SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Macaroni buikquote:
Ik had kinky als TT maar mobiel werkte niet mee.quote:Op zondag 11 maart 2018 17:45 schreef Hexx. het volgende:
TT kon Kinky zijn.
Dan zou dat het onderwerp van dit topic zijn.
Eigenlijk kunnen we nóg een regel in de OP doen:
- Wie een topic opent verzint een onderwerp dat ook de topictitel is.
Als het topic vol is is het onderwerp afgesloten.
Dan zou je kapenquote:Op zondag 11 maart 2018 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had kinky als TT maar mobiel werkte niet mee.
Lekkerquote:
Nachtploeg genotquote:
Is dat een soort thuisbezorgd ?quote:
quote:
zoals welke?quote:Op zondag 11 maart 2018 18:04 schreef Dexter1 het volgende:
Waarom hebben psychopaten altijd van dat rare haar
Haarquote:Op zondag 11 maart 2018 18:04 schreef Dexter1 het volgende:
Waarom hebben psychopaten altijd van dat rare haar
quote:
Ah ja.quote:Op zondag 11 maart 2018 18:10 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Kim Yong Un
Wilders
Hitler
Trump
en deze gek
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel even doorgaan.
Een matje ?quote:
Oké Hans.quote:Op zondag 11 maart 2018 18:12 schreef Dexter1 het volgende:
Niet elke homo is geil en niet iedereen die geil is, is homo.
Ja paar afleveringen gezien vond het ook wel tof, goede intro ook.quote:
Durfde je toen nog wel te slapenquote:Op zondag 11 maart 2018 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook wat afleveringen Dexter gezien toen het in de nacht werd uitgezonden op npo 3.
Dexter is niet zo eng ken je hanibal ? Ik kreeg altijd honger van die serie.quote:
Voelde als thuiskomen zekerquote:Op zondag 11 maart 2018 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dexter is niet zo eng ken je hanibal ? Ik kreeg altijd honger van die serie.
Heerlijke seriequote:
überhaupt slapenquote:
Is ook een serie van.quote:
Zeker dat maakte de serie ook zo goed. Ook veel over psychologie etc zeker een aanrader.quote:
Er staan 88 series op mijn wachtlijstquote:Op zondag 11 maart 2018 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker dat maakte de serie ook zo goed. Ook veel over psychologie etc zeker een aanrader.
Onverwacht.quote:
voor?quote:
quote:
Dan is ronde 7quote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
voordat je reageert, doe lief tegen elkaar
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ja is gewoon wachten op de volgende persoon die iemand zoekt om zich op uit te leven
1 bij halenquote:Op zondag 11 maart 2018 19:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ik heb hier 2 antminers, die verwarmen eigenlijk maar ongeveer 60% van het huis, had verwacht dat ze alles wel zouden verwarmen
hoeveel bitcoins heb jij ?quote:Op zondag 11 maart 2018 19:12 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
winter zit er op, temperatuur stijgt, bitcoin koers daalt, we zijn slecht bezig
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Mark zou een goede winnaar zijn ook.
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol ben pas sinds een paar dagen in testfase uberhaupt, 0,002 nu volgens mij ongeveer
oh bijna miljonairquote:Op zondag 11 maart 2018 19:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol ben pas sinds een paar dagen in testfase uberhaupt, 0,002 nu volgens mij ongeveer
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
iedereen binnen de top 50 is geweldig vind ik
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
iedereen binnen de top 50 is geweldig vind ik
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Mensen moeten gewoon weer wat meer vertrouwen krijgen in cryptocurrency
doe je dingquote:Op zondag 11 maart 2018 19:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
pensioen na een x aantal jaar is overrated en met leefgeld leef je niet maar overleef je, gewoon vol pompen in BTC is mijn mening
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:22 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Bedoel hoeveel uren ik wel niet bezig ben geweest om dingen van 9000 euro geluidsisolerend te maken, jullie zouden me voor gek verklaren
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:22 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
jullie zouden me voor gek verklaren
???quote:Op zondag 11 maart 2018 19:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
spatie, tab? onzichtbaar plaatje? wat is het, vertel me een verhaal etter
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Mensen moeten gewoon weer wat meer vertrouwen krijgen in cryptocurrency
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
wat is er trouwens met jullie gebeurd? Jullie reageren veel minder fel? Heeft murp jullie echt afgeschrikt of zijn jullie emotioneel plotseling erg stabiel?
Waarvoor.quote:Op zondag 11 maart 2018 19:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Perfecte topic imo, we kunnen hier wel wat vrouwen gebruiken
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
we kunnen doen wat we willen
Volgens mij weet jij ook wel heel goed het topic zuur te maken, hoor.quote:Op zondag 11 maart 2018 19:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nou ja ik kan hier eigenlijk geen vrouwen gebruiken, die scheppen altijd onnodig drama wat ze ook nog weten te verdedigen
bijna compeet en jij ?quote:Op zondag 11 maart 2018 19:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Heb je al je flippo's al?
Ja geen reden om negatief over mij te praten als je direct erna aangeeft dat ik gelijk heb. Vind het wel knap dat je begrijpt wat ik zeg trouwensquote:Op zondag 11 maart 2018 19:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook wel heel goed het topic zuur te maken, hoor.
Maar je hebt ergens ook wel gelijk: één vrouw zit wel goed, maar soms, wanneer er een tweede bijkomt dan wordt het spannend idd. Vooral in een mannentopic als dodetopic.
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ja of uberhaupt een buik haha, ha
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
quoten van iedereen ook trouwens, ook al is het iets waarvan getuigt dat je geen enkele eigenwaarde hebt maar dat terzijde
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
quoten van iedereen ook trouwens, ook al is het iets waarvan getuigt dat je geen enkele eigenwaarde hebt maar dat terzijde
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:48 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik gun hem alle punten van de wereld
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Jezus jullie quoten wel echt gewoon om het quoten
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ik begrijp dat het het dodetopicspel is maar kom op
ik begrijp dat het het dodetopicspel is maar kom op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |