op feestboekquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef over_hedge het volgende:
Zeiden ze nou iets over een livestream?
De helft van de kijkers had nog nooit van Stine en Jean-Marc gehoord.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb liever een seizoen met onbekende Nederlanders
Kijk eens aan, beter dan die van ons?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voorlopig iig nog welIk hoop vooral dat er genoeg animo voor is
Check ff hier in de topiclijst het topic over De Mol VlaanderenIn de OP staat er alles over (incl linkjes naar de vorige 2 seizoenen, die écht beter zijn dan onze NL seizoenen), dus je kunt nog even bingen in de tussentijd
Ik had dat ook hoor. Mijn eerste 2 verdachten waren Emilio en Olcay. In de laatste 3 afleveringen kwam Jan pas erbij en ik tijfelde enorm voor vandaag, maar eigenwijs niet willen wisselen hahaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:44 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Omg. En ik met m’n grote bek 100% zeker zijn van Olcay als mol.
Nog meer interview genotquote:
Wat voor poule? Waar zeidiedat?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Djkoelkast wil op Retroforum.nl een Vlaamse poule organiseren, misschien even linkje leggen?
Ja echtquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens aan, beter dan die van ons?
Bedankt voor de tip, ga ze ff checken na het weekend!
Afgelopen week al paar oude seizoenen gekeken van de NL versie
Die hele site laadt niet bij mijquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:48 schreef MaLo het volgende:
Waar staan de verborgen aanwijzingen op de site? Ik kan ze niet vinden, zijn TE verborgen voor mij
https://www.retroforum.nl(...)mment&comment=149885quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat voor poule? Waar zeidiedat?
Zal 'm ff DM'en
Precies, volgens mij staan ze er nog miet opquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:48 schreef MaLo het volgende:
Waar staan de verborgen aanwijzingen op de site? Ik kan ze niet vinden, zijn TE verborgen voor mij
Djkoelkast wil de uitzending via Stack wekelijks beschikbaar maken. Zie ook hier:quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgische Mol is wel lastig te volgen; volgens mij betaalzender. Dus niet echt handig voor een livetopic
Yup.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Dankzij Olcay heeft Jan zo goed kunnen zijn dus. Door haar zat iedereen op Ruben en werd Ruben dus de winnaar.
of je kijkt op wieisdemol.com. daar staat alles over de Vlaamse versie. Links alles.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Djkoelkast wil de uitzending via Stack wekelijks beschikbaar maken. Zie ook hier:
https://www.retroforum.nl(...)mment&comment=149885
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |