Mogguhquote:
quote:
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.quote:
Los van dat laatste, het is natuurlijk altijd vervelend qua idee dat er iemand in je huis geweest is.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.
En toen herinnerde ik me weer dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan omdat ik mijn sleutels kwijt was. Tijdens het zoeken naar de sleutels ben ik kennelijk afgeleid geraakt en ben ik dus naar bed gegaan zonder de voordeur op slot te doen. Mijn sleutels heb ik inmiddels ook weer gevonden: die zaten nog in mijn fiets die voor de deur stond![]()
Twee conclusies kan ik hieruit trekken;
1. Ik was gisterenavond heel erg moe (en nee, ik had niet gedronken)
2. Ons huis is echt volstrekt oninteressant voor inbrekers. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat er te halen valt bij ons.
Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Los van dat laatste, het is natuurlijk altijd vervelend qua idee dat er iemand in je huis geweest is.
Je hebt van die feedersquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gup wordt dik denk ik.
Loop hem al de hele ochtend te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |