Als ze het gewoon binnen hadden gehouden ipv debiel in maart buiten omdat het zo nodig in Amsterdam moet, dan was het nu ook een gunstig tijdstip.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toen was het op een gunstiger tijdstip.
Het is maar de vraag of het om 20.00 droog is, zou wel eerlijk zijn als het de hele 5km regent.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:04 schreef heywoodu het volgende:
Het lijkt wel of het met de minuut harder gaat regenen
Volgens buienradar is het over 10 minuten droog.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:06 schreef danos het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of het om 20.00 droog is, zou wel eerlijk zijn als het de hele 5km regent.
Dat ging dus over Morrison. Die is gered door zijn latere vrouw Josie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Wat was dat over Silovs en leven gered?
Toch de eerste schaatser die in twee disciplines een olympische medaille wist te winnen. Maar 1988 was best een fluke ja als het gaat om zijn langebaan carriere.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan gebeuren heDan heb je nog nooit van Eric Flaim gehoord idd. Ik heb na '88 ook nooit meer iets over hem gehoord eigenlijk
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat ging dus over Morrison. Die is gered door zijn latere vrouw Josie.
Dat hij ooit zwaargewond is geraakt wel, dat zijn latere vrouw de boel gered heeft volgens mij niet. Dat de broer van Silovs een tijd terug is overleden had ik al wel eerder gehoordquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet eerder gehoord? Voor mijn gevoel dit jaar al een keer of vijf.
In 94 won ie een medaille in shorttrack op de Os van Lillehammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan gebeuren heDan heb je nog nooit van Eric Flaim gehoord idd. Ik heb na '88 ook nooit meer iets over hem gehoord eigenlijk
Oh wauw, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In 94 won ie een medaille in shorttrack op de Os van Lillehammer.
Want? Dan was het nu nog steeds zaterdagavond 19:11.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze het gewoon binnen hadden gehouden ipv debiel in maart buiten omdat het zo nodig in Amsterdam moet, dan was het nu ook een gunstig tijdstip.
Het NK Allround vorig jaar in Amsterdam was een succes. Maar ja, dat was in december en toen hadden ze gruwelijke mazzel met het weer. Dus toen dacht men dat het wel een briljant idee zou zijn om dat vaker te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Je ziet die gasten echt denken"Hoe kon dit een goed idee lijken?"
Dan was het wel droogquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want? Dan was het nu nog steeds zaterdagavond 19:11.
Maar hadden we nog steeds het op een stream moeten kijken, daar ging het over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |