quote:Op maandag 12 maart 2018 13:15 schreef mootie het volgende:
Cemal vindt het een makkie, hij stemt Bil.
Niet anoniem stemmen levert wel een hoop ruzie en geroddel op.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Joke43 het volgende:
Ik vindt leuk, elke week iemand weg. Had t alleen leuker gevonden, anoniem.
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mocht iemand nog twijfelen aan de valsheid van Beau kijk even streams,
die staat als 1e weer bondjes te sluiten en te manipuleren over de stemmen
Ik hoop zo dat ze gaatquote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Gladiolio het volgende:
Bil zei een uur geleden nog tegen Rienk, dat ze zich geen zorgen maakte.
Nu zegt ze iets totaal anders.
Ze voelt de bui hangen.
Hoe kunnen er nu in godsnaam Petertjes komen.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop niet dat er veel Petertjes gaan komen
Lekker geniet er vanquote:Op maandag 12 maart 2018 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Leuke ontwikkeling lees even mee vanaf een strandstoel in de zon. Geen streams dus afhankelijk van jullie om op de hoogte te blijven .
en ze zegt je moet nu niet de populairste weg stemmen, wie is dat zegt romy ik denk billy zegt ze , volgens mij weet ze donders goed dat ze dat zelf isquote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mocht iemand nog twijfelen aan de valsheid van Beau kijk even streams,
die staat als 1e weer bondjes te sluiten en te manipuleren over de stemmen
Naar huis laten stemmenquote:
Ja hoor wrijf het er maar ff lekker in...quote:Op maandag 12 maart 2018 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Leuke ontwikkeling lees even mee vanaf een strandstoel in de zon. Geen streams dus afhankelijk van jullie om op de hoogte te blijven .
Nu pas?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats: "Ik maak me echt flink zorgen..."
op fay?quote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef renevanlaaren het volgende:
jose en linda weten al wie ze doen
ja en slijmenquote:Op maandag 12 maart 2018 13:16 schreef Charmian het volgende:
morgen gaat dus de eerste....dat wordt nu 11 weken roddel en achterklap tot en met om elkaar zwart te maken
lekker Koosquote:Op maandag 12 maart 2018 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |