Yep. Niet direct omdat hij op Billy stemt, is alleen maar meegenomen, maar omdat hij het een naaistreek van Billy vindt (bij een ander zou hij het ook gedaan hebben als die hetzelfde zou zijn).quote:
Tief eerst die Rene er maar uit.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
Jose denkt dat ze niet weggaat, dat ze gewoon lekker kan door schilderen en buiten al het gesmoezel kan blijven.
Wat ze zeggen is eigenlijk niet zo belangrijk.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat gaan linda en madi doen.lees dat ze overleg hadden
Nee, dat hebben gezien met Rob.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:36 schreef Hagenesie het volgende:
Het mooie aan cemal is dat hij zich nooit laat beinvloeden
Die is gewoon onzichtbaar, waarschijnlijk denken ze niet eens aan hemquote:Op maandag 12 maart 2018 13:38 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Tief eerst die Rene er maar uit.
Die zorgt niet eens voor interessante streams.
Baldr mag van mij nog wel blijven hoor, heb geen last van die manquote:Op maandag 12 maart 2018 13:38 schreef mootie het volgende:
Ik zou het ook lastig vinden.
Of eerst de ballast dumpen, Baldr bijvoorbeeld.
Of meteen de drieeenheid opbreken.
Vieze Bas. Ik hoop dat hij veel stemmen krijgt en op de bank komtquote:Op maandag 12 maart 2018 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Vond het wel frappant, dat Bas de twins de tip gaf om op Jose te stemmen.
Het gaat er toch om wat zij denken. Als inwoner.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Baldr mag van mij nog wel blijven hoor, heb geen last van die man
Zie liever andere vertrekken
Billy, Ivan Romy, Jose
Dit betekent wel continue stress daar. Dat wordt lachen.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Charmian het volgende:
valt me mee dat er nog niemand is ingestort...zijn ze toch niet zo bang om naar huis te gaan
weken dat gekonkel vind ik ook niks. vond ik bij eerdere stemmingen ook niksquote:Op maandag 12 maart 2018 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep. Niet direct omdat hij op Billy stemt, is alleen maar meegenomen, maar omdat hij het een naaistreek van Billy vindt (bij een ander zou hij het ook gedaan hebben als die hetzelfde zou zijn).
Eigenlijk is dit niet leuk. Ik weet niet eens of ik het nog echt ga volgen. Ik kan niet tegen gekonkel, mensen naaien, manipuleren, omdat het je beter uitkomt. Ik vind het negatief spannend.
en op basquote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef yvondenise het volgende:
Jose 2 op Rene,1 voor nijd en de andere voor de l;oer die hij haar gedraaid heeft.
Sommigen weten dat ze veilig zijn en bij sommingen zal het nog niet door dringen?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Charmian het volgende:
valt me mee dat er nog niemand is ingestort...zijn ze toch niet zo bang om naar huis te gaan
Bas op zichzelf?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef mazaru het volgende:
Bas en dingetje willen geloof ik op Bas stemmen
dat komt aankomende week nog welquote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Charmian het volgende:
wat wil je dan?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
weken dat gekonkel vind ik ook niks. vond ik bij eerdere stemmingen ook niks
Als bats op de bank komt krijgen we nog wel een meltdownquote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Charmian het volgende:
Die meiden worden weer helemaal gek aankomende weken...quote:Op maandag 12 maart 2018 13:39 schreef a_b het volgende:
twins : ben benieuwd of mensen samen iets afspreken, je ziet de vide ook samen praten.
Dat doen ze toch zelf ook,
Ja maar dat mogen alleen die langkoppen toch maar,iemand anders mag dat nietquote:Op maandag 12 maart 2018 13:39 schreef a_b het volgende:
twins : ben benieuwd of mensen samen iets afspreken, je ziet de vide ook samen praten.
Dat doen ze toch zelf ook,
Toch wel. Niet heel snel, maar het kan toch raar lopen. Hij is wel standvastig, dus dat geeft moed.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:36 schreef Hagenesie het volgende:
Het mooie aan cemal is dat hij zich nooit laat beinvloeden
Dat gekonkel... de krenten in de pap!quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ben ik met je eensquote:Op maandag 12 maart 2018 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet leuk. Ik weet niet eens of ik het nog echt ga volgen. Ik kan niet tegen gekonkel, mensen naaien, manipuleren, omdat het je beter uitkomt. Ik vind het negatief spannend.
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Was te verwachten.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef yvondenise het volgende:
Jose 2 op Rene,1 voor nijd en de andere voor de l;oer die hij haar gedraaid heeft.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Baldr - 3 Billy Bas - Beau - Billy - Cemal - 3 Billy Chipp - Demi - Fay - Ivan - Jose - 2 Baldr 1 Rene Linda - 2 Baldr 1 Rene Madilia- 2 Baldr 1 Rene Mehmet - 3 Baldr Rene - Romy - |
Het gaat zoals bij de normale stemmingen, dus ga ik er vanuit dat we meteen weten wie er op de bank komen.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef Charmian het volgende:
maar wat ik me even tussen neus en lippen afvraag, horen we vandaag ook wie er genomineerd zijn of morgen voor de eliminatie?
Dat vind ik dan wel grappig, een ouderwetse stamp- en in en uit haar nestsessiequote:Op maandag 12 maart 2018 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als bats op de bank komt krijgen we nog wel een meltdown
We zien de nominaties toch on streamquote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef Charmian het volgende:
maar wat ik me even tussen neus en lippen afvraag, horen we vandaag ook wie er genomineerd zijn of morgen voor de eliminatie?
Over bijna een kwartier horen we het al ...quote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef Charmian het volgende:
Onbegrijpelijk......mond houden is het beste.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel. Niet heel snel, maar het kan toch raar lopen. Hij is wel standvastig, dus dat geeft moed.
Snap alleen niet waarom sommigen zo snel prijsgeven op wie ze gaan stemmen.
Ik hoorde jose en madingetje net zeggen dat Bas zijn kans al had gehad. Ik nam aan dat ze hem ook een stem gingen geven?quote:
O maar met dat prijsgeven kun je ook een hoop manipuleren.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel. Niet heel snel, maar het kan toch raar lopen. Hij is wel standvastig, dus dat geeft moed.
Snap alleen niet waarom sommigen zo snel prijsgeven op wie ze gaan stemmen.
vandaagquote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef Charmian het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel grappig, een ouderwetse stamp- en in en uit haar nestsessie
Beau is de grootste sneak heb ik net gemerkt, slangquote:Op maandag 12 maart 2018 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zeg Beau eruit gooien. Wil ik zien wat er gebeurt. Maar die heeft zich al goed ingedekt bij de meiden.
Denk dat Beau Linda er wel uit wil.
Ooooh yeah!!quote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
maar ze doet het lachend , ook wel apart om te zienquote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Beau is de grootste sneak heb ik net gemerkt, slang
Welke? Die van Linda of die zwoele van Beau...quote:
Ik denk vandaag. Ze moeten over een uur stemmen. Het lijkt mij dat ze dit in beeld gaan doen?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef Charmian het volgende:
Dat heeft weinig zin. Gewoon drie stemmen op 1 persoonquote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zou memet baldr rene stemmen
Dat zijn nu degene die er het minst toe doen
ja maar ja maar ik ben zo zenuwachtig en morgen moet ik werken en ik wil het live zienquote:
Dat mogen ze wel doen.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar vanaf nu gewoon vol stemmen dus, niet meer verdelen .....
nee en neequote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mag er ook op Rienk gestemd worden en stemt Rienk zelf ook mee?
volgens mij nietquote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nee en nee.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rienk gaat zo weg ..............quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
nee rienk zou naar huis gaan als de finale begint maar wil nu toch blijven, hij speelt niet meequote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Klopt, maar je moet wel weten wie het zegt en hoe die persoon dat zegt.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:43 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O maar met dat prijsgeven kun je ook een hoop manipuleren.
Wie zegt, dat ze de waarheid spreken?
Heerlijkquote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Billy elke week genomineerd wordt. Steeds op dat bankje.
Of ze vertrekt a la minuut en wacht het niet af.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee helaas, hij wil niet en de groep wil hem ook houdenquote:
Nope.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
maar hij wil blijven en laat het nu aan de groep over...maar ik vraag me af of de febo dat toe laat, ik hoop nietquote:
Nee, want hij is (nog steeds) gast.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
1 van die 3 danquote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin. Gewoon drie stemmen op 1 persoon
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat Billy elke week genomineerd wordt. Steeds op dat bankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |