Leuk Klaas! Heb je dit helemaal zelf gemaakt tijdens je dagbesteding? Ik kan me zo voorstellen dat je begeleider ontzettend trots op je is!quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk Klaas! Heb je dit helemaal zelf gemaakt tijdens je dagbesteding? Ik kan me zo voorstellen dat je begeleider ontzettend trots op je is!
Leuke video.quote:
Mag wel meer kansen krijgen.quote:
Vind je? No way in hell dat je ook nog de kans krijgt om 17 mil+ te ontvangen voor Jorgensen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:57 schreef PIETR het volgende:
Van Geel doet het prima. We hebben een goede selectie, en 17 miljoen afwijzen op Jorgensen is, zeker vanwege zijn langdurige contract, goed te verdedigen.
1 goaltje op het WK.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vind je? No way in hell dat je ook nog de kans krijgt om 17 mil+ te ontvangen voor Jorgensen.
16 miljoen dan. Ook goed.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vind je? No way in hell dat je ook nog de kans krijgt om 17 mil+ te ontvangen voor Jorgensen.
Fucking Denny Landzaatquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
16 miljoen dan. Ook goed.
Ik mis Brad Jones, Joris Mathijsen en John Goossens.
Als ie bij PSV/Ajax had gespeeld wel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wk gaat echt geen fuk uitmaken voor Jorgensen
Die gaat voor het wk al een contract tekenen, ik verwacht een transfersom rond de 20 miljoen euro
Hij wordt nu al meer als anderhalf seizoen bekeken door diverse clubs.
Dat die transfer is afgeketst zal alleen maar gunstig uitpakken voor Feyenoord en Jorgensen.
Karsdorp was al 20, rechtsbackiequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie bij PSV/Ajax had gespeeld wel.
Feyenoord krijgt max 15
Probeer eerst die dure Luuk de Jong maar eens te lozen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie bij PSV/Ajax had gespeeld wel.
Feyenoord krijgt max 15
Kan van Geel weer heel wat middelmaat van kopenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:31 schreef Caland het volgende:
En buiten dat hoef je hem toch ook helemaal niet te verkopen, eind van het seizoen ontvang je het CL geld. Heb je weer een potje van 20 miljoen.
Zoals Willems die voor 7 miljoen werd verkocht ongeveer.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat wanneer hij PSV/Ajax had gespeeld 25 zou opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |