Dit soort dingen gebeuren niet. En zelfs al zou het gebeuren, dan met een 1-0 of 2-1.quote:Op zondag 11 maart 2018 14:05 schreef RavenArtus het volgende:
Volgens mij was het gewoon een handjeklap wedstrijd voor willem 2 om niet te degraderen, Omdat PSV toch wel kampioen wordt.
mad.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goeie dag. Net 7km hardgelopen. PR op de 1km en de 5km gelopen.
Heerlijk, prima weertje om te lopen. Straks lekker lunchen met zelfgebakken broodjes en vanavond uit eten en naar een prachtig concert.
Je bent wel echt een gigantische kneus als je nu nog last hebt van de nederlaag van je favoriete voetbalclub een avond eerder.
En een nog grotere kneus als je daar naar gaat vissen in het topic van de concurrent.
Omdat ze 2e staan?quote:Op zondag 11 maart 2018 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
De joden komen hier zo dadelijk weer trollen denk ik.
De helft terecht. En de helft genaaid doof KNJB.quote:Op zondag 11 maart 2018 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ScarfaceCL hiervan vindt
quote:Op zondag 11 maart 2018 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
7 punten. Jammer. Maar van Heerenveen kon je niks verwachten natuurlijk. Die kunnen zich alleen tegen PSV opladen. De inhaalrace van Ajax is begonnen. AZ uit en Ajax thuis verliezen we. Dan hebben we nog maar 1 punt.
PSV wint vrijwel altijd uit bij AZquote:Op zondag 11 maart 2018 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
7 punten. Jammer. Maar van Heerenveen kon je niks verwachten natuurlijk. Die kunnen zich alleen tegen PSV opladen. De inhaalrace van Ajax is begonnen. AZ uit en Ajax thuis verliezen we. Dan hebben we nog maar 1 punt.
Ja ook bij Willem IIquote:Op zondag 11 maart 2018 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wint vrijwel altijd uit bij AZ
Al 3 edities niet gewonnen maar okquote:
En van de 64 uitwedstrijden tegen Willem II 32x niet gewonnen. Netjesquote:Op zondag 11 maart 2018 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al 3 edities niet gewonnen maar ok
Uit bij AZ maar 18 van de 42 gewonnen..quote:Op zondag 11 maart 2018 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We verliezen alles vanaf nu denk ik. Wat is het nog, 7 wedstrijden? Ik denk zelfs dat we geen doelpunt meer maken en er nog wel minimaal 25 tegen krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2018 16:25 schreef Scarface88 het volgende:
Overweeg jij nou nooit een andere club te gaan supporten na het lezen van dit topic?quote:Op zondag 11 maart 2018 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar dat hoeft dan niet de kampioenswedstrijd te zijnquote:Op zondag 11 maart 2018 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als we thuis alles winnen zijn we 'gewoon' kampioen. Dat wordt me toch wel een partijtje tegen Ajax straks..
Ik sluit het niet uit als we spelen zoals gisteravond.quote:Op zondag 11 maart 2018 19:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We verliezen alles vanaf nu denk ik. Wat is het nog, 7 wedstrijden? Ik denk zelfs dat we geen doelpunt meer maken en er nog wel minimaal 25 tegen krijgen.
True. Maar niet minder belangrijk om juist die wedstrijd te winnen.quote:Op zondag 11 maart 2018 19:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar dat hoeft dan niet de kampioenswedstrijd te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |