Ik zei toch "ksst fokwet"quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:23 schreef Arja het volgende:
Daarom durf ik er nooit wat over te zeggen![]()
Ja, ik geniet er ook heel bewust van elke keer.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:16 schreef Molo het volgende:
Wat schattig Vivi
Dat slapend overtillen is hier een keer of drie in totaal gelukt ofzo. Wel onwijs lief, heerlijk als ze op je in slaap knarren![]()
Dat doet M ook altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:21 schreef Molo het volgende:
Larf kon niet slapen... Dus die zit even beneden.
Ze pakt een paaseitje, peutert keurig het papiertje eraf en begint te knagen. Loopt vervolgens naar de vuilnisbak en gooit de prulletjes weg.....
Kind, je bent anderhalf, WTF
Haha nee, mijn man zegt kaas steeds in het Nederlands tegen haar, denk dat ze het VN woord niet eens kentquote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:37 schreef Molo het volgende:
Ik las eerst dag ze kaas kon zeggen in het Nederlands én Vietnamees, maar ik heb koffie nodig
Fijn dat het nu iig beter gaat, maak ik zachtjes uit je post op?
Vrijwel al die kleintjes aan de wandel, wat bijzonder blijft het toch allemaal zeg!
SPOILER: werkt dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is klein hoor: 2 gîtes, paar safaritenten en wat kampeerplekjes. Maar ik ga je het even DM'en!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:43 schreef Mies_poes het volgende:
Jeetje Arja, wat groot al! En Max ook al zo’n grote maat. M. is meer formaat Larf![]()
Quoi, hoe heet dat ‘park’ waar jullie naar toe gaan? Wij zoeken nog een gelijk iets in midden Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |