niet alsof het in nederland veel anders isquote:
Ja, met die ratings toch? Precies wat ik dacht. Daarom is Black Mirror zo engig soms, omdat ze soms best wel gelijk hebbenquote:Op zondag 25 maart 2018 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dit doet sterk denken aan de eerste aflevering van de black mirror (of heette die serie the dark miror) op Netflix
nouja kappen met shit uit china bestellen dan.quote:
Man man wat een immens domme uitspraakquote:Op zondag 25 maart 2018 22:27 schreef Oscar. het volgende:
[..]
niet alsof het in nederland veel anders is
zal je wel weer spreken als je boete hebt gekregen terwijl je append achter het stuur zitquote:Op zondag 25 maart 2018 22:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Man man wat een immens domme uitspraak
Met happy end?quote:Op zondag 25 maart 2018 22:29 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vorige week nog een Chinese massagesalon bezocht...
je penislengte is nu verstuurd naar china.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:29 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vorige week nog een Chinese massagesalon bezocht...
3! is als je ze alledrie in willekeurige volgorde aan zou trekken, dus eerst jas, dan hemd ofzo.quote:
Eerste aflevering van de derde serie is met ratings.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dit doet sterk denken aan de eerste aflevering van de black mirror (of heette die serie the dark miror) op Netflix
Die dus, is de enige serie die ik gedeeltelijk gezien heb, vond die wel sterk, de rest minder.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Eerste aflevering van de derde serie is met ratings.
Wordt Nielsch z'n ov chip kaart soms doorgeknipt als hij append achter het stuur zit? Lul niet zo domquote:Op zondag 25 maart 2018 22:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zal je wel weer spreken als je boete hebt gekregen terwijl je append achter het stuur zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |