Yup!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anastasia Beverly Hills.
Ja, goede suggestie, dan heb je wel wat.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Today. - Moet een wit shirtje kopen. Nog niet gedaan.Hoeveel weken was je ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today. - Moet een wit shirtje kopen. Nog niet gedaan.Serieus ben op zoek naar zoiets. Waar heb je broek en jasje vandaaaaaaaannn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt op H&M of Zaraquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Serieus ben op zoek naar zoiets. Waar heb je broek en jasje vandaaaaaaaannn?
Setje is van Mango.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Serieus ben op zoek naar zoiets. Waar heb je broek en jasje vandaaaaaaaannn?
Today. - Moet een wit shirtje kopen. Nog niet gedaan.Wat tof! love it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Oh nee Oke omdat je een maand geleden al een 20 weken lijkende buik postte, was ik even benieuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ergens tussen de 15 en 18 weken. Nog niet heel ver dus.
Avond zwelt het op. Overdag niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh nee Oke omdat je een maand geleden al een 20 weken lijkende buik postte, was ik even benieuwd.
Zo werkt een zwangerschap niet. Ik kan het weten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Avond zwelt het op. Overdag niet.
Ook op FOK heeft de inlichtingendienst een vrouwelijke directeurquote:
Leuk! Otter Stories is leuk! Heb vandaag een blouse van dat merk/winkel aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:33 schreef margaretha_01 het volgende:
En eindelijk eens deze jas aan van & Other Stories die ik voor een tientje op de vlooienmarkt vond!
[ afbeelding ]
Volg sinds enige tijd dit topic. Volgens mij staat bijna alles jou goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:33 schreef margaretha_01 het volgende:
En eindelijk eens deze jas aan van & Other Stories die ik voor een tientje op de vlooienmarkt vond!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:02 schreef Montelly het volgende:
Iemand is zijn schoenen vergeten bij mij🤔Je had een dragqueen op bezoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:02 schreef Montelly het volgende:
Iemand is zijn schoenen vergeten bij mij🤔Laat mijn sandalen met rust! 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ze maar halen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |