SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ik weer een topic voor mezelf
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:54 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
beter dan goedkope sletjes
Ook lekker ja.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
over ongeveer 5 minuten heb ik geen zin meer om te reageren in dit topic
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
maak daar maar 1 minuut van
maak daar maar 1 minuut van
Ja duh waarom zeg je dat uberhaupt? Gras is groen en de wereld is rondquote:Op zondag 11 maart 2018 19:55 schreef markdeajaxfan het volgende:
TheNightIsFullOfTerrors is geweldig
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:56 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja duh waarom zeg je dat uberhaupt? Gras is groen en de wereld is rond
De wereld is plat.quote:Op zondag 11 maart 2018 19:56 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja duh waarom zeg je dat uberhaupt? Gras is groen en de wereld is rond
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:56 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
markdeajaxfan houdt van komkomers diep in hem
markdeajaxfan houdt van komkomers diep in hem
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nou dag ik ga het wel proberen als er minder etters zijn
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Heeft Haags gedaanquote:Op zondag 11 maart 2018 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand bondage al gedmt toevallig dat we weer open zijn?
Oké top dan wacht ik dat nog even af voor ik weer wat ga doen wat er al is.quote:
quote:
quote:
je mag ze hebbenquote:Op zondag 11 maart 2018 20:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Is er niet een soort van regeling mogelijk dat we elkaar allemaal een bepaalde hoeveelheid punten gunnen? Bijvoorbeeld een halve maand iedereen iets. En de andere helft van de maand mag iedereen erom vechten
heeft alleen nog niet gereageerd volgens mij.quote:Op zondag 11 maart 2018 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké top dan wacht ik dat nog even af voor ik weer wat ga doen wat er al is.
Leukquote:Op zondag 11 maart 2018 20:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Als jullie niet meegaan in mijn aanbod dan ga ik elke minuut posten en krijg ik x aantal punten en jullie 0 en win ik elk moment, kies maar
ligt eraan hoe het gaat...quote:Op zondag 11 maart 2018 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Teamspel js niet tegen de regels en is mss wel leuk element ja, volgens mij wel met mikey gedaan een avond.
Ja precies mikey en ik deden hewoon vijf minuten niet na elkaar posten omdat er verder niemand was en we anders beide 0 haalden. Weet niet wat anderen er van denken ook.quote:
Als je dan 10 kloontjes hebt win je elke keerquote:Op zondag 11 maart 2018 20:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Is er niet een soort van regeling mogelijk dat we elkaar allemaal een bepaalde hoeveelheid punten gunnen? Bijvoorbeeld een halve maand iedereen iets. En de andere helft van de maand mag iedereen erom vechten
Klonen zijn niet toegestaanquote:Op zondag 11 maart 2018 20:18 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Als je dan 10 kloontjes hebt win je elke keer
ik vind hoe het nu gaat wel goedquote:Op zondag 11 maart 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies mikey en ik deden hewoon vijf minuten niet na elkaar posten omdat er verder niemand was en we anders beide 0 haalden. Weet niet wat anderen er van denken ook.
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Klonen zijn niet toegestaan
Dan ligt heel Fok platquote:Op zondag 11 maart 2018 20:19 schreef markdeajaxfan het volgende:
ik heb geen kloontjes alle kloontjes moeten een ban krijgen![]()
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:19 schreef markdeajaxfan het volgende:
Telt het ook als je vrijwillig je echte username opgaf voor het grotere goed?quote:Op zondag 11 maart 2018 20:19 schreef markdeajaxfan het volgende:
vast wel 1 op de 18 ofzo tochquote:Op zondag 11 maart 2018 20:21 schreef Dexter1 het volgende:
Even een serieuze vraag.
ijn er ook homo's hier?
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou je typt anders als een pro
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou je typt anders als een pro
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Telt het ook als je vrijwillig je echte username opgaf voor het grotere goed?
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:22 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ga es weg joh naar je nieuwe ex
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
jaja hou maar op met dat kinderlijk hinderlijke spelletje
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
jaja hou maar op met dat kinderlijk hinderlijke spelletje
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
wie dit quote is een slechte moeder voor haar kinderen
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
wie dit quote is een slechte moeder voor haar kinderen
wie dit quote moet de kinderbescherming over haar dak krijgen voor de veiligheid van haar kinderenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
wie dit quote moet de kinderbescherming over haar dak krijgen voor de veiligheid van haar kinderen
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
wie dit quote moet de kinderbescherming over haar dak krijgen voor de veiligheid van haar kinderen
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
oke blijkbaar hebben jullie geen kinderen of partner
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
oke blijkbaar hebben jullie geen kinderen of partner
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Gast reageer eens minder als een mongool, ook al gaat het om punten ik begrijp het, maar je bent toch niet te autistisch om iets te typen
ik kan hele verhalen typenquote:Op zondag 11 maart 2018 20:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Gast reageer eens minder als een mongool, ook al gaat het om punten ik begrijp het, maar je bent toch niet te autistisch om iets te typen
dat is echt veel is dat leuk ?quote:
Ja hoor niemand zoekt ruzie met ons.quote:
mooiquote:Op zondag 11 maart 2018 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoor niemand zoekt ruzie met ons.
die zijn top niks mis meequote:
welke biertjes heb jij dit weekend gedronken ?quote:
Geen.quote:Op zondag 11 maart 2018 20:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
welke biertjes heb jij dit weekend gedronken ?
quote:Op zondag 11 maart 2018 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen.![]()
Al weken niks op eigenlijk.
quote:
Dankjewel evertjesdansquote:
Spiritusbus.quote:
Hoi terrorquote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 21:23 schreef devzero het volgende:
FB / duidelijke kloon
Schokkend topic hoor, nog wel geopend door een duidelijke kloon
quote:Op zondag 11 maart 2018 21:23 schreef devzero het volgende:
FB / duidelijke kloon
als we ver genoeg teruggaan zijn we allemaal een stek van dannyquote:Op zondag 11 maart 2018 21:23 schreef devzero het volgende:
FB / duidelijke kloon
quote:Op zondag 11 maart 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als we ver genoeg teruggaan zijn we allemaal een stek van danny
goed gesprokenquote:Op zondag 11 maart 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is Jorma dan de gevallen engel?quote:Op zondag 11 maart 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jorma?quote:
HAHAquote:Op zondag 11 maart 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 11 maart 2018 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
ah nu ik de scores zie snap ik het kloon verhaal wel, mark wil gewoon pos1 en 2.
Ja en nog een knakker (naam vergeten), de auteurs van topix (1st forum software voor dat Danny en Jorma ruzie hadden en breuls als een gek nieuwe forumsoftware moest schrijven).quote:
quote:
Ah oké, en daarom zijn updates nu zo moeilijk zeker?quote:Op zondag 11 maart 2018 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja en nog een knakker (naam vergeten), de auteurs van topix (1st forum software voor dat Danny en Jorma ruzie hadden en breuls als een gek nieuwe forumsoftware moest schrijven).
De Fok geschiedenis is vol ruzies en "boze" mods.quote:Op zondag 11 maart 2018 21:32 schreef Dexter1 het volgende:
Ik las een verhaal over een ruzie en dat ging over Fok! Op Geenstijl
heb ik ook eens gelezen jaquote:
dat lag elkaar niet zoquote:Op zondag 11 maart 2018 21:32 schreef Dexter1 het volgende:
Ik las een verhaal over een ruzie en dat ging over Fok! Op Geenstijl
Niet iedereen kan toch zomaar in je dm systeem?quote:Op zondag 11 maart 2018 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik denk niet dat je veel privacy hier moet verwachten.
alleen mods en hogerquote:Op zondag 11 maart 2018 21:38 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan toch zomaar in je dm systeem?
nou dan zal die wel een harde plasser hebbenquote:
yupquote:Op zondag 11 maart 2018 21:42 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Die zitten dus lekker mee te lezen als ze zin hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |