SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Pizzaquote:
Dat is pure luxe man, in Afrika is dat de loterijquote:Op maandag 12 maart 2018 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb het voor het uitkiezen
kom ik nietquote:Op maandag 12 maart 2018 12:09 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat is pure luxe man, in Afrika is dat de loterij
Moet nog gaan maar neig naar chicken pommeloquote:
prima keuzequote:Op maandag 12 maart 2018 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet nog gaan maar neig naar chicken pommelo
Dat ook, maar dat bedoel ik nietquote:Op maandag 12 maart 2018 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt je pener in een broodje gestopt?
Dat is net die ufo piloot uit Utrechtquote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is net die ufo piloot uit Utrecht
Teveel klappen gehad?quote:Op maandag 12 maart 2018 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Treurig verhaal eigenlijk van professioneel kick boksers naar gekke junk van de straat
Drugsquote:
Misschien zijn wij wel gek en hij nietquote:Op maandag 12 maart 2018 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met ze ufo's uit het derde dal universum wel goed spul wat hij gebruikt.
diep.quote:Op maandag 12 maart 2018 12:18 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel gek en hij niet
quote:
Gewoon even powernap op je bureau?quote:Op maandag 12 maart 2018 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Moet mn ogen open zien te houden tot vanavond
Als je sales doet mss.quote:
Drugs is never the answer!quote:
quote:
met vaselinequote:
badquote:Op maandag 12 maart 2018 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over een halfjaar dertig en nog steeds leven op energie blikjes en kroket broodjes.
Tijd genoeg!quote:Op maandag 12 maart 2018 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over een halfjaar dertig en nog steeds leven op energie blikjes en kroket broodjes.
Haagse harryquote:
Hey kan jij als er mensen van dit spel verbannen moeten worden contact opnemen met bondage trouwens? Dan doet een persoon dit en voorkomt getroll en zo.quote:
quote:
???quote:Op maandag 12 maart 2018 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey kan jij als er mensen van dit spel verbannen moeten worden contact opnemen met bondage trouwens? Dan doet een persoon dit en voorkomt getroll en zo.
Als er iemand een ban krijgt van dit spel kunnen we niet meer een naam invoeren in dat veld zoals het eerst was weet je nog? Moeten nu bondage een dm sturen om iemand uit de scores te halen.quote:
dat kan ja, maar mag je zelf ook doen toch?quote:Op maandag 12 maart 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als er iemand een ban krijgt van dit spel kunnen we niet meer een naam invoeren in dat veld zoals het eerst was weet je nog? Moeten nu bondage een dm sturen om iemand uit de scores te halen.
Kan jij degene zijn die dan contact opneemt met bondage? Jij bent meestal wel neutraal en vaak hier en zo.
Jawel maar beter als een persoon dat doet lijkt mij voordat er na gezeik wat DMs gaan voor een ban.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat kan ja, maar mag je zelf ook doen toch?
ah zoquote:Op maandag 12 maart 2018 14:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel maar beter als een persoon dat doet lijkt mij voordat er na gezeik wat DMs gaan voor een ban.
Top.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het geen probleem hoor
quote:
Ja gaat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
Plaatje in de OP werkt weer dankzij bondage.quote:
bondagequote:Op maandag 12 maart 2018 15:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Plaatje in de OP werkt weer dankzij bondage.
Vroeg opgestaan vandaagquote:
Beetje vergeetachtig?quote:
Heb je weer gratis puntenquote:
jij pakt ze vannacht allemaal. Lood om oud ijzer. Wel spannend dit keerquote:
quote:
Leuk, lekker spelen nuquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef _--_ het volgende:
Okay laatste les valt nu ook uit. Morgen geen school.
quote:
jezusquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef _--_ het volgende:
Okay laatste les valt nu ook uit. Morgen geen school.
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef _--_ het volgende:
Nu zal ik tot aan 4:00 niemand een punt gunnen. Nog 12 uren dus.
Heeft mikey jou ook benaderd?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef _--_ het volgende:
goed zo.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef _--_ het volgende:
Haha leuke grapquote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef _--_ het volgende:
ja.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:18 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ga zo even lekker koken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef _--_ het volgende:
Denk aan de laatste keer toen je zo lang wakker bleef en hoe groot dat succes was.quote:
Wat gebeurde er ?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk aan de laatste keer toen je zo lang wakker bleef en hoe groot dat succes was.
Je bent een goede knul wil je tegen jezelf beschermen.
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk aan de laatste keer toen je zo lang wakker bleef en hoe groot dat succes was.
Je bent een goede knul wil je tegen jezelf beschermen.
Ik sta daardoor een onvoldoende op wiskunde.quote:
Dat klopt niet.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij haalde 0 punten, NUL PUNTEN!!!!!![]()
![]()
Ik wist niet dat je een nul kon krijgenquote:Op maandag 12 maart 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij haalde 0 punten, NUL PUNTEN!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik sta daardoor een onvoldoende op wiskunde.
weet ik, het klopt nog steeds niet.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik had het niet over je toets
Goed planquote:Op maandag 12 maart 2018 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je wel lekker slapen vannacht
Dus vanavond in de herhaling en woensdag lekker brak je toets maken .quote:Op maandag 12 maart 2018 16:28 schreef _--_ het volgende:
Woensdag toets over getaltheorie dus het moet goed komen.
Die blijft hier ook nog minstens 10 jaar plakken.quote:
100*quote:Op maandag 12 maart 2018 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die blijft hier ook nog minstens 10 jaar plakken.
Welk niveau deed je op het middelbare onderwijs?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ook met fok begonnen toen ik 15 was.
Geen succes leven.
ja kan niet andersquote:Op maandag 12 maart 2018 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die blijft hier ook nog minstens 10 jaar plakken.
Is dat mannetje 15!quote:Op maandag 12 maart 2018 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ook met fok begonnen toen ik 15 was.
Geen succes leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |