SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik ben er hoorquote:Op woensdag 14 maart 2018 07:04 schreef Nattekat het volgende:
Ze zijn er als de kippen bij om 4:00 om mij te pesten, maar nu...
Nee. Nouwja je hebt de nachtbrakers en de vroege vogels. Overdags haal je met geluk een paar puntjes.quote:Op woensdag 14 maart 2018 07:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er een geheim verbond waar ik geen weet van heb?
Mijn nachtstrategie mislukt ook iedere keer weer omdat er een levenloze constant het topic zit te F5'enquote:Op woensdag 14 maart 2018 07:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Nouwja je hebt de nachtbrakers en de vroege vogels. Overdags haal je met geluk een paar puntjes.
quote:Op woensdag 14 maart 2018 07:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn nachtstrategie mislukt ook iedere keer weer omdat er een levenloze constant het topic zit te F5'en
Zombie! Haha!quote:Op woensdag 14 maart 2018 07:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn nachtstrategie mislukt ook iedere keer weer omdat er een levenloze constant het topic zit te F5'en
Mikey gaat winnenquote:Op woensdag 14 maart 2018 07:24 schreef Nattekat het volgende:
Als jullie Haags laten winnen kap dan met klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nee das waarquote:Op woensdag 14 maart 2018 07:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als jij in de ochtend niet tegengewerkt wordt
lolquote:Op woensdag 14 maart 2018 08:33 schreef Pharkus het volgende:
Nog geen puntNiet dat ik er een punt van maak hoor.
Ik ben allang gestopt met punten scoren. Ik ben er gewoon om te saboteren.quote:Op woensdag 14 maart 2018 08:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je even geen punten scoren, hopelijk vind je dat niet erg.
Owja, je hebt er inderdaad nog niet zoveel. In dat geval kun je even niet saboterenquote:Op woensdag 14 maart 2018 08:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ben allang gestopt met punten scoren. Ik ben er gewoon om te saboteren.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, je hebt er inderdaad nog niet zoveel. In dat geval kun je even niet saboteren![]()
Wat is het waard?quote:Je moet er wat voor overhebben maar het is het zeker waard
Aha!quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je ingepakt wou worden, dan wordt iets anders doen nogal lastig natuurlijk
Ik ben ingepakt door Bondage. Zelfs mijn mond is dichtgeplakt. Maar hij is nog niet bij mijn handen dus ik kan nog snel even saboteren.quote:
Dat is de verkeerde volgordequote:Op woensdag 14 maart 2018 09:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ben ingepakt door Bondage. Zelfs mijn mond is dichtgeplakt. Maar hij is nog niet bij mijn handen dus ik kan nog snel even saboteren.
Anders kun je geen safeword gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Phew...
* Hexx. hapt bevrijd naar adem
Ik begin het te snappenquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Anders kun je geen safeword gebruiken natuurlijk.
Verlof.quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag,
Mijn ontbijt was 2 dubbele espressoquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben pas net begonnen. Er gaat niets boven de dag beginnen met een bak koffie en een peukje.
ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
De zon
Gelukkig zit ik lekker binnen op kantoor
Zon is hier ver te zoeken... Zwaar bewolkt.quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
De zon
Gelukkig zit ik lekker binnen op kantoor
Ik denk dat ik de hele tijd ga staan giechelen. Ik ben namelijk erg kieteligquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar even te staan, ik doe het zware werk wel
balenquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Zon is hier ver te zoeken... Zwaar bewolkt.
Koude cappuccino van Starbucksquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker!
Of wacht ik ga voor een kop thee
Dat maakt het juist leukquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele tijd ga staan giechelen. Ik ben namelijk erg kietelig
De Jumbo heeft het ookquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haal het niet vaak, ben er niet zoveel in de buurt
Echt?quote:
Haha! Ik zie me al kronkelen. Jij zou het zwaar hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leukDan ben je vast ook een hele leuke ropebunny
Het meeste van Starbucks vind ik veel te zoet sowiesoquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het ook
[..]
Echt?
Je weet niet wat je mist. Je halve leven!
Jij drinkt koffie zonder suiker?quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het meeste van Starbucks vind ik veel te zoet sowieso
Dat is zo.quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het meeste van Starbucks vind ik veel te zoet sowieso
quote:Op woensdag 14 maart 2018 09:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en je merkt er niks van
Zonder suiker geen koffiequote:Op woensdag 14 maart 2018 10:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Suiker is echt zo zonde van de koffie!
Ik hou van zoet. Ik kook zoet (toch vindt iedereen het lekker), melk met suiker, koffie met suikerquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat een vreemde regel
Sowieso gooi ik praktisch nergens suiker bij
Tegenstribbelen is ook leuk, vind ik in ieder gevalquote:Op woensdag 14 maart 2018 09:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Haha! Ik zie me al kronkelen. Jij zou het zwaar hebben
Zoet kan soms wel lekker zijn, maar je went er ook erg snel aan, soort van verslavingquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik hou van zoet. Ik kook zoet (toch vindt iedereen het lekker), melk met suiker, koffie met suiker
Dan loop je ook risico een blauw oog per ongeluk te krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Tegenstribbelen is ook leuk, vind ik in ieder geval![]()
Eigenlijk best een toffe hobby dat inpakken
Ik word depressief als ik naar buiten kijk op dit moment.quote:Op woensdag 14 maart 2018 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar word ik depressief van.
Ik heb het nooit zo bekeken....quote:Op woensdag 14 maart 2018 10:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zoet kan soms wel lekker zijn, maar je went er ook erg snel aan, soort van verslaving
Goed om te weten, moet ik de volgorde iets aanpassen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 10:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan loop je ook risico een blauw oog per ongeluk te krijgen
Wat. heb jij een sixpackquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen, vrees dat dat niet goed gaat
Eerst de armen en benen? Want ik schop ook als het kieteltquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed om te weten, moet ik de volgorde iets aanpassen.
Wie vandaag wordt geboren is een reïncarnatiequote:Op woensdag 14 maart 2018 10:06 schreef _--_ het volgende:
Het is zelfs einsteins geboorte datum vandaag.
Ja, maar het gaat wel een uitdaging worden denk ik... Ik doe namelijk eerst armen en benen apart en loop daar dus een risico wat tanden te verliezenquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Eerst de armen en benen? Want ik schop ook als het kietelt
quote:Op woensdag 14 maart 2018 10:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet. Ik ben gewoon benieuwd
Dus bezint eer ge begintquote:Op woensdag 14 maart 2018 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel een uitdaging worden denk ik... Ik doe namelijk eerst armen en benen apart en loop daar dus een risico wat tanden te verliezen
Vam einstein of stephen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 10:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wie vandaag wordt geboren is een reïncarnatie
Fikse 1pack.....quote:Op woensdag 14 maart 2018 10:12 schreef noodgang het volgende:
[..]Fijn.
Ik kan wel eens op suikerdieet gaan, dan kweek ik wel een erg fikse 1pack
Hoe ging de toetsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |