SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
quote:
bij FloraHolland werken veel Poolse vrouwen, gewoon paar tientjes bieden, krijgen ze meer dan ze daar verdienenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij FloraHolland werken veel Poolse vrouwen, gewoon paar tientjes bieden, krijgen ze meer dan ze daar verdienen
Helaas nietquote:
dan post ik nog even doorquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
Zo was in Polen paar jaar terug, knappe vrouwen hoor
Waarom ?quote:
Dan wint Haagsequote:
nu bij de coop in de aanbiendingquote:
Nope, had eerst wat van brouwerij de Feniks, maar nu op.quote:
Jammer er is zoveel meerquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
ik kom niet verder dan de standaard bier heieneken grolsch bavaria amstel enzow
Dat is Westvleteren. St. Bernardus gebruikt zelfde recept als Westvleteren en is veel beter verkrijgbaarquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:19 schreef markdeajaxfan het volgende:
1winkel verkoopt hun bier voor een tientje
Ja weet ik. Terwijl ik bij de lokale bierboer een St Bernardus Abt 12 (Even goed als Westvleteren) voor iets meer dan 2 euro koopquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:20 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)r-monniken-boos.html
quote:Toen de trappisten van de Sint-Sixtusabdij van Westvleteren in 1946 besloten hun bier op grotere schaal te gaan brouwen, verschaften ze een lokale kaasmaker de licentie om de grootschaliger bierproductie te realiseren. De brouwmeester verhuisde van abdij naar de seculiere brouwerij en nam de recepten en de gist mee. Het bier moest hetzelfde smaken als dat van de trappisten in Westvleteren maar het kreeg wel een andere naam: St. Sixtus.
Heb je dat bier van Brasschaat al gehad ?quote:
quote:In Nederland is Westvleteren 12 (XII) door de bovengenoemde constructie nogal moeilijk verkrijgbaar en als je de etiketloze flessen al eens tegen komt, betaal je ruim boven de tien euro per stuk. Is dat je teveel? Dan is er een uitstekend alternatief: St. Bernardus Abt 12. Niet helemaal identiek, maar wel volgens hetzelfde recept als die fameuze Westvleteren 12 (XII). Ook niet onbelangrijk: het is goed verkrijgbaar en nog betaalbaar ook.
welke?quote:Op donderdag 15 maart 2018 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je dat bier van Brasschaat al gehad ?
Ken ik niet, ben niet zo bekend met de kleinere minder algemeen verkrijgbare Belgenquote:
Heeft award gewonnen voor beste bierquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben niet zo bekend met de kleinere minder algemeen verkrijgbare Belgen
quickquote:
Ruim 10 jaar oud, waar blijft de tijd. 2007 toen ik net youtube begon te ontdekkenquote:
YouTube was vroeger veel tofferquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar oud, waar blijft de tijd. 2007 toen ik net youtube begon te ontdekken
Die blikjes export zien er nog steeds zelfde uit, dat kan je van de grote merken niet zeggen. En AH Pilsner bestaat al paar jaartjes niet meer, mis het ook nietquote:
Kost AH Basic dat niet meer?quote:Op donderdag 15 maart 2018 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bier voor 45 cent zie je ook steeds minder
toen ging ik naar de snackbarquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
dronk ik in tussenuurtje
[ afbeelding ]
mcdonald6/10quote:Op donderdag 15 maart 2018 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd naar Mac donalds of blowen in het park
Ach gossie wil je een aai over je bolquote:Op donderdag 15 maart 2018 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu gaat die holigan er straks weer. Met de buit vandoor
quote:Op donderdag 15 maart 2018 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik werkte ooit in een supermarkt op Terschelling vroeg een eilander om het lokale bier antwoord mijn collega drink toch Amstel ipv van dat daklozen bier.
Ik ging kapot
Wat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
heb morgen belangrijke afspraak maar niet genoeg punten.
droooomen zijn bedrogquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
vanmiddag schreef ik nog the winner takes it all en straks met een illusie minder naar bed.
niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
vanmiddag schreef ik nog the winner takes it all en straks met een illusie minder naar bed.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks maar even huilen onder de dekens.
???quote:Op donderdag 15 maart 2018 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks maar even huilen onder de dekens.
ja die smoes kennen we nu welquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik moet 3 uur weg en straks weer 200 punten erbij voor haagse.
Verliezen van de beste treft geen blaamquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik moet 3 uur weg en straks weer 200 punten erbij voor haagse.
morgen afspraakquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja die smoes kennen we nu wel
maar Ik heb geen zin om te winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 02:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verliezen van de beste treft geen blaam
Ja nouquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar Ik heb geen zin om te winnen.
Ik wou nog.een topic maken ovwr een spel maar daar waren de admins het niet mee eensquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 02:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je al die nachten voor niks gehangen hier
Rij jij dan regel ik wel bier of zoquote:
quote:
waarom nietquote:Op donderdag 15 maart 2018 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wou nog.een topic maken ovwr een spel maar daar waren de admins het niet mee eens
okequote:Op donderdag 15 maart 2018 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
doe maar even rustig aan met hier reageren.
Wat doe jij hier in godsnaam?quote:Op donderdag 15 maart 2018 03:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey gun jezelf nachtrust. Je doet het echt voor niets. Vandaag of morgen sta ik niet meer in de stand. Is afhankelijk wanneer Bondage reageert.
Ik heb al aardig wat geslapenquote:Op donderdag 15 maart 2018 03:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezonde mensen slapen nu.
Of heten Nattekat.
Koekoekquote:Op donderdag 15 maart 2018 03:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seksamputatie-kliniek in Antwerpen aangetroffen
Gewoon te triest voor woorden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 04:20 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar niks beters te doen hebben dan om 4u constant binnen een minuut te reageren...
nee ook niet. Het is droog. En bij jou?quote:
nog welquote:Op donderdag 15 maart 2018 04:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee ook niet. Het is droog. En bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |