quote:en nog een recordje meegepakt.
Op maandag 10 februari 2003 17:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en MJ toch als starter aan de wedstrijd laten beginnen
Wel jammer dat Garnett topscorer werd.
quote:ja hoor, toch wel lekker, zo'n speelse doos
Op maandag 10 februari 2003 17:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en MJ toch als starter aan de wedstrijd laten beginnen
quote:Wat is daar nou in godsnaam jammer aan
Op maandag 10 februari 2003 19:42 schreef mitt het volgende:[..]
en nog een recordje meegepakt.
Wel jammer dat Garnett topscorer werd.
Garnett speelde echt een goed wedstrijd vond ik. Ik vond trouwens de hele wedstrijd leuk om te zien
Half time speech was ook emotioneel voor MJ.... jammer dat Jermaine O'neal die fout gemaakt heeft. Erg teveel gevraagd voor Briant om 2 vrije worpen te missen. Hij heeft het wel goed gedaan (al dan niet opzettelijk) om gewoon voor de middenweg te beslissen.
Hopen nu op een goeie 2de helft van de season.
en meneer Bryant is ook lekker in bezig,gisteren goed voor 51 punten,de 1e die dit seizoen meer dan 50 punten scoorde in de NBA
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:
vanavond bij het vak-m van smeets de dunks uit de dunkcontest
Khad al het gevoel dat ik er niet wakker voor moest blijven, maar dat was dus een goede zet
quote:Eerder een prutuitzending van ABC, Canal+ krijgt gewoon de beelden van ABC. Maar inderdaad wel een prut stukje vanuit de basket.
Op maandag 17 februari 2003 00:25 schreef the.big.ticket het volgende:
Wat een prutsuitzending bij Canalplus zegEn Akerboom heeft een kikker in zn keel
![]()
quote:Daarom zei ik ook prutsuitzending BIJ Canalplus en niet VAN
Op maandag 17 februari 2003 00:40 schreef Omega het volgende:[..]
Eerder een prutuitzending van ABC, Canal+ krijgt gewoon de beelden van ABC.
Ik verdenk de regiseur van ABC er strek van dat hij even aan Europa wou laten zien dat de Amerikanen altijd de touwtjes stevig in handen hebben.
En van Dam maar zijn excuses aanbieden.
quote:waar zijn z'n tanden?
Op maandag 17 februari 2003 21:41 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
en Shaquille maar lachen maar nu is hij dus wel weer geblesseerd aan zijn kleine teen en dit keer ook nog zijn knie,en dat komt voor de LAkers wel op een heel verkeerd moment want Kobe kan er dan wel 40 per wedstrijd ingooien we weten ook dat hij niet in zijn eentje de LAkerskar kan trekken
quote:Shaq had al gesnoept van de fudge brownies
Op maandag 17 februari 2003 21:41 schreef mitt het volgende:[..]
waar zijn z'n tanden?
quote:BRRRRRRRRRRRRRRRRR
Op maandag 17 februari 2003 21:43 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Shaq had al gesnoept van de fudge brownies
quote:Kobe had er wel 2 OT voor nodig,in de reguliere speeltijd kwam Kobe niet verder dan 35 punten maar hij blijft HOT
Op woensdag 19 februari 2003 15:35 schreef ShaoliN het volgende:
Kobe doet voorlopig toch weer goede zaken met de Lakers. 52 puntjes afgelopen wedstrijd
Miller was zeker 1 van de betere spelers bij Orlando, maar ik denk dat ze er 2 goede jonge spelers voor terugkrijgen.
Daarnaast is Miller volgens mij redelijk blessure gevoelig, en daar hebben ze in Orlando al teveel ervaring mee.
quote:das zekers een verrassende trade
Op vrijdag 21 februari 2003 09:59 schreef DjMark het volgende:
Wow, dit is wel een hele grote trade:
Allen,Ollie (Bucks) tegen Payton, Mason(Sonics) en nog wat kleinere onderdeeltjes. Ben benieuwd wat dit op gaat leveren voor de Bucks(mijn favoriete team). Vind het jammer dat Allen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |