SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Nu nog wakkerquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mogguh en welterusten over 5 minuten
quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ja. Er belde zo'n gekke muts en nu kan ik niet in slaap vallen.
bellen nu?quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ja. Er belde zo'n gekke muts en nu kan ik niet in slaap vallen.
pfffquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ruim 2 uur geduurd en daarna over mijn slaap heen.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
schaapjes tellen werkt ook al niet.
rustig liggen welquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
schaapjes tellen werkt ook al niet.
hoelaat moet je opquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
daarom probeer ik ook hier nog iets slaapwekkends te lezen te krijgen.
8 uur dus ik kan nu beter wakker blijven.quote:
jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
8 uur dus ik kan nu beter wakker blijven.
Ben ik meestal. In ruil voor een paar powernapjes extra uren om nuttige dingen te doenquote:
ff kijken. Thuis fok!stok thuis 375 km.... dat gaat het oom niet worden nu.quote:
wat?quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ff kijken. Thuis kok!stok thuis 375 km.... dat gaat het oom niet worden nu.
80quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ff kijken. Thuis kok!stok thuis 375 km.... dat gaat het oom niet worden nu.
Je moet ze ook niet achter het stuur doen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
powernaps zijn overrated. Achter het stuur maak je dan brokken.
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom ga ik toch nog een keer proberen een paar uurtjes te slapen. Laterssss
jawel. Maar ik sta hier niet voor op hoorquote:Op donderdag 15 maart 2018 05:06 schreef Nattekat het volgende:
Heb je serieus niks beters te doen dan de hele nacht opblijven voor een spel?
Jajaquote:Op donderdag 15 maart 2018 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel. Maar ik sta hier niet voor op hoor
Da's toch gewoon iemand onder 220v zetten en hopen dat het goedkomt?quote:Op donderdag 15 maart 2018 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als ik pech heb moet ik vanavond zelf aed cursus geven.
komt het in grote lijnen wel op neer jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's toch gewoon iemand onder 220v zetten en hopen dat het goedkomt?
was het maar waarquote:Op donderdag 15 maart 2018 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh gister. Dacht je hebt vakantie ofzo
Maar ik vind eigenlijk wel dat meer mensen die cursus zouden moeten volgen. Ik heb ook geen idee hoe ik zo'n ding moet gebruikenquote:Op donderdag 15 maart 2018 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komt het in grote lijnen wel op neer ja
mwah aed zit niet overal he, wel steeds meer op de juiste plekken dat is wel goed. Ben wel voorstander van meer ehbo cursus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar ik vind eigenlijk wel dat meer mensen die cursus zouden moeten volgen. Ik heb ook geen idee hoe ik zo'n ding moet gebruiken
Ik op zich ook. Eigenlijk is de reden dat ik dat zelf nog niet gedaan heb, ik dan ineens verantwoordelijk zou worden als er iets gebeurt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah aed zit niet overal he, wel steeds meer op de juiste plekken dat is wel goed. Ben wel voorstander van meer ehbo cursus.
Snap het wel, maar zo zou je het niet moeten zien. De meeste bedrijven die wij doen herhalen 1x in de 2 jaar dat is ook te weinig.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik op zich ook. Eigenlijk is de reden dat ik dat zelf nog niet gedaan heb, ik dan ineens verantwoordelijk zou worden als er iets gebeurt.
Onwetendheid is makkelijker
quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap het wel, maar zo zou je het niet moeten zien. De meeste bedrijven die wij doen herhalen 1x in de 2 jaar dat is ook te weinig.
dat hoor ik vaker jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 08:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zit bij een gemeente en krijg voor elke scheet die gelaten wordt een belachelijk dure cursus, maar EHBO dat hebben alleen een paar bhv'ers.
Het punt is dat ik overvol zit het komende jaar. Daarom komt er dit najaar als alles goed is ook een kantoor bij. Meer mogelijkheden en meer personeel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kansen om lekker dure cursussen te verkopen voor je
quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het punt is dat ik overvol zit het komende jaar. Daarom komt er dit najaar als alles goed is ook een kantoor bij. Meer mogelijkheden en meer personeel.
straks weer even langs wat bedrijven om de brandveiligheid e.d. te controleren.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:15 schreef noodgang het volgende:
[..]Goed bezig!!
Dat heb je mooi voor elkaar!
Haha, Neee dat is niet helemaal veilig, koop maar een brandblussertje bij me en dan is t goedquote:Op donderdag 15 maart 2018 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
straks weer even langs wat bedrijven om de brandveiligheid e.d. te controleren.
Bus staat al vol met blussertjes
Lol, deze bedrijven bezoek ik 2x per jaar en er zitten er wat tussen waarbij wat materialen vervangen moeten worden inmiddels. xDquote:Op donderdag 15 maart 2018 08:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, Neee dat is niet helemaal veilig, koop maar een brandblussertje bij me en dan is t goed
Dat heb ik ook niet gezegd. Een korting kan ook extra omzet opleveren.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben geen weggeefwinkel
met Die hoeveelheid zou ik nu een maagzweer hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:03 schreef noodgang het volgende:
[..]Heb al 4 koppen koffie op, dus even rustig
quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
met Die hoeveelheid zou ik nu een maagzweer hebben.
ik ook toen ik nog jong was.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:05 schreef noodgang het volgende:
[..]och, meestal tik ik er nog wel een paar meer weg
Dat bedoel ik. Ik ben oud.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Cognac begin je pas mee als je ouder wordt
ja Dat zal dan wel zo'n water drinker zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:10 schreef noodgang het volgende:
Allemaal ouwe lullen in dit topic, behalve aloa
Daar ben ik niet naar op zoek. Ik hark al genoeg binnen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Een korting kan ook extra omzet opleveren.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:10 schreef noodgang het volgende:
Allemaal ouwe lullen in dit topic, behalve aloa
wat zoek je dan wel?quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet naar op zoek. Ik hark al genoeg binnen.
Dat is dan weer minder fijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op dit moment mijn auto sleutel
Je auto staat gewoon buiten en noem hem eens geen sleutelquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op dit moment mijn auto sleutel
damn daar las ik gewoon overheen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je auto staat gewoon buiten en noem hem eens geen sleutel
hehe eindelijk iemand die hem doorheeftquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je auto staat gewoon buiten en noem hem eens geen sleutel
ja net aan 3 uurtjes. Vandaar de koffiequote:Op donderdag 15 maart 2018 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komt wel weer tevoorschijn. Jij nog geslapen?
lekker manquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ja net aan 3 uurtjes. Vandaar de koffie
je had ook beter niet kunnen gaan. Je zei het zelf al.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
eigenlijk vo3l ik mij nu vermoeider dan rond 4 uur vannacht.
klopt maar mijn ouwe kop dacht het toch beter te weten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je had ook beter niet kunnen gaan. Je zei het zelf al.
ieder voordeel heb zijn nadeel...quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
klopt maar mijn ouwe kop dacht het toch beter te weten.
die zit daar momenteel wel in jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die mag hawkins zoeken. Hou ik mij niet mee bezig.
ik liever in vleeskleurige gaten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die zit daar momenteel wel in ja
Dat vindt mijn rug erg fijnquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan is dan weer goed nieuws voor noodgang's rug
Die zijn wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en ook je knieën zullen het waarderen.
Heeft noodgang naar me gestuurd. Die is altijd zo gul, hequote:Op donderdag 15 maart 2018 09:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je hebt toch medeklinkers ingekocht.
Geen idee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:36 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heeft noodgang naar me gestuurd. Die is altijd zo gul, he
Ik ben even naar de klinkerhandel op de hoek gegaan en heb wat ingekocht! Kan weer even vooruit!quote:
Dat is geen goed nieuws voor dit topic.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben even naar de klinkerhandel op de hoek gegaan en heb wat ingekocht! Kan weer even vooruit!
Nouja zegquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is geen goed nieuws voor dit topic.
Precies! Keihard je best doen voor die punten!quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ach aan de andere kant blijft het zo wel spannend.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Precies! Keihard je best doen voor die punten!
Groot gelijk! Als ik het kon deed ik het ook!quote:Op donderdag 15 maart 2018 10:03 schreef Hexx. het volgende:
En weet je wat? Ik ga het maken ook voor de lunch!
Ik stuur het wel naar jequote:Op donderdag 15 maart 2018 10:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Groot gelijk! Als ik het kon deed ik het ook!
quote:Op donderdag 15 maart 2018 10:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Is het minste wat ik terug kan doen nadat je me punten en medeklinkers heb gegeven
kloptquote:Op donderdag 15 maart 2018 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Stiekem is het allemaal een complot tegen Haags
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |