SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Die telefoon die je vorige week hebt geposr is goedquote:Op woensdag 14 maart 2018 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
hmmn abonnement is goedkoper dan los toestel kopen apart.
als hij ajax kan zeggenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:10 schreef noodgang het volgende:
Zo maar eens in de koelkast kijken wat er nog aan eten in zit
En wat heb je gevonden?quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:10 schreef noodgang het volgende:
Zo maar eens in de koelkast kijken wat er nog aan eten in zit
Een of andere vegaburger, een halve bloemkool en kastanjechamignons, dat gaat nog een uitdaging wordenquote:
Vegaburger?quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een of andere vegaburger, een halve bloemkool en kastanjechamignons, dat gaat nog een uitdaging worden
Als jij opstaat.quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
om half 5 kan je weer naar bed
Ik wil het echt .quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe lang hou je dit nog vol?
quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik dan ook nog mod ben heb ik alles wat jou succesvol maakt.
quote:
nietquote:Op woensdag 14 maart 2018 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
Na hoeveel jaar vaste dienst is het normaal om om loonsverhoging te vragen eigl?
Ik zal eens kijken!quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:15 schreef BoneThugss het volgende:
Noodgang, wil je nieuwe UI maken voor mij?
Omdat het binnenkort zomer wordt
Thanxquote:
Nee want die had Elfletterig gemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je je oude UI nog, waar de streepjes helemaal instaan?
Ben je aan het afkicken.quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:20 schreef BoneThugss het volgende:
ALTIJD ALTIJD WIL IK NOODGANG, OF JE LIEGT OF NIET, IK WIL JOU EN ANDERS NIET(8)
Heel zomersquote:Op woensdag 14 maart 2018 19:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee want die had Elfletterig gemaakt.
Of naja, hij zal wel ergens op m'n PC staan, maar geen idee waar
Bedankt!quote:
Of heel spaceyquote:Op woensdag 14 maart 2018 19:20 schreef BoneThugss het volgende:
ALTIJD ALTIJD WIL IK NOODGANG, OF JE LIEGT OF NIET, IK WIL JOU EN ANDERS NIET(8)
Tofquote:
quote:
Ik ben wel een invalkracht ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Noodgang nieuwe UI politie?
Bij aankondiging van stoppen van elfletterig heeft ook homijn geen UI meer, het definitieve einde van homijn?
quote:
Ik vind jou wel leuk, ja HAAA!quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Tegen mijn ejaculatie aan ga ik ook steeds harder steeds sneller
quote:Op woensdag 14 maart 2018 20:44 schreef BoneThugss het volgende:
Het is jammer dat we in een democratie leven, het zou zo veel makkelijker zijn om Noodganggod alleenheerser te maken.
Lekker.quote:Op woensdag 14 maart 2018 20:51 schreef BoneThugss het volgende:
Zin in Hexxenkaas met een beetje Aloasaus en een toetje met een Noodgang
Nee hoor,quote:Op woensdag 14 maart 2018 20:52 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Alleenheerser is nooit goed. Ben je communist?
Je bent zelf..quote:
quote:
Wat zou je anders doenquote:Op woensdag 14 maart 2018 20:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die pakt t niet heel handig aan. Ik zou t beter doen
Je bent so sweetquote:
Dan wordt het maar saai, of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2018 20:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ongelijkheid, ziektes, extremisme, honger, regen en dat soort stomme dingen niet doen
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan best wat positievere dingen verzinnen om t interessant te houden
Okay, moet ik nu die verzinsels uit je trekken?quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan best wat positievere dingen verzinnen om t interessant te houden
Ja!quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Okay, moet ik nu die verzinsels uit je trekken?
Jaja, bangerdquote:Op woensdag 14 maart 2018 21:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja!
Gratis bier voor iedereen bijvoorbeeld!
En al de eerder genoemde dingen gewoon niet. Blijft genoeg over om t leven interessant te houden
quote:Op woensdag 14 maart 2018 20:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ongelijkheid, ziektes, extremisme, honger, regen en dat soort stomme dingen niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Haast altijd kutfilms.quote:
Die leek mij slecht, is het wel wat?quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gisteren prooi gezien over ontsnapte leeuwen.
Oké misschien zet ik hem eens op binnenkort.quote:
Deze was slecht zag zijn naam in de credits maar denk dat hij meer begeleidende rol had.quote:
Ah.quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze was slecht zag zijn naam in de credits maar denk dat hij meer begeleidende rol had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |