SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
Ajaxquote:
Kan je goed combineren, alleen wel een lagere frequentie en hoeveelheidquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Laatste jaren gezond bezig, veel sporten enzo! Alcohol is een aanslag voor mijn lichaam!
Laat je kut zienquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:57 schreef BoneThugss het volgende:
I came her for love lalalalalalalalalalalala
quote:
Ik moest keihard lachenquote:
Goede reactie weer, Plompzakkerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Goede lachbui weer vogeltjesdans
Mij verdedigen tijdens mijn korte afwezigheidquote:
De hele week probeer ik op mijn voeding te letten (lukt niet altijd), maar zaterdag mag ik een beetje zondigen!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je goed combineren, alleen wel een lagere frequentie en hoeveelheid
doe haar de groetenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:04 schreef BoneThugss het volgende:
Nog en uur en dan zit ik met m'n dikke hemarookworst van 54 cm in JeMoeder\\!!111@@
!!AA!!!1111
HAAA!!!11quote:
Logisch na 50quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:10 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Nee anders kan ik straks niet slapen
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:10 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Nee anders kan ik straks niet slapen
quote:
Danny liep punten mis.quote:
moet je maar van de creatine afblijvenquote:
Ik gebruik geen drugsquote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je maar van de creatine afblijven
welquote:
quote:
zeldenquote:
lkkrquote:
quote:
Alleen als je sopraan bentquote:
Wel goed afmaken dan.quote:
Topperquote:
Oh nee krijgen we dat weer.quote:
Met tepels als sigaren peuken.quote:
af en toequote:Op zondag 11 maart 2018 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ging je ook altijd blowen op het Zuiderpark?
Mag je nog blowen bij ADO ?quote:Op zondag 11 maart 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar doe er niet meer aan Mikey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |