SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
jou moeder had mijn pik in dr mond, lijkt wel op jouquote:
Jouwquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jou moeder had mijn pik in dr mond, lijkt wel op jou
jouw hoerenmoeder?quote:
is met een w hoorquote:
Ja meneertje is zo lichtgeraaktquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar de lol is er wel een beetje vanaf hier.
Andere tijden postenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
iddquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jouw voorsprong is ook opvallend kleinquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat voor spel?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik pleit juist voor een nieuw spel, die rel van laatst biedt perspectief. Nu voel ik mij een beetje eenzaam aan de top, samen met Mikey die alleraardigst meedoet wel.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kweetnie, flips had een leuk idee. Ben daar wel nieuwsgierig naar.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kweetnie, flips had een leuk idee. Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Ja, maar deze maand is dan wel weer leuk. Alleen kan alleen jij mee op dit moment. Dat is dan ook weer jammer.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar voor jou is het misschien ook wel saai omdat jij altijd wint.
Dat je punten kon krijgen door tekeningen te makenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft hij meermalen laten doorschemeren. Ik zeg kom maar op
okequote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar deze maand is dan wel weer leuk. Alleen kan alleen jij mee op dit moment. Dat is dan ook weer jammer.
Mark en Dexter deden leuk mee in het beginquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar deze maand is dan wel weer leuk. Alleen kan alleen jij mee op dit moment. Dat is dan ook weer jammer.
De 2 leukste usersquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark en Dexter deden leuk mee in het begin
omdat dev niet meer postquote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het leuk vinden nee. Anderen vinden dit misschien wel weer aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:59 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat je punten kon krijgen door tekeningen te maken![]()
We zitten toch niet op de kleuterschool
En wie gaat dat dan allemaal bijschrijven?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het leuk vinden nee. Anderen vinden dit misschien wel weer aantrekkelijk.
Zeker. Maar wij posten op momenten waar punten te halen zijn, de momenten waarop iedereen zeg maar zombie is.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark en Dexter deden leuk mee in het begin
Dev is druk met werken deze week.quote:
Om 4 uur wakker worden om punten te scoren gaat mij wat verquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar wij posten op momenten waar punten te halen zijn, de momenten waarop iedereen zeg maar zombie is.
Daar valt wel wat voor te regelen. Ik ben trouwens ook niet zo goed in tekenen, maar zie er de lol dan wel weer van in. Al eindig ik laatste, als we maar plezier hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
En wie gaat dat dan allemaal bijschrijven?
ja als we samen wat verzinnen dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik pleit juist voor een nieuw spel, die rel van laatst biedt perspectief. Nu voel ik mij een beetje eenzaam aan de top, samen met Mikey die alleraardigst meedoet wel.
dat 1000 punten voor staan begon mij ook de keel uit te hangen ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dev is druk met werken deze week.
Maar ja wat is leuker iemand die nog een beetje bij Haags komt of drie die vechten om plek twee terwijl hij weer 1000 punten voor staat op iedereen .
Plezier daar ben ik ook voor, maar wie bepaalt dan wie de leukste tekening heeft? Dat wordt allemaal vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar valt wel wat voor te regelen. Ik ben trouwens ook niet zo goed in tekenen, maar zie er de lol dan wel weer van in. Al eindig ik laatste, als we maar plezier hebben.
hoe organiseer je zoiets? Apart topic o.i.d?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja als we samen wat verzinnen dan.
Ja zal welquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dev is druk met werken deze week.
Maar ja wat is leuker iemand die nog een beetje bij Haags komt of drie die vechten om plek twee terwijl hij weer 1000 punten voor staat op iedereen .
een onafhankelijk mod/fa ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Plezier daar ben ik ook voor, maar wie bepaalt dan wie de leukste tekening heeft? Dat wordt allemaal vriendjespolitiek
doe je toch lekker niet mee schatquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Plezier daar ben ik ook voor, maar wie bepaalt dan wie de leukste tekening heeft? Dat wordt allemaal vriendjespolitiek
ja ga ik wel doen, na het eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe organiseer je zoiets? Apart topic o.i.d?
Onafhankelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een onafhankelijk mod/fa ofzo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ga ik wel doen, na het eten.
Niet eens om punten te scoren, alleen om haags tegen te houden, aangezien hij er dan ook isquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:02 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Om 4 uur wakker worden om punten te scoren gaat mij wat ver
ik denk dat een Pharkus, die geen ruk om het spel zelf geeft hier best voor te peilen is. Of een Murp ofzo.quote:
dan ben je gekquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet eens om punten te scoren, alleen om haags tegen te houden, aangezien hij er dan ook is
??quote:
Nja dat was wat dexter vanmorgen wel deed ja. Maakt verder niet uit. Sta niet speciaal hier voor op ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet eens om punten te scoren, alleen om haags tegen te houden, aangezien hij er dan ook is
Ik was toevallig wakker, gebeurt geen 2e keer meerquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mag best hoor wel apart dat je die kloon meenam.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:07 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik was toevallig wakker, gebeurt geen 2e keer meer
Onzinquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja dat was wat dexter vanmorgen wel deed ja. Maakt verder niet uit. Sta niet speciaal hier voor op ofzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag best hoor wel apart dat je die kloon meenam.
inderdaad!quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha sowieso ik vind 6 uur opstaan al veel te vroeg
Die click.nlquote:
Dat het toevallig was hoe jullie tegelijkertijd in het topic kwamen rond kwart over vierquote:
Er is wel meer toevallig op Fok, mensen die hele topics vol tikken met eigen kloontjesquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het toevallig was hoe jullie tegelijkertijd in het topic kwamen rond kwart over vier
nooit iets van gemerktquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:12 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Er is wel meer toevallig op Fok, mensen die hele topics vol tikken met eigen kloontjes
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:12 schreef markdeajaxfan het volgende:
mooie website ow nee dat had ik al gezegt
nooit iets van gemerktquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:12 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Er is wel meer toevallig op Fok, mensen die hele topics vol tikken met eigen kloontjes
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het toevallig was hoe jullie tegelijkertijd in het topic kwamen rond kwart over vier
Hoi psychopaatje.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:15 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
HAha daar hebben we onze creatinejunk weer
drpogklootquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:12 schreef markdeajaxfan het volgende:
mooie website ow nee dat had ik al gezegt
Van wie ben jij een kloon ?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:12 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Die je moeder?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:16 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen die je moeder
Qua intellect dacht ik aan possetje of zo maar die is nog aardig.quote:
Nee die kan wel tot tien tellen die valt af.quote:
Heb jij toevallig borderline? Zo kom je namelijk wel overquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Qua intellect dacht ik aan possetje of zo maar die is nog aardig.
quote:
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Er was hier ook een duitse gek dat zal dexter wel zijn die nam alles ook heel serieus.
klopt hoe heette die ook alweerquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Er was hier ook een duitse gek dat zal dexter wel zijn die nam alles ook heel serieus.
Hmmmm weet ik niet meer weet dexter zelf wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt hoe heette die ook alweer
hdero? Die hoopte dat Geerds huis afbrandde?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt hoe heette die ook alweer
Jaaaa dat was hem.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hdero? Die hoopte dat Geerds huis afbrandde?
ohjaquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja, die ging aardig tekeer toen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Superirritant, die was de hele tijd tot 10 aan het tellenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:22 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je moeder ook vannacht
Ze is fanatiek met dammen ja. Ongeveer net zo fanatiek als jouw moeder met piemols is.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:22 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Jouw 'grapjes' zijn van een bedenkelijk niveau.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:22 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ach ja hier wordt ook niet echt iets zinnigs gezegd toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Superirritant, die was de hele tijd tot 10 aan het tellen
Pics?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:24 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ach ja hier wordt ook niet echt iets zinnigs gezegd toch.
Het zijn dan ook geen grapjesquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw 'grapjes' zijn van een bedenkelijk niveau.
Ze wordt wel serieus genomen voor een paar centen ja.quote:
Volg er ook niks vanquote:
Rare aannamequote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat Flips moeder een hoer is, dat is gewoon een feit.
Zit ik aan de drugs?quote:
Denk dat dexter zo op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten wel kappen strak gaat de boel weer dicht.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten wel kappen strak gaat de boel weer dicht.
Het is hem gegundquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat dexter zo op vakantie gaat.
Noem je mij een junk?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waar ga je heen op vakantiequote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Puntjesquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:31 schreef Dexter1 het volgende:
[..]dat klopt, over 5 dagen ga ik naar Griekenland
Ze vechten toch of is het een act.quote:
Niet waar.quote:
Lekker op zijn Grieks.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:31 schreef Dexter1 het volgende:
[..]dat klopt, over 5 dagen ga ik naar Griekenland
Hoe kom je daarbij dan?quote:
Gezellig dat je er ook bent.quote:
Snap niet waar dit gedrag voor nodig is heb ik je iets misdaan of zo?quote:
Ga je nu slachtoffer spelen?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Snap niet waar dit gedrag voor nodig is heb ik je iets misdaan of zo?
Heb ik iets vervelends gedaan dan?quote:
Ik ben je vader!!! LULquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ik iets vervelends gedaan dan?
nietquote:
Mooi nummer ja.quote:
Rustuugquote:
Andy van der Meijdenquote:
Vermakelijke clownquote:
Heb je vroeger Paradise hotel gezien ?quote:
uh okquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tegen je zin in op FOK! zitten
Raar mannetje ben je ook
hoi Hexxquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:47 schreef Amoeba het volgende:
Het is niet alsof je er voor betaald krijgt.
Toch?
Bijzonder goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:47 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Flippieeeeee!
Hoe staan de zaken in DC?
Tjong! Ik heb niet eens een half miljoenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bijzonder goed.
Binnenkort 3 miljoen inwoners.
koop nu allemaal van die diamanten torens dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:49 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Tjong! Ik heb niet eens een half miljoen
Ik heb niets om ze te kopen. Mijn diamanten en goud raken op. Nu eerst weer sparenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
koop nu allemaal van die diamanten torens dan gaat het hard.
quote:
Welk spel is dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:50 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb niets om ze te kopen. Mijn diamanten en goud raken op. Nu eerst weer sparen
je moet die torens voor diamant bouwen en diamantmijnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:50 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb niets om ze te kopen. Mijn diamanten en goud raken op. Nu eerst weer sparen
runescapequote:
Ja, maar als je al een aantal hebt gekocht moet je met goud kopen. Maar bedoel je de televisie toren?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je moet die torens voor diamant bouwen en diamantmijnen.
Gewoon over een tijdje weer weggooien, stop je ze ergens in een hoek van je stad.
Nee die militaire buitenposten, zijn altijd 10 goud, heb er nu 2000 van of zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, maar als je al een aantal hebt gekocht moet je met goud kopen. Maar bedoel je de televisie toren?
zal straks even topic maken in ONZ over een nieuw spel lokquote jullie wel of zo.quote:
Jij overtreft Jeff Bezos nog!quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee die militaire buitenposten, zijn altijd 10 goud, heb er nu 2000 van of zo.
Leveren ook nog geld op ieder half uur.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal straks even topic maken in ONZ over een nieuw spel lokquote jullie wel of zo.
nu irl nog.quote:
quote:
Speel jij dat ook?quote:
Al best lang niet meer gedaan, weet dat ik best wat trafficjams hadquote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Speel jij dat ook?
Ik ben vandaag weer ingelogd en mijn mensen gaan dood. Snap er niks van, want heb 2 ziekenhuizen in de buurt.
ahquote:
Ik ben weer afgehaakt. Nog geen zin om uit te zoeken hoe en watquote:Op dinsdag 13 maart 2018 19:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al best lang niet meer gedaan, weet dat ik best wat trafficjams hadMaar is wel echt een tof spel
TerrorJaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |