SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Hoe sta je nou toch weer op 10 punten van mijn.quote:
geen ideequote:Op woensdag 14 maart 2018 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe sta je nou toch weer op 10 punten van mijn.
In plaats van mij in de nacht pesten, kan je beter Haags in de vroege ochtend pesten.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe sta je nou toch weer op 10 punten van mijn.
Als jij nou een uurtje later komt en hem blokt kan ik een uurtje vroeger naar bed.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In plaats van mij in de nacht pesten, kan je beter Haags in de vroege ochtend pesten.
quote:Dank voor je bericht. Om met de laatste vraag te beginnen: dat weet ik niet. Zoals je constateert gebeurt het automatisch, dus dat moet te maken hebben met de spamfilter van Facebook. Dan de hoofdvraag: het klopt dat enkele van onze medewerkers twee keer op hun gemak zijn overgestoken, zoals dagelijks honderden keren gebeurt op die oversteekplaats. Daar zijn we destijds desgevraagd ook eerlijk over geweest (zie berichtgeving erover bij AD, Metro en diverse andere online media). Van een file of aanhoudende opstopping of iets dergelijks is, zoals in het filmpje ook te zien is, dan ook geen sprake.
Heb je die toets nou nog gemaakt ?quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:49 schreef _--_ het volgende:
Zoals verwacht bagatelliseerd de VVD zijn berichtgeving:
[..]
Neh.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij nou een uurtje later komt en hem blokt kan ik een uurtje vroeger naar bed.
Ik moet zo laat omdat hij de gave heeft elke ochtend met 1 post meer als 100 punten te halen.
Welke toets.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je die toets nou nog gemaakt ?
Ik vraag me soms af hoe hou ik en jou en bij en zorg ik toch dat het leuk blijft voor anderen.quote:
je staat nog steeds voor hoor hahaquote:Op woensdag 14 maart 2018 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af hoe hou ik en jou en bij en zorg ik toch dat het leuk blijft voor anderen.
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op woensdag 14 maart 2018 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af hoe hou ik en jou en bij en zorg ik toch dat het leuk blijft voor anderen.
Ja 10 mini puntjes dat is weer heel de dag erop .quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je staat nog steeds voor hoor haha
Ja is weer weinig punten voor de rest.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is weer weinig punten voor de rest.
Ik ga hier en daar er een paar droppen vandaag als het kan.
Tussen 01.00 en 03.30 taalquote:Op woensdag 14 maart 2018 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet latenachttaal iig, dan had ik het wel begrepen.
Hoe hou ik het spel leuk voor anderen en blijf ik toch zelf fanatiek spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet latenachttaal iig, dan had ik het wel begrepen.
niet.quote:Op woensdag 14 maart 2018 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe hou ik het spel leuk voor anderen en blijf ik toch zelf fanatiek spelen.
Ik probeer de usertjes af en toe wat punten te laten pakken tussendoor.quote:
Dat lukt niet echtquote:Op woensdag 14 maart 2018 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer de usertjes af en toe wat punten te laten pakken tussendoor.
Plek 5 en 6 gaat dat zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plek 4 en 5 is ook spannend aloa of Dexter.
volgens mij zijn zij daar minder mee bezig dan wijquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plek 4 en 5 is ook spannend aloa of Dexter.
Noodpunt knalt er nog overheen ?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:05 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik beschouw deze ronde als een warming-up
Denk soms dat aloa boos op me is.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgens mij zijn zij daar minder mee bezig dan wij
Hij denkt dat Mark en Dev express niet posten in de nacht.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo zou hij dat moeten zijn?
Ah zoquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij denkt dat Mark en Dev express niet posten in de nacht.
Voor de hoogste score:post ratioquote:
ja dat is zoquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de hoogste score:post ratio
Moet ik eigenlijk minder gaan slowchatten.
Ik wou natte kat een punt geven.quote:
Gewoon puneen pakken er zijn er genoeg te halen in de nachtquote:Op woensdag 14 maart 2018 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe hou ik het spel leuk voor anderen en blijf ik toch zelf fanatiek spelen.
Dat is waarquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:15 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Gewoon puneen pakken er zijn er genoeg te halen in de nacht
warming up en trainingsprogramma de komende drie rondesquote:
Sorryquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:18 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat bot schrijft die 59 seconden na Haags en Mikey reageert
quote:
quote:
Oké hier regemquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa geniet van zijn vrije dag met mooi weer.
wel mooi weer.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa geniet van zijn vrije dag met mooi weer.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |