SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Datwasaloaquote:
KLB paardenmeisjequote:
dat was dexterquote:
handleidingquote:
Haha Dexter had Noud als UIquote:
Pg_up en daarna gestolen door geheime petquote:
stel dieven hierquote:Op maandag 12 maart 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pg_up en daarna gestolen door geheime pet
Nee ik ook niet. Had ook KLB ban dacht ik.quote:
MichaelScottquote:
Smdquote:
zag hem vaak in MEN...maar nu nooit meer...quote:Op maandag 12 maart 2018 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Had ook KLB ban dacht ik.
Misschien gestopt of nieuw account zodat die weer in klb kan.quote:Op maandag 12 maart 2018 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
zag hem vaak in MEN...maar nu nooit meer...
Vooroordelen hebbenquote:
En jij net zo goed.quote:Op maandag 12 maart 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pg_up en daarna gestolen door geheime pet
Tsjaa, kan ook.quote:Op maandag 12 maart 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien gestopt of nieuw account zodat die weer in klb kan.
Positieve aandacht denk aan de groepsessies.quote:
Wut?quote:Op maandag 12 maart 2018 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Positieve aandacht denk aan de groepsessies.
In de kliniekquote:
Ik was de behandelend arts.quote:
Positieve aandachtquote:
Befbekje ?quote:
Idee gestolen piemolquote:Op maandag 12 maart 2018 22:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Vooroordelen hebben
[..]
En jij net zo goed.![]()
Pg_Up heeft een andere UI.
AJAXquote:Op maandag 12 maart 2018 23:10 schreef markdeajaxfan het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)vvv_spits_lennart_th
VVDquote:Op maandag 12 maart 2018 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Censuur van Rotterdamse VVD op hun fb-pagina__!!!
Ik heb dit artikel geplaatst, nu hun spotje is uitgekomen over de drukte op de coolsingel en dat werd gemarkeerd als spam
https://www.dehavenloods.(...)ingel-in-scene-gezet
Met twee miljoen views zal Mark je zo even bellenquote:Op maandag 12 maart 2018 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een KLB topic maken dat zal ze leren!!!!!
Over fake news gesproken.quote:
Jaquote:
Verstokte pvver jijquote:
BovenOranjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zet je om zes uur je wekkertje zodat Haags niet weer 100+ voorstaat.quote:
quote:
quote:
komt goed, niks te zien op de camera's dus alles veiligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |