quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, het was me weer een avondje voetbal. Tot morgen!
Datquote:
Hahahaha, mad.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:37 schreef KingRadler het volgende:
Lucky PSV omdat andere ploegen het laten liggen worden ze kampioen.
De jaren dat neutraal Nederland Ajax kampioenschappen gunde, als PSV het maar niet werd.quote:
Niks mis mee, alleen een bevestiging dat Ajax veruit de grootste en interessantste club in Nederland is.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De jaren dat neutraal Nederland Ajax kampioenschappen gunde, als PSV het maar niet werd.
Goddank dat het nu weer gewoon door het hele land feest is als Ajax de titel misloopt.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 11 maart 2018 11:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goddank dat het nu weer gewoon door het hele land feest is als Ajax de titel misloopt.
Zou het toch ook wel grappig vinden als het al kampioen gewaande PSV toch nog gigantisch gaat falen.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De jaren dat neutraal Nederland Ajax kampioenschappen gunde, als PSV het maar niet werd.
Dat zou wel een historische gebeurtenis zijn. Daar wil ik zeker bij zijn als dat gebeurt!quote:Op zondag 11 maart 2018 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou het toch ook wel grappig vinden als het al kampioen gewaande PSV toch nog gigantisch gaat falen.
Maar Bacuna wel weer in de basis gelukkigquote:
Die pakt toch altijd rood.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar Bacuna wel weer in de basis gelukkig![]()
Slechtste speler van de eredivisie by far.
Na afloop kontplassen.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook daar al Joe Never Wok Alone
Jeetje
Op naar het Nulderpad.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb jij zeker gedaan bij Orlando
Antoine van der Linden ken je toch wel, hoop ik? Zijn dochtertje is overleden.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie zijn Antoine en Leonie nou weer?
Dan zouden we vijf wedstrijden ongeslagen zijnquote:Op zondag 11 maart 2018 12:28 schreef Zipportal het volgende:
Dit mag ook wel een gelijkspelletje worden.
Er was een kind dood van een speler.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi hoor, die sjaal ondersteboven.
Overigens geen flauw idee wat er gebeurd is.
is*quote:Op zondag 11 maart 2018 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was een kind dood van een speler.
Godver wat ergquote:Op zondag 11 maart 2018 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antoine van der Linden ken je toch wel, hoop ik? Zijn dochtertje is overleden.
Ziekte. Weet niet precies wat. Had witte bloedcellen nodig, er waren wel genoeg donoren maar de hulp kwam te laat.quote:
Ik las het jaquote:Op zondag 11 maart 2018 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziekte. Weet niet precies wat. Had witte bloedcellen nodig, er waren wel genoeg donoren maar de hulp kwam te laat.
Vorig jaar werd het een gelijkspelquote:Op zondag 11 maart 2018 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in de jaarlijkse strafexpeditie van Feyenoord naar PEC volgende week.
Met zo'n middenmoot clubje als Feyenoord zie ik het niet snel gebeurenquote:
Niet iets om grapjes over te maken.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:34 schreef Zipportal het volgende:
Keukenconcurrent wenst Antoine en Leonie veel sterkte.
Wel een sympathieke vent.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:40 schreef Caland het volgende:
In kwam er toen vorig jaar achter dat PEC Zwolle gewoon een Henk Timmer tribune heeft (dit meen ik serieus)
Een tribune vernoemen naar een van de slechtste keepers ooit. Wat een goden daar.
Welkom bij een thuiswedstrijd van FC Groningen.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is toch van een ander gehalte dan het spektakel in het Koning Willem II Stadion gisteren.
Dat spektakel heb ik gemist gisterenavond door de live finale van wie is de mol in het Vondelpark.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is toch van een ander gehalte dan het spektakel in het Koning Willem II Stadion gisteren.
De mijne staat stof te verzamelen in het rommelhok.quote:
Mensen die naar Wie Is De Mol kijken, schat ik niet zo hoog in.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat spektakel heb ik gemist gisterenavond door de live finale van wie is de mol in het Vondelpark.
Orlando genoot hier ook altijd van.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:53 schreef Caland het volgende:
Henk zat altijd na een tegengoal zijn verdedigers de kanker in te schelden of op de doelpaal te schoppen
Dat was dan wel altijd puur genot
Mensen die voor Ajax zijn enzovoort en zo verderquote:Op zondag 11 maart 2018 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die naar Wie Is De Mol kijken, schat ik niet zo hoog in.
helemaal mee eens en dan heb je nog een ander deel van de bevolking dat schaatsen keekquote:Op zondag 11 maart 2018 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wij een bondje?quote:Op zondag 11 maart 2018 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel bij jou in de buurtquote:Op zondag 11 maart 2018 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal mee eens en dan heb je nog een ander deel van de bevolking dat schaatsen keek
Laten we nou niet te hard van stapel lopen.quote:
Wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal mee eens en dan heb je nog een ander deel van de bevolking dat schaatsen keek
Ik heb WIDM én schaatsen gekeken. Wat vind je nu van me? #dtvquote:Op zondag 11 maart 2018 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, vandaag ook weer een drukte, mocht nog net m'n straat in vandaag van een meneer met een petquote:
Dat heb je alleen maar gedaan om meer boeken te kunnen verkopen.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb WIDM én schaatsen gekeken. Wat vind je nu van me? #dtv
Dat getuigt van een goede gevarieerde smaakquote:Op zondag 11 maart 2018 12:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
John Heitinga, is that you?quote:Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Als Groningen nu scoort staat het 2-0.
Gewoon
Bedankt Harryquote:Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon
God struck the poor bastard twicequote:Op zondag 11 maart 2018 12:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon
Je huiskamer?quote:Op zondag 11 maart 2018 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mijne staat stof te verzamelen in het rommelhok.
En hij stond echt bij 9 van de 10 schoten op het verkeerde beenquote:Op zondag 11 maart 2018 12:53 schreef Caland het volgende:
Henk zat altijd na een tegengoal zijn verdedigers de kanker in te schelden of op de doelpaal te schoppen
Dat was dan wel altijd puur genot
Tssk 1-1 kan ook als een van Grunn hem achter Padt weet te parkeren.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon
Dat lijkt me wel heel irritantquote:Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, vandaag ook weer een drukte, mocht nog net m'n straat in vandaag van een meneer met een pet
Dankje.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt, mensen die dat kijken zijn enorme proleten.
Ga je schamen. Parijs tegen Nice wordt een groot feStijn.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla het wielrennen vandaag over. Ik kan me slecht op twee dingen tegelijk concentreren.
Soms krijg ik het idee dat je oprecht iets geeft om clubs buiten ADO om.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hup Groningen. Alles om die 2 Duitse clubs onderin te laten degraderen!
Sorry, maar om 14:30 begint Ajax en dan is P-N nog niet klaar.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je schamen. Parijs tegen Nice wordt een groot feStijn.
Eigenlijk helemaal niets. Lolquote:Op zondag 11 maart 2018 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms krijg ik het idee dat je oprecht iets geeft om clubs buiten ADO om.
Gelukkig maar. Mensen die wrok koesteren naar andere clubs zonder reden schijnen naar Wie is de Mol te kijken.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niets. Lol
Hoe ging de run vanochtend?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niets. Lol
Dat heb ik echt nog nooit gekeken.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Mensen die wrok koesteren naar andere clubs zonder reden schijnen naar Wie is de Mol te kijken.
Nog mensen onderweg aangerand?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima! Het weer was bagger maar mocht de pret niet drukken
Ik snap wel dat als je moet kiezen tussen schaatsen en wielrennen dat je dan schaatsen kiestquote:Op zondag 11 maart 2018 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla het wielrennen vandaag over. Ik kan me slecht op twee dingen tegelijk concentreren.
Welke tijd heb je gelopen?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi zo, want gisteren als ik de uitslag zo zie drukte wel de pret zeker?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vreemde sneer, dit.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap wel dat als je moet kiezen tussen schaatsen en wielrennen dat je dan schaatsen kiest
Meer voor mannen RTL7. /duhquote:Op zondag 11 maart 2018 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Stijn maakt echt ongelofelijke keuzes. Darten en voetbal verkiezen boven wielrennen en schaatsen![]()
Hou nou eens op met deze actquote:Op zondag 11 maart 2018 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hup Groningen. Alles om die 2 Duitse clubs onderin te laten degraderen!
ach we zijn veilig. Kan lekker achterover leunenquote:Op zondag 11 maart 2018 13:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi zo, want gisteren als ik de uitslag zo zie drukte wel de pret zeker?
dArTeN eN vOeTbAl vErKiEzEn BoVeN sChAaTsEn eN wIeLReNnEn.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Stijn maakt echt ongelofelijke keuzes. Darten en voetbal verkiezen boven wielrennen en schaatsen![]()
Sjek op vakantie.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 11-03-2018 om 13:00:40📣 Volle bak vanavond in @Rondo! Topvoetbal uit Engeland, een nieuwe strohalm voor @AFCAjax ⁉ en veel meer. @jackvangelder is op vakantie 🏝🌞, maar gelukkig is @BasvVeenendaal er! 🎤 @GullitR, @aad300, Youri en Wim zitten aan tafel. Kijken dus!🕰 19:50 uur📺 Kanaal 14 https://t.co/M8p07T9irh reageer retweet
Gebruik je shift of zet je capslock aan en uit voor die extra act.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dArTeN eN vOeTbAl vErKiEzEn BoVeN sChAaTsEn eN wIeLReNnEn.
Gooi jezelf weg met dat schaatsen. Niets dodelijkers en eentoniger dan die troep.
True, PEC ook. Maar of jouw club of mijn club veilig is voor de play-offs...quote:Op zondag 11 maart 2018 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach we zijn veilig. Kan lekker achterover leunen
die plee offs kunnen mij gestolen worden.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, PEC ook. Maar of jouw club of mijn club veilig is voor de play-offs...
Zo boos.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg met dat schaatsen. Niets dodelijkers en eentoniger dan die troep.
Ik snap dat je schaatsen saai vind. Maar dat je dan zelf naar een paar dikzakken gaat kijken die pijtljes naar een bord gooien. Over eentonig gesproken, ook totaal geen tactiek ofzo. Dan kan ik je keuze verder niet begrijpenquote:Op zondag 11 maart 2018 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fair enough. En als deze wedstrijd zo doorgaat zet ik nog eerder mijn Pleestation 4 aanquote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die plee offs kunnen mij gestolen worden.
Niet het verschil tussen verdedigend en aanvallend dartsen herkennenquote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat je schaatsen saai vind. Maar dat je dan zelf naar een paar dikzakken gaat kijken die pijtljes naar een bord gooien. Over eentonig gesproken, ook totaal geen tactiek ofzo. Dan kan ik je keuze verder niet begrijpen
Misschien kunnen we een compromis sluiten door elkaar ieder zijn pleziertjes te gunnen.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat je schaatsen saai vind. Maar dat je dan zelf naar een paar dikzakken gaat kijken die pijtljes naar een bord gooien. Over eentonig gesproken, ook totaal geen tactiek ofzo. Dan kan ik je keuze verder niet begrijpen
Nou, nou. Je moet tijdens het darten toch scherp blijven en voortijdig beslissen of je links of rechtom weg van het bord looptquote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor de europa league of degradatie? Bij het eerste, echt onzin dat de nummer 8 kans maakt de EL in te gaan terwijl de nummer 4/5 misschien 10 punten meer heeft.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand geeft een fuck om de play-offs.
Er is bijna geen beter vermaak dan een spannende dartswedstrijd.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker. Daarom had ik gehoopt dat we allebei in ieder geval wielrennen zouden kijken maat.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een compromis sluiten door elkaar ieder zijn pleziertjes te gunnen.
Waarom heeft jouw postgeschiedenis dan DRT topics?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb ik vandaag alleen geen zin in, sorry. Morgen meld ik me weer bij de Tirreno-tijdrit.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker. Daarom had ik gehoopt dat we allebei in ieder geval wielrennen zouden kijken maat.
ZO DANquote:Op zondag 11 maart 2018 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw postgeschiedenis dan DRT topics?
http://forum.fok.nl/user/history/279824/7
LOL.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
El natuurlijk, degradatie boeit niemand wat.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor de europa league of degradatie? Bij het eerste, echt onzin dat de nummer 8 kans maakt de EL in te gaan terwijl de nummer 4/5 misschien 10 punten meer heeft.
Wat zegt dat nou. Alsof iedereen in dit topic momenteel voetbal kijkt.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lol, de enige play-offs die er toe doet is de degradatie-PO.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
El natuurlijk, degradatie boeit niemand wat.
Omdat ik het WK best geinig vind om te kijken. Maar dat neemt niet weg dat ik het een debiel geheel vind. Het is op zn tijd redelijk vermaak, maar blijft een ontzettend simplistisch gedoe.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil niet als een idioot overkomen, maar darten an sich is nog lastig genoeg. Alleen is het hele gebeuren eromheen wel idioot, ja.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Omdat ik het WK best geinig vind om te kijken. Maar dat neemt niet weg dat ik het een debiel geheel vind. Het is op zn tijd redelijk vermaak, maar blijft een ontzettend simplistisch gedoe.
Twente eruit, Jong Ajax erin. Wat een trolololo actie zou dat zijnquote:Op zondag 11 maart 2018 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, de enige play-offs die er toe doet is de degradatie-PO.
Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 11 maart 2018 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Twente eruit, Jong Ajax erin. Wat een trolololo actie zou dat zijn
Ja helemaal gezien dat reglementair helemaal niet magquote:Op zondag 11 maart 2018 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh zeker. Die pijltjes zo nauwkeurig het bord in gooien is heel lastig. Dat is mijn punt ook nietquote:Op zondag 11 maart 2018 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet als een idioot overkomen, maar darten an sich is nog lastig genoeg. Alleen is het hele gebeuren eromheen wel idioot, ja.
um okquote:Op zondag 11 maart 2018 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar goed ook. Aan Lucky Ajax 1 hebben we genoegquote:Op zondag 11 maart 2018 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja helemaal gezien dat reglementair helemaal niet mag
Erik 'proces' Ten Hag eindelijk bij z'n volle verstand.quote:
Oh ik vind dat degradatievoetbal in Mei wel lachen altijd hoor, behalve als Roda zich weer voor de 500e keer op bizarre manier handhaaft.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
El natuurlijk, degradatie boeit niemand wat.
fledderus ineens 2 vrije trappen erin enzoquote:Op zondag 11 maart 2018 13:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ik vind dat degradatievoetbal in Mei wel lachen altijd hoor, behalve als Roda zich weer voor de 500e keer op bizarre manier handhaaft.
quote:Op zondag 11 maart 2018 13:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de wereld van Jan-Joost schijnt altijd de zon.
Grote ogen genot.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker wijffie man. Vanavond weer genot.
Laatste avond genot helaas. Maar er moet wel een seizoen 2 van komen.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker wijffie man. Vanavond weer genot.
Die komt er ook wel.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laatste avond genot helaas. Maar er moet wel een seizoen 2 van komen.
Voorlaatste.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laatste avond genot helaas. Maar er moet wel een seizoen 2 van komen.
Oh? https://twitter.com/diede(...)730451805827072?s=19quote:
Te Licht is aanvoerder geworden.quote:Op zondag 11 maart 2018 13:49 schreef MTheBassman het volgende:
Dus, iemand nog wat leuks te vertellen?
quote:Op zondag 11 maart 2018 14:01 schreef govie het volgende:
feynort tegen azet wordt leuk potje. Schoppen om kapot te schoppen, hoe meer kapot, hoe minder weerstand in de bekert. Die mc-hansiebek gewoon op zijn frezers doorklieven met stalen noppen!Beenbreuk en niemand in rotterdam zal er om rouwen dat hij niet speelt tegen feynort.
Gaat het verder wel goedquote:Op zondag 11 maart 2018 14:01 schreef govie het volgende:
feynort tegen azet wordt leuk potje. Schoppen om kapot te schoppen, hoe meer kapot, hoe minder weerstand in de bekert. Die mc-hansiebek gewoon op zijn frezers doorklieven met stalen noppen!Beenbreuk en niemand in rotterdam zal er om rouwen dat hij niet speelt tegen feynort.
Naise, ik ambieer het bestaan van junkie ook.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:01 schreef govie het volgende:
feynort tegen azet wordt leuk potje. Schoppen om kapot te schoppen, hoe meer kapot, hoe minder weerstand in de bekert. Die mc-hansiebek gewoon op zijn frezers doorklieven met stalen noppen!Beenbreuk en niemand in rotterdam zal er om rouwen dat hij niet speelt tegen feynort. Dat is nou een prijzenpakkenmentaliteit, daar kan aajaks veel van leren!
Alles prima! #zinin!quote:
Dit lezen doet gewoon fysiek pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:01 schreef govie het volgende:
feynort tegen azet wordt leuk potje. Schoppen om kapot te schoppen, hoe meer kapot, hoe minder weerstand in de bekert. Die mc-hansiebek gewoon op zijn frezers doorklieven met stalen noppen!Beenbreuk en niemand in rotterdam zal er om rouwen dat hij niet speelt tegen feynort. Dat is nou een prijzenpakkenmentaliteit, daar kan aajaks veel van leren!
Hele slechte act ditquote:Op zondag 11 maart 2018 14:01 schreef govie het volgende:
Eindelijk iemand die hapt~!quote:Op zondag 11 maart 2018 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit lezen doet gewoon fysiek pijn aan mijn ogen.
Ja, waardeloos.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die zetten daar de deur altijd wagenwijd open.
Die is kicke.quote:
Die spanning zit toch alleen maar bij de onderste drie, de rest is wel safe.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:15 schreef Tagliano het volgende:
En de goal, jawel
Wel matig voor de degradatiespanning dit
Had Willem II niet gewonnen van PSV zouden ze precies 2 punten los staan op Sparta bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 maart 2018 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Die spanning zit toch alleen maar bij de onderste drie, de rest is wel safe.
Gefeliciteerd met de punten.quote:
Komt wel goed johquote:Op zondag 11 maart 2018 14:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de punten.
Gelukkig wisten Heracles en ADO ook niet te winnen. Schamele troost
quote:Op zondag 11 maart 2018 14:23 schreef BorisDeLul het volgende:
Dat commentaar op RTV Noord.
"Het was een zware bevalling, maar als het resultaat goed is heeft niemand het daar meer over. Ja, de vrouw."
quote:Op zondag 11 maart 2018 14:25 schreef Groby het volgende:
[..]dat commentaar op rtv noord is altijd hilarisch slecht
Oh we zijn al veilig, deze 3pnt helpen jullie om wat veiliger te zitten inderdaad. Al hebben wij nog Feyenoord, AZ als lastige potten. Zul je zien dat juist de rest moeilijker is om van te winnenquote:Op zondag 11 maart 2018 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt wel goed joh
Voor ons waren deze punten echt broodnodig, vooral gezien we nog tegen Ajax AZ en PSV moeten en veel ploegen onder ons ook al gewonnen hadden. Nu een lekkere buffer opgebouwd tegen de degradatie zone![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 11 maart 2018 14:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee jij met je macrobiotische rommel.. Je bent jaloers als de tyfus..
Denk dat Allah wel zal zeggen van: Nah, you screwed broquote:
Spannender dan het spel van Feyenoord.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er valt weinig uit te zenden aan groeiend gras
Dit is zeer belangrijke info.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Op naar Vitesse want die hebben Evert en Helene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |