SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
iddquote:Op zondag 11 maart 2018 08:59 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik zie het al, dit is een oude telling neef
hij post niet hierquote:Op zondag 11 maart 2018 10:25 schreef Dexter1 het volgende:
Ik hoor net dat Haags als laatste loopt omdat hij met zijn telefoon loopt te spelen.
quote:Op zondag 11 maart 2018 11:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Even een nachtje doorhalen.
Ja was echt niet grappig meerquote:Op zondag 11 maart 2018 11:23 schreef noodgang het volgende:
Dan snap ik dat je er zo snel mogelijk vanaf wil zijn
Het liefst ren ik naaktquote:Op zondag 11 maart 2018 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah nee, ik vind het irritant
Hoiquote:Op zondag 11 maart 2018 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag
op bezoek bij mijn vaderquote:Op zondag 11 maart 2018 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag
Daar is het lastig eitjes bakken inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2018 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben nog niet thuis
Zit nog in de tram
Laat eens een scheetquote:Op zondag 11 maart 2018 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben nog niet thuis
Zit nog in de tram
truequote:Op zondag 11 maart 2018 11:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar is het lastig eitjes bakken inderdaad
quote:
quote:
quote:
Koekeroenquote:
Ja togquote:Op zondag 11 maart 2018 12:25 schreef aloa het volgende:
Wie niets weet en weet dat hij niets weet weet veel meer dan iemand die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
Zekerquote:
Hoeft ook nietquote:
Ondertitels schat.quote:
zoiets zoek ik ookquote:Op zondag 11 maart 2018 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ondertitels schat.
En ik moet zeggen veel series raak ik bij afgeleid door fok mobiel of andere zaken maar bij deze ging alle afleiding uit en kijken maar.
Indicatie dagbesteding afgelopen ?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:29 schreef Dexter1 het volgende:
Ik heb mijn carriere opgezegd voor het dodetopicspel
Hamburgers flipper bij MacDonald ?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:30 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik had een topbaan bij een multinational.
Heb jij een echte vriendin dan?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dingen zijn eerder eng dan aantrekkelijk
Is dat zo ongeloofwaardig ?quote:
Van mij ook die jongen nog nooit op iets negatief kunnen betrappen.quote:
daarom. Vrolijke nootquote:Op zondag 11 maart 2018 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van mij ook die jongen nog nooit op iets negatief kunnen betrappen.
bijna 80...dan komen de gebreken.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pijnlijke constatering soms he?
Hoe oud is hij?
kan opeens snel gaan idd.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nope. Maar zelfs aan hun merk ik de ouderdom al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |