Who's with me?!
quote:Dacht ik ook.
Op maandag 23 december 2002 16:02 schreef F1908 het volgende:
Ik dacht even dat je het over macdonalds had
ontopic: Geen moeite mee om met een MAC te werken.
quote:Wees blij dat de MAC er is, Billie Boy heeft daar namelijk heel wat ideen van gejat voor Winblows
Op maandag 23 december 2002 16:01 schreef dj-ango het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die rot Macs!
Alles wat de PC heeft is omgedraaid.
Ik wwet niet waar ik ben via die rot finder
Het kreng heeft maar EEN muisknop.
Oftewel die Apples moeten verdwijnen naar Siberie!Who's with me?!
Vooral door de volledig onterecht zelfingenomenheid van de Mac-adepten.
Ik zal niet ontkennen dat er best goeie kanten aan zijn, maar die blinde pro mac/anti-windows instelling van de mekkers komt me mijn strot uit.
En verder, mac OS X loopt WEL vast en is NIET overal compatible mee!!! GVD niet eens een normale LDAP intergratie in dat k*t OS...
Ik ben steeds mee geneigd om mijn altijd genuanceerde mening te laten vallen en lekker 100% anti-mac te worden, al is het alleen maar om de appel-koppen te treiteren
ben je net gewend aan die pokke pc met zn 98 erop, krijg je een nieuwe, met XP ![]()
![]()
![]()
ZOOI gewoon ![]()
ik kruip lekker weg achter mijn mac, niet zo'n zoek toestand, alles werkt meteen, geen gezeik dus.... ![]()
K@#^ pc's, zouden ritueel verbrand moeten worden!
quote:Ikke! Mac moet SCHTERRRRVENNN
Oftewel die Apples moeten verdwijnen naar Siberie!
Who's with me?!
FOK wat een kutsysteem. Het enige positieve eraan is dat ze concurrentie zijn voor Windows, maar verder is het 1 grote baggerzooi, die kutmacs.
quote:Dat dacht ik ook, totdat ik een keer echt met zo'n ding moest werken. En dat is NIET intuitief kan ik je verzekeren. Mijn god wat een ellende!
Het schijnt dat nieuwe gebruikers het beste met een Mac om kunnen gaan, veel intuitiever.
quote:Die moet ook weg inderdaad.. kut Apple Mac & kut McDonalds !!
quote:Word je d'r niet schijtziek van dan dat je nergens makkelijke hotkeys voor hebt? Dat je muis maar 1 knop heeft? Dat het ding echt aanmerkelijk langzamer is dan een PC van dezelfde prijs?
ontopic: Geen moeite mee om achter een MAC te werken.
quote:Nee man, MACS moeten verbrand worden! Maar dan wel een flink eind hiervandaan, want ik denk dat er wel flink wat gore giftige gassen en dampen uit die kutdingen zullen komen!
En een Mac crasht veel vaker dan een PC. En is veel langzamer. En er is minder software (zowel in aantal als qua gemak waarmee je eraan komt) voor te krijgen, helemaal games. Die "3D features" van een Mac lopen jaren achter.. 1/ander brakke nvidia MX kaart presenteren ze dan als top of de line.. fok off! En het filesysteem van een mac zuigt.. hoezo resource en datafork, welke debiel heeft dat bedacht
!!
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 23-12-2002 16:12]
quote:Ja en het verschil tussen XP en 98 is ook zooooo onoverkomelijk groot...alsof OS9 en OSX prima op elkaar lijken.
Op maandag 23 december 2002 16:07 schreef MacMeester het volgende:
XP zuigt!ben je net gewend aan die pokke pc met zn 98 erop, krijg je een nieuwe, met XP
ZOOI gewoon
ik kruip lekker weg achter mijn mac, niet zo'n zoek toestand, alles werkt meteen, geen gezeik dus....
Alles werkt meteen?? behalve
LDAP adres resolving
Multisessie cd's branden
GOEDE Authenticatie in een mixed omgeving
etc etc etc.
Nee alles leuk en aardig, maar zo fantastisch als de mekkers ons willen doen geloven is het echt niet.
Het is niet puur slecht hoor, dat zeg ik niet, maar zeker niet foutloos en beter dan 2k of XP.
Apple
quote:Ik vind mac's wel ok, ik heb er 1 staan in de woonkamer om mp3's mee af te spelen... Tja voor de rest zijn het but dingen. Maar mp3tjes afspelen gaat best.
Op maandag 23 december 2002 16:01 schreef dj-ango het volgende:
Oftewel die Apples moeten verdwijnen naar Siberie!Who's with me?!
quote:Ja, dat doet Steve Jobs wel beter he. Die douwt je gewoon zijn OS X door de strot, en je kunt niet eens KIEZEN of je misschien toch nog die oude wilt. En OS 8 / 9 apps werken geeneens in OS X (ja, via die classic mode, maar dat is kut en duurt eons om op te starten).
ben je net gewend aan die pokke pc met zn 98 erop, krijg je een nieuwe, met XP
En technisch gezien zit OS X dan nog wel redelijk in elkaar (niet zo fantastisch als Apple je wil doen geloven), maar dat komt omdat ze nu eindelijk de core een keer van anderen (unix) hebben gejat. Tot en met OS 9 supporten ze geen multithreading (ja, cooperative ja, hoezo gammel, 1 app die hangt en je kunt rebooten), normaal shared mem (moet je per app opgeven hoeveel geheugen hij mag hebben! lekker handig!), oh fok wat een ellende...
quote:Dat dacht ik ook. Maar ze hebben wel 1 overeenkomst, beiden zijn crap!
Op maandag 23 december 2002 16:02 schreef F1908 het volgende:
De mac loopt constant vast
en dat ge-wo/oh geluidje komt ook mn strot uit!
AAAAAAAARRGGGGGHHHHH!
De apple kan voor mij de appleboom in!
quote:Ja maar dat kan met een pentium 75 ook, en die kost ongeveer hetzelfde als alleen de muis (met 1 knop, had ik dat al gezegd!) van die Mac
Ik vind mac's wel ok, ik heb er 1 staan in de woonkamer om mp3's mee af te spelen... Tja voor de rest zijn het but dingen. Maar mp3tjes afspelen gaat best.
quote:Ja, PC's zijn veel mooier:
Op maandag 23 december 2002 16:06 schreef DJKoster het volgende:
Idd, lelijke dingen
Standaard PC: 
Mac:
quote:Op start klikken om je pc af te sluiten is lekker intuitief.
Op maandag 23 december 2002 16:11 schreef Phat Lip het volgende:
Ik snap niet wat er nou intuitiever is aan een Mac...
Het enige wat je kan doen is handelingen onthouden, als je niets weet kom je er ook niet achter en dat is bij Windows toch wel wat anders! (start, programma's etc... dat spreekt tenminste voor zich)
quote:Ja hahaha die kleuren ja... ik moest een keer wat fixen (software) in een apple showroom, en daar kwam toen ook allerlei lui een Mac kopen. Wat een debielen! Jezus, dat Mac publiek! Staat er zo'n wijf rond te kijken.. "nou, die witte lijkt me wel wat."
Met de vernieuwde kleurtjes.
H*m* kleuren zijn het!
Hoezo "die witte"... ze had echt geen flauw benul wat voor processor of hoeveel ram erin zat, en of dat nou beter of slechter was dan "die paarse", maar ze vond gewoon die witte cool, daarom kocht ze hem ![]()
En die zogenaamde freaks die wel weten wat erin zit, stug blijven volhouden dat hun 450 MHz crap processor sneller is dan een Athlon / P4... uh-huh, dream on..
bij het verplaatsen van een enkel bestandje slaat dat ding helemaal op hol!
Even previewen van grote bestanden is er helemaal niet bij!
en nog maar niet te spreken van de slappe user interface van xp,
nee stelletje losers die nu nog werken met pc's
geef mij maar het intuitieve OS van Mac......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |