Dat. Golddigger ookquote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Dven het volgende:
Gefrustreerd maagdje gespot dat niet snapt dat mensen dikwijls in hun eigen kringen daten en waarom een vrouwelijke BN'er niet geïnteresseerd is in bijstandkneusjes zoals hijzelf.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Golddigger ook.
Die vrouw verdient meer in een maand dan TS in zijn hele leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)ker-had-is-smakeloosquote:Sabia Boulahrouz heeft opmerkelijke uitspraken gedaan over haar voormalige vriendin Sylvie Meis. Ze deed de uitspraken in de Duitse tv-show Duitse Global Gladiators, waarin acht bekende Duitsers in een omgebouwde container moeten samenleven zonder contact met de buitenwereld. Dat schrijft Tag 24.
Het was Sabia’s derde poging weer succesvol in de spotlights te staan. Blijkbaar wilde ze haar reputatie van huwelijksbreekster voor eens en voor altijd rechtzetten, maar het liep uit tot hele ernstige verwijten aan het adres van Sylvie Meis. Het begon met het verhaal dat ze altijd al verkondigde over haar relatie met profvoetballer Rafael van der Vaart. „Sylvie wist daar al lang van tevoren van en heeft haar zegen gegeven.” De twee zouden al lang niet meer samen zijn geweest, toen zij in beeld kwam.
Het was Sabia’s derde poging weer succesvol in de spotlights te staan. Blijkbaar wilde ze haar reputatie van huwelijksbreekster voor eens en voor altijd rechtzetten, maar het liep uit tot hele ernstige verwijten aan het adres van Sylvie Meis. Het begon met het verhaal dat ze altijd al verkondigde over haar relatie met profvoetballer Rafael van der Vaart. „Sylvie wist daar al lang van tevoren van en heeft haar zegen gegeven.” De twee zouden al lang niet meer samen zijn geweest, toen zij in beeld kwam.
Maar vervolgens werpt ze ernstige beschuldigingen op. „Sommige mensen gaan zelfs zo ver dat ze een ziekte verzinnen om er beter van te worden”, zegt ze. Duitse media vragen zich nu af of ze hiermee wilde zeggen dat Sylvie Meis, die in 2009 borstkanker kreeg, haar ziekte verzonnen zou hebben. Eerder dit jaar haalde Sabia al de krantenkoppen met haar uitspraak dat ze niemand kende die kanker heeft gehad.
Hoe het ook zij, Sylvie Meis liet het er niet bij zitten en reageerde onmiddellijk door namens haar advocaat een brief aan alle Duitse media te sturen. „Het feit dat Sylvie Meis aan borstkanker lijdt, de details van de ziekte en de behandeling ervan worden bevestigd door een medisch rapport van de behandelend oncoloog Dr. med. Javier Hornedo (Hospital Quiron, Madrid).” De brief concludeert: „De bewering dat de ziekte nooit heeft bestaan, is daarom even onwaar als smakeloos.”
Deze is wel heel smerig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ker-had-is-smakeloos
Als je dat denkt ben je net zo sneu als Sabia. Ga je schamen kutquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Classy is het niet van Sabia.
Maar ik moet bekennen dat het me niets zou verbazen als Silvie dat verhaal heeft zitten faken. Dat zou wel echt in en in triest zijn als dat zo is.
Och jee heb ik nu een vriendin van Sylvie boos gemaakt, nee toch zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je net zo sneu als Sabia. Ga je schamen kut
Dat Sylvie nu berekend overkomt, heeft niet te maken met de kanker van vroeger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Och jee heb ik nu een vriendin van Sylvie boos gemaakt, nee toch zeker?![]()
Je kan toch niet ontkennen dat ze in ieder geval de laatste jaren erg berekenend en enigszins geregiseerd over komt? Ik kan me nog een interview tijdens Linda's Zomerweek herinneren van een jaar of wat terug. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze op mij in ieder geval erg berekenend op me over komt. Ik kreeg er de kriebels van.
Dat. Die Sabia heeft een aantal fikse schroeven loszitten. En is imo nog steeds de grote faker met haar nepzwangerschap en convenient miskraam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:03 schreef vencodark het volgende:
Als Sylvie het gefaked zou hebben, was dat allang uitgelekt, denk ik.
Sabina is volgens mij gewoon een tikje gestoord.
Je hebt er één gemist boven jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |