Stond ook een 'nee' icoontje bij. Was ironisch bedoelt van mij.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Die drukken met speels gemak elkaar een mes in de rug, zonodig.
tja, Billy heeft persoonlijk maar 3 stemmen om mensen terug te pakken.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.
Ik denk dat dat beeld losgelaten kan worden.. elke week één eraf gaat straks problemen geven met de evenementen en markt uitvoering.. dan hebben ze alleen terzake doende mensen nodig.. en daar hoort Jet niet meer bijquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen eerst een tijdje steun van de twins, maar daarna???quote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef DKUp het volgende:
Heel veilig zijn Cemal en Romy niet in die valse slangenkuil.
Ik had gehoopt dat ze de poort al uitgefladderd was.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:58 schreef DKUp het volgende:
Vlinder staatuhhhhfladdert er alleen voor............
De vide en de drieling hebben ze nodig.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Krijgen eerst een tijdje steun van de twins, maar daarna???
Daarom zaak om die 3ling uit elkaar te spelen.
Wat Romy (helaas) niet zal doen.
Puntje erbij voor hem.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Charmian het volgende:
mehmet wil zich vooralsnog niet aansluiten bij #teamvide
Als Cemal volhard, komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef yaello het volgende:
Het is dat Romy te bang is om zelf op Billy te stemmen, maar die is maar al te blij dat Cemal het wel durfde. Jammer dat het niet gewerkt heeft.
Heel jammer. Ze durft het echt niet zoals bijna niemand het durft. Beau en Cemal mogen wel oppassen voor die heks.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef yaello het volgende:
Het is dat Romy te bang is om zelf op Billy te stemmen, maar die is maar al te blij dat Cemal het wel durfde. Jammer dat het niet gewerkt heeft.
rene ook zeker welquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kunnen zoamaar winnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:00 schreef DKUp het volgende:
Mensen die geen kleur bekennen zijn ook lekker gevaarlijk
Ach. Bil heeft maar 3 stemmen. Wat kan zij uithalen?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:01 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Bil heeft maar 3 stemmen. Wat kan zij uithalen?
Ze kan alleen haar stemmen baseren op wat anderen doen.
Denk niet, dat José volgende week op de bank zit.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Morgen Baldr en volgende week Jose en die week erop Rene.............Wat een verrassend concept....
Op zeker, maar de komende 3 weken staat al vast wie er gaan....quote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.
Het is de vraag hoeveel mensen hier nog in gaan trappen. Ze is een beetje haar macht kwijtquote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.
Ik denk, dat iedereen haar nu wel door heeft en niet meer naar haar luisteren zoals in het begin.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |