SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Nou je het zegt! Ik heb wel dorst!quote:
Ik ook, maar dat is omdat ik geen tap hier heb.quote:
Regen, files en weinig puntenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag jongens
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:01 schreef Dexter1 het volgende:
Beste users houden jullie Haags in de gaten ik moet weg
Niet te stoppen die manquote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:01 schreef Dexter1 het volgende:
Beste users houden jullie Haags in de gaten ik moet weg
Ik heb genoeg geslapenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:45 schreef noodgang het volgende:
Ik ga vakantie nemen om alleen maar te slapen!
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:38 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik ben ggz begeleidster, daarom ben ik hier.
Ik kwam ook niet echt aan veel punten vannacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij stond geloof ik iets van 95 voor ofzo?
Nee, er waren ineens wat vreemde snuiters hierquote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet echt aan veel punten vannacht.
Ja zit nu seizoen 4.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik keek vannacht eens naar mijn verder kijken lijstje in Netflix en schrok ervan..
: Bates motel Seven Deadly sins Lucifer the Punisher en Black Sails stonden naast elkaar.
Beetje depressief.
heb je nog wat te doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik keek vannacht eens naar mijn verder kijken lijstje in Netflix en schrok ervan..
: Bates motel Seven Deadly sins Lucifer the Punisher en Black Sails stonden naast elkaar.
Beetje depressief.
Allemaal dood en verderf of de duivel.quote:
La casa di papelquote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:15 schreef Dexter1 het volgende:
Bij welke serie baalde je dat het afgelopen was?
goede vraag. Ik denk housequote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:15 schreef Dexter1 het volgende:
Bij welke serie baalde je dat het afgelopen was?
Is that 70's show een aanrader?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
La casa di papel
Breaking bad
That 70s show.
Zeker ik had de meeste al op comedy central gezien ( bestaat dat nog ?)quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker ik had de meeste al op comedy central gezien ( bestaat dat nog ?)
Maar erg tof lekkere weg kijk serie
Ja Nederland loopt altijd achter, daarom download ik toch vaak wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gotham baal ik van dat Netflix zover achterloopt.
Elk seizoen is dat wel shit is het nu al weer voorbij?
Ah dat verklaart een hoop. Hoe lang doe je dat werk al?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:38 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik ben ggz begeleidster, daarom ben ik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |