Alleen als ie een neher is met pener van 30cm flacid.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Stuur haar een foto van je lul. Vrouwen waarderen dat.
Okee, en haar dus niet aangesproken verder? En ook niet geappt?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 19:28 schreef tijdjes1234 het volgende:
ik dus vandaag bij restaurant waar ik werk en zij ook was.
ik kreeg bijna niks door mijn keel heen en maag voelde heel raar.
Wel gewoon praatje gemaakt maar niet met dat ik haar leuk vindquote:Op donderdag 15 maart 2018 09:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Okee, en haar dus niet aangesproken verder? En ook niet geappt?
Gaat een heel, heel lang verhaal worden zo.
Goed bezig.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:35 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Wel gewoon praatje gemaakt maar niet met dat ik haar leuk vind
Mijn reactie was dan ook niet helemaal 100% serieus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:33 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
ja behalve dat ik haar nu niet meer zie dus het nu op whatsapp aankomt
Snapte ik.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Mijn reactie was dan ook niet helemaal 100% serieus.
Flirt gewoon een beetje terug, komt helemaal goed tijger.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:25 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Snapte ik.
Ik moet nu werken. En zij ook.
Ik kwam haar tegen en zei ze werken we toch nog samen. Wat gezellig.
Uhuh.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Flirt gewoon een beetje terug, komt helemaal goed tijger.
Zeg gewoon wat je vindt zonder schaamte. Dat je haar ook heel erg gaat missen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:35 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Uhuh.
Alleen als je nog nooit geflirt hebt gaat dat lastig.
Sterker nog ik praat wel met haar enzo.
Maar voorderest geen idee wat ik moet doen
Ga ik doen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je vindt zonder schaamte. Dat je haar ook heel erg gaat missen.
Haha, wel een leuk geintje.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:44 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Ga ik doen.
ik ging nog ff drinken halen. Zegt ze hoi(mijn naam) terwijl ze mij 5 min al heeft gezien. En werk je hier. Ik als geintje helaas wel. Dus zei zegt. Hadden we afscheid genomen werken we toch nog samen en iets dat ze het leuk vondt
Weet dus niet waarom ze steeds hoi zegt. Als ik er langs haar kom. Ookal is het elke 5 min doet ze dat.quote:
Misschien heeft ze alzheimer.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:48 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Weet dus niet waarom ze steeds hoi zegt. Als ik er langs haar kom. Ookal is het elke 5 min doet ze dat.
Vraag of ze koffie wil gaan drinken met je en zeg dat je haar mist op het werk.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 19:28 schreef tijdjes1234 het volgende:
ik dus vandaag bij restaurant waar ik werk en zij ook was.
ik kreeg bijna niks door mijn keel heen en maag voelde heel raar.
Klopt maar wat zou je anders in een werkomgeving zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet, ik begin nu te twijfelen omdat ze het woord 'gezellig' gebruikte. Dat is wel echt het minst seksuele woord ever natuurlijk.
Wat moet ze dan zeggen? 'Vind het altijd zo lekker geil om met jou te werken, hihi'.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet, ik begin nu te twijfelen omdat ze het woord 'gezellig' gebruikte. Dat is wel echt het minst seksuele woord ever natuurlijk.
'helemaal supertjes' natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:04 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Klopt maar wat zou je anders in een werkomgeving zeggen
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
'helemaal supertjes' natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |