lol zo weinig kg en dan ditquote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:15 schreef McNulty het volgende:
shiiiieeeet
https://www.instagram.com/p/Bg4CKPplbz4/?taken-by=haydnschneider
jammer dat ze dood isquote:
Dit. Goede armen had ze.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
jammer dat ze dood is
dat kleine mondje had ik kunnen uitscheuren met mijn genotsknots
Ze kon in ieder geval wel omgaan met de big white cockquote:Op donderdag 5 april 2018 08:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
jammer dat ze dood is
dat kleine mondje had ik kunnen uitscheuren met mijn genotsknots
echte Rotterdammers, zeggen waar het godverdomme op staatquote:
Zal vast een verplichte sollicitatie zijn geweest van het uwv uit.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
Naar een sollicitatiegesprek gaan met het OV en dan niet voor de zekerheid een paar bussen eerder nemen
Ja dan zou ik ook gewoon "te laat" komen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Zal vast een verplichte sollicitatie zijn geweest van het uwv uit.
wrm post je filmpje van jezelf?quote:
Beste youtube video ooit dit man.quote:
rot op homoquote:Op zondag 8 april 2018 17:46 schreef Astro_boy het volgende:
Hoi is JackieBrown nog actief op fok? Gr
Omdat Skripal het vlak voor de vergiftiging op z'n facebook had gezet en Zuck dat naar Assange heeft getweet, duh.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
waarom was de persconferentie van trump nog voor de rakketten in syrie zijn?!
snap ik nietquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat Skripal het vlak voor de vergiftiging op z'n facebook had gezet en Zuck dat naar Assange heeft getweet, duh.
WAKE UP SHEEPLE
Nee, al zijn die Amerikanen gewoon achterlijk debiel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |