LBM zou op zich prima zijn als hij op meerdere plekken actief is, maar blijkbaar bestaat zijn wereld alleen uit PSV, PSV en nog eens PSV.quote:

Midden.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:50 schreef GGMM het volgende:
Don is het minst grote probleem van VBL.
Die weet het beste hoe hij hoort te midden.

Tagliano komt wel uit mijn koker, is dit dus een indirecte sneer naar mij?quote:Op zondag 18 maart 2018 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
LangeLans4mod
En wat mij betreft Stijn weer.
En GGMM als hij niet weer begint met zijn Vasion-achtige gezuig waar hij regelmatig een handje van had.
En een andere FA. Want Tagliano heeft zichzelf inmiddels wel tamelijk ongeloofwaardig gemaakt.

Wie de schoen past.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tagliano komt wel uit mijn koker, is dit dus een indirecte sneer naar mij?

Ik denk eerder dat hij aan zijn koker heeft gezeten. Zo verdelen ze de baantjes hier toch.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:10 schreef GGMM het volgende:
Haha Tagliano heeft in de koker van Vasion gezeten.

Ik sta elke dag om 06:00 op, gedurende dag ben ik beschikbaar want ik zit toch op stagequote:Op zondag 18 maart 2018 14:28 schreef Bolasie het volgende:
Drizzt: staat pas om 16:00 op, vraagt wat jullie gaan eten en post wat van zijn klote herrie.
Don: al jaren veel te inactief om mod te zijn, maar blijkbaar durven ze hem er niet uit te gooien uit medelijden.
LBM: post alleen in het PSV-topic en zie ik verder nooit daar buiten.
Geweldige mods.

Niemand wil jou. Zelfs je moeder niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sta elke dag om 06:00 op, gedurende dag ben ik beschikbaar want ik zit toch op stage
Dus als jullie een goeie mod willen, kies mij maar Taglianio wil mij niet dus dan houdt het op.

Waarom zouden we een debiel als mod willen?quote:Op zondag 18 maart 2018 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sta elke dag om 06:00 op, gedurende dag ben ik beschikbaar want ik zit toch op stage
Dus als jullie een goeie mod willen, kies mij maar Taglianio wil mij niet dus dan houdt het op.

Debiel? Schelden mag?quote:Op zondag 18 maart 2018 17:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom zouden we een debiel als mod willen?
Dat getroll van jou in het Feyenoord/Ajax topic zal ik meteen uitbannenquote:Op zondag 18 maart 2018 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
DP als mod. Dit moet ik even laten bezinken.
Mijn commentaar volgt later.

quote:Op zondag 18 maart 2018 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Debiel? Schelden mag?
[..]
Dat getroll van jou in het Feyenoord/Ajax topic zal ik meteen uitbannen

Rickertman vat het geheel wel redelijk samen dacht ik zo.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:28 schreef Bolasie het volgende:
Drizzt: staat pas om 16:00 op, vraagt wat jullie gaan eten en post wat van zijn klote herrie.
Don: al jaren veel te inactief om mod te zijn, maar blijkbaar durven ze hem er niet uit te gooien uit medelijden.
LBM: post alleen in het PSV-topic en zie ik verder nooit daar buiten.
Geweldige mods.

Te midden.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:50 schreef GGMM het volgende:
Don is het minst grote probleem van VBL.
Die weet het beste hoe hij hoort te midden.

Jij kan nog niet eens je veters strikken.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:48 schreef Befbekje het volgende:
Ik zou een prima moderator zijn, maar ik aas ook al op het WK-forum..

Daar heb ik onder meer je moeder voor ingehuurd..quote:Op zondag 18 maart 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens je veters strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |