En een type Peter Wisgerhof voor de schwalbesquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente mist een type Bryan Ruiz om de winnende te maken in blessuretijd.
Ruizquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De allerbeste schwalbe ooitquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En een type Peter Wisgerhof voor de schwalbes
Genot.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Opwachten die teringlijers
Je vliegt er straks nog rechtstreeks uit joh
Trainingsveld bestormen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Met vuurwerkquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
spelersbusje opwachten in enschede zo, GENOT
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Dat dachten ze in '83 ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:51 schreef R-woud88 het volgende:
Nooit verwacht dat Twente ooit nog in aanmerking zou komen voor degradatie
Ja dat is waar, zou toch zonde zijnquote:
Ik denk niet dat dat het beter laat worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Probleem is vooral dat ze gewoon doodsbang zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het beter laat worden...
Ik drink mijn bier en straks Netflix.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
OP NAAR DE SAMENVATTING VAN DE NOS
maar eerst de TV show jajajajajajaja
Wat ga je kijken ouwe reus?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik drink mijn bier en straks Netflix.
Wat kijk je op Netflix?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:Opwachten die juffertjes. Vooral die klootzak van van Halst. Pak hem maar eens bij zijn vestje, want hij doet maar en strijkt een leuke bonus op voor wanbeleid. Verbeek aangenomen, heeft echt geholpen. Hake moest weg, omdat hij geen stijgende lijn in het spel zag onder Hake. En nu? Zie jij een stijgende lijn in de 16 wedstrijden onder Verbeek?
Juist. Dus wie maakt duidelijk dat het tijd is om op te rotten? De RvC slaapt en doet het niet, dan wij maar signaal afgeven.
Schijnbaar interesseert het helemaal niemand wat er gebeurd behalve ons. Die broodmongolen op het veld maken alles kapot waar we voor staan. Complete schaamte en het is klaar nu. Afstaan shirts en alles waar een logo opstaat en dat is geen vrijblijvendheid!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij deze Ties?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:57 schreef Ties02 het volgende:
Inderdaad kappen met die Hooiveld meme
Dat heeft werkelijk nog nooit iets uitgehaald
dan maar dezequote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
leuk de Kraam, die poste ik al in het FC TWENTE topic.
quote:Ben er helemaal klaar mee, vooral van die walgelijke Verbeek. Tigha is de enige speler met creativiteit en die haal je eraf. Slagveer zit de hele wedstrijd op de bank, terwijl we zijn diepgang wel konden gebruiken. En de 40-jarige houten klaas Hooiveld wordt in de spits gezet. Wat een armoede. Wat een amateurisme. Ik hoop echt dat Verbeek en Jan na vandaag de eer aan zichzelf houden. Dit kan echt niet langer.
En een type Tonny Vilhena, zo'n jongen die de bal van A naar B brengt..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja graag.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hebben jullie misschien behoefte aan een anekdote over Hooiveld, in de tijd dat ik nog wel eens bij Southampton in the Championship ging kijken
Rodchenkov is een grappige man.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peaky Blinders. Ik heb gisternacht eindelijk Icarus afgerond (lol).
Ik hoop dat 'ie heeft staan kijken vanachter de vangrail, anders zijn het levensgevaarlijke fratsen van onze Gertje..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Gertjan Verbeek spreekt op een toon alsof hij zijn lievelingshond heeft zien sterven op de snelweg.
Tiesgodquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben jij deze Ties?
http://www.fctwente.net/f(...)763375&postcount=433
Er schijnen mensen fan te zijn van Tonny Vilhena.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En een type Tonny Vilhena, zo'n jongen die de bal van A naar B brengt..
Analyseren wat de concurrentie allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha waarom gaat Gertjan Verbeek morgen bij de Eretribune zitten.
En Jan van Halst bij Ziggyquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha waarom gaat Gertjan Verbeek morgen bij de Eretribune zitten.
Vermakelijke man inderdaad. Minder hevige versie van Kader Abdolah qua uiterlijk en een bijzonder vreemd karakter.quote:
Ja, Scrummie, maar die rookt sinds kort zijn wiet medicinaal om een en ander in te dammen..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen fan te zijn van Tonny Vilhena.
Over Billy Sharp.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja graag.
Als je er ook nog één hebt over Billy Sharp is dat helemaal mooi meegenomen.
Zit Milan nu ook al in de studio? En gisteren nog verloren van Arsenal.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
Milan en Hansie in de studio, gouden koppel
Morgen een hoop aids in de avond. Als Roda JC v Sparta een serieuze optie wordt, weet je dat het ernstig is.quote:
Scrummie moet een spreekverbod over voetbal krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, Scrummie, maar die rookt sinds kort zijn wiet medicinaal om een en ander in te dammen..
Die mensen moet je verplicht euthanaseren.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen fan te zijn van Tonny Vilhena.
Gertjan is een verantwoordelijke man. Vraag het maar aan Orlando Sneekes.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie heeft staan kijken vanachter de vangrail, anders zijn het levensgevaarlijke fratsen van onze Gertje..
Hmm. We kunnen die website niet vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb vandaag artikelen gelezen van www.tiesproject.eu #leukefeitjes
Ik overweeg deze uitspraak als nieuwe signature te adopteren..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie moet een spreekverbod over voetbal krijgen.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik overweeg deze uitspraak als nieuwe signature te adopteren..
Was dat zo'n moeilijke jongen die hij als zelf benoemd heropvoeder in huis nam?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gertjan is een verantwoordelijke man. Vraag het maar aan Orlando Sneekes.
Dat mag je zelf lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Was dat zo'n moeilijke jongen die hij als zelf benoemd heropvoeder in huis nam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch manquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als beiden degraderen..
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je zelf lezen.Ja dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wonderlijke wereld van Gertjan Verbeek https://www.vi.nl/pro/ove(...)eek/share/46bf19202c via @vi_nlquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:26 schreef Ties02 het volgende:
Kuwas is ge-upgrade bij FIFA aldus Jan Joost, wat een nieuws jongens
Niet zo'n heel gekke ambitie overigens, qua stadion zitten ze niet eens ver achter PSV qua capaciteit.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:20 schreef PSVCL het volgende:
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol het zit erg diep bij jou klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:20 schreef PSVCL het volgende:
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar nooit extra geld aan uitgegeven.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
FUT is echt extreem kut en verzonnen om kleine kinderen geld af te troggelen.
dat wilde ik effe kwijt
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wonderlijke wereld van Gertjan Verbeek https://www.vi.nl/pro/ove(...)eek/share/46bf19202c via @vi_nl
Voor als je je hele middag wil vullen met verhalen over Gertjan Verbeek.
Bedankt n1ek!, fijn weekend makker.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bedankt, luister jij dan dit album eens voor je muzikale ontwikkeling..
Stijn luistert liever naar Spinvisquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bedankt, luister jij dan dit album eens voor je muzikale ontwikkeling..
Ik vind het überhaupt geen reet aan om te spelen, maar dat zal wel aan mij liggen of zo want tegenwoordig verdient EA drie keer zo veel aan FUT dan aan de verkopen van FIFA games.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit extra geld aan uitgegeven.
Spinvis en Deftones zijn allebei wel lachen natuurlijkquote:
Ik vond FUT wel leuk hoor, maar handelde gewoon met de munten die je won door potjes te winnen of door goed te verkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt geen reet aan om te spelen, maar dat zal wel aan mij liggen of zo want tegenwoordig verdient EA drie keer zo veel aan FUT dan aan de verkopen van FIFA games.
Toen was het ook nog niet zo'n extreme melkkoe als nu. Nu kun je bijna niks meer als je niet ooit eens extra geld er tegenaan tikt.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond FUT wel leuk hoor, maar handelde gewoon met de munten die je won door potjes te winnen of door goed te verkopen.
Al is het jaren terug dat ik het speelde.
Nee hoor, hoewel ik betwijfel hoe ver ik ben gezonken als ik vrijwillig Den Haag-NAC aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC ontsnapt.
Ik zal wel de enige zijn die dit aangluurt, maar soit. Je moet wat.
Dat gevoel deel ik met je. Dan weet je dat je echt een dag weinig te doen hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, hoewel ik betwijfel hoe ver ik ben gezonken als ik vrijwillig Den Haag-NAC aan het kijken ben.
Aan de andere kant is een weekendje eredivisie wel weer leuk, laatste weekenden heb ik weer veel te veel gemist ivm studenten escapades en watnietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gevoel deel ik met je. Dan weet je dat je echt een dag weinig te doen hebt.
Ik vermaak me de laatste weken toch weer bijzonder weinig bij de wedstrijden, begin van het seizoen was wel aardig maar de laatste weken is het op vrijdagavond bijvoorbeeld echt niks. En laat dat net de dag zijn dat ik wel eens kijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Aan de andere kant is een weekendje eredivisie wel weer leuk, laatste weekenden heb ik weer veel te veel gemist ivm studenten escapades en watniet
Tot nog toe best een onderhoudend potje. Dit zijn ook niet de vervelendste ploegen om naar te kijken. (Mits ADO het spel wil maken)quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea v Palace is geen kut aan, dus dan dit maar.
Ik volg de Eredivisie tegenwoordig echt te weinig, maar het zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot nog toe best een onderhoudend potje. Dit zijn ook niet de vervelendste ploegen om naar te kijken.
Het helpt ook niet echt dat het kampioenschap niet spannend is met PSV die Manche$ter City achtige vormen begint aan te nemen en de enige directe concurrent o.l.v. Erik 'proces' Ten Hag punten blijft verspelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermaak me de laatste weken toch weer bijzonder weinig bij de wedstrijden, begin van het seizoen was wel aardig maar de laatste weken is het op vrijdagavond bijvoorbeeld echt niks. En laat dat net de dag zijn dat ik wel eens kijk.
Dat die hoekschop er niet in gingmanmanman
De tijd dat de subtop heel dicht bij de top zat is wel een beetje voorbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt dat het kampioenschap niet spannend is met PSV die Manche$ter City achtige vormen begint aan te nemen en de enige directe concurrent o.l.v. Erik 'proces' Ten Hag punten blijft verspelen.
Ik ben al blij dat mijn eigen cluppie hopelijk niet gaat degraderen.
Ja, en die befaamde Groningse eindsprint komt dit jaar niet hoor, dat kan ik je alvast garanderenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tijd dat de subtop heel dicht bij de top zat is wel een beetje voorbij.
Die worden zakelijk veertiende met dank aan Doan.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, en die befaamde Groningse eindsprint komt dit jaar niet hoor, dat kan ik je alvast garanderen
Padt niet te vergeten, moge we God op de knieën bedanken dat we geen type Drommel daarin hebben staan.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden zakelijk veertiende met dank aan Doan.
Tsja het is niet voor niets dat die jongens niet wekelijks in City 1 spelen, zelfs die malle Zinchenko kan daar mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:00 schreef MTheBassman het volgende:
NAC is toch wel een vermakelijke ploeg om naar te kijken, ook al lijkt het toch vaak nergens naar.
Ga ik kijken, gepassioneerd degradatievoetbalgenotquote:
Eensquote:
Ik denk wel dat het een lekkere pot wordt jaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ga ik kijken, gepassioneerd degradatievoetbalgenot
Zijn al veel te lang in de eredivisie geblevenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles behalve directe degradatie zou onverdiend zijn voor Roda.
Hopelijk keren ze nooit meer terug.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zijn al veel te lang in de eredivisie gebleven
Sinds ze zich inlieten met de idioterie van Caanen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zijn al veel te lang in de eredivisie gebleven
Ik zou het ook wel humor vinden als Twente onderaan komt te staanquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij juichen allemaal voor SP-AR-TA
Twente er in de nacompetitie heel dramatisch uit tegen FC Emmen heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel humor vinden als Twente onderaan komt te staan
Win win situatie
Het zou zomaar kunnen. Ik denk dat volgende week tegen Willem II eigenlijk de enige pot is waar ze een zeer goede kans op een zege maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel humor vinden als Twente onderaan komt te staan
Win win situatie
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente er in de nacompetitie heel dramatisch uit tegen FC Emmen heeft ook wel wat.
Ook leuk dat ze een ''docu'' over hem maken terwijl ze op de rand van de afgrond staanquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
Verbeek die andere clubs gaat analyseren terwijl hij er zelf helemaal niets van bakt is toch wel een beetje apart
Ik denk dat geen enkele eredivisieclub er via de nacompetitie uit gaat. De top in de juup is echt walgelijk slecht dit seizoenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente er in de nacompetitie heel dramatisch uit tegen FC Emmen heeft ook wel wat.
Blijft idd ook vreemd als je hem weer een keertje in Voetbal Inside als analist ziet. In zo'n positie kan je gewoonweg niet altijd bepaalde dingen zeggenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
Verbeek die andere clubs gaat analyseren terwijl hij er zelf helemaal niets van bakt is toch wel een beetje apart
Fortuna Sittard zou een mooier treffen zijn, al weet je nu al dat dat een Cambuur-achtige hypetrain wordt en per ongeluk crasht in de tweede ronde van de play-offs (lol).quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De onderkant Eredivisie ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele eredivisieclub er via de nacompetitie uit gaat. De top in de juup is echt walgelijk slecht dit seizoen
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dickie Hype train is realquote:
Fortuna Sittard die Roda laten degraderenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard zou een mooier treffen zijn, al weet je nu al dat dat een Cambuur-achtige hypetrain wordt en per ongeluk crasht in de tweede ronde van de play-offs (lol).
Maar dacht iemand dat NAC vorig seizoen een serieuze kans had om te promoveren? Tot de 85e minuut bij het heenduel NAC-NEC werd NAC scheelgetikt en opeens een foutje van die NEC-josti; 1-0 NAC..quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele eredivisieclub er via de nacompetitie uit gaat. De top in de juup is echt walgelijk slecht dit seizoen
Pff die club moet gewoon in de eredivisie blijven. Als Twente en Roda degraderen zou dat perfect zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard die Roda laten degraderenwat een keuzes.
En dan zal je zien dat alleen Sparta eruit vliegt.
Om die reden mocht Van Gaal ook geen mening hebben over het Nederlands elftal voor zijn tweede periode of zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blijft idd ook vreemd als je hem weer een keertje in Voetbal Inside als analist ziet. In zo'n positie kan je gewoonweg niet altijd bepaalde dingen zeggen
Haha.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is lastig voetballen tegen de KNVB MAFFIA.
Spijt dat ik gegaan ben
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spijt dat ik gegaan ben
Dan heb je mooi de tijd om weer lekker in MEN te gaan tellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spijt dat ik gegaan ben
Goffedomme en dan mis je de Wie is de Mol finale ook nog eens (lol)quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spijt dat ik gegaan ben
Ga even in je blote bast springen dan, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spijt dat ik gegaan ben
KNVB MAFFIAquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spijt dat ik gegaan ben
Jeetje.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
KNVB MAFFIA
Je verwacht het niet
Het blijft inderdaad vaak wel knotsgek die nacompetitie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dacht iemand dat NAC vorig seizoen een serieuze kans had om te promoveren? Tot de 85e minuut bij het heenduel NAC-NEC werd NAC scheelgetikt en opeens een foutje van die NEC-josti; 1-0 NAC..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je mooi de tijd om weer lekker in MEN te gaan tellen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spijt dat ik gegaan ben
Er zijn binnenkort verkiezingen, dusja dan moet hij zijn gezicht weer even laten zienquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh zit Klaas Dijkhoff er bij de Eretribune
Fortuna Sittard heeft nog wel bepaalde kwaliteiten en spelers waarvan ik denk dat ze impact kunnen maken in de play-offs. Voor de rest is het tien keer niks nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad vaak wel knotsgek die nacompetitie.
Maar ik heb geen hoge pet op van welke juupclub dan ook. NEC verneukt het regelmatig en staat bovenaan, weinig tot geen concurrentie.
Bony?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Vitesse niet ook ooit wat spelers met rugnummers in de 90?
Geen flauw idee. Maar hoezo doen sommige teams dat? Slaat toch eigenlijk nergens op?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Vitesse niet ook ooit wat spelers met rugnummers in de 90?
In Italië gebeurt het geregeld. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar hoezo doen sommige teams dat? Slaat toch eigenlijk nergens op?
Ik gok Makkeliequote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd welk excuus Opperkleurder hiervoor aandraagt.
De moeder van de scheidsrechter is een hoer, schijnt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:44 schreef MTheBassman het volgende:
Huh wat voor spreekkoren kwamen er dan te pas? Zat er totaal niet naar te luisteren.
Ik heb bingoquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een droeftoeter die makkelie.
Logisch, ADO - NAC is wel gespeeld.quote:
#viesdikquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:46 schreef RipCity het volgende:
Die keeper van Willem 2 begint op Jeroen Verhoeven te lijken.
Door een terechte pingel te geven?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij faalt weer eens opzichtig.
Begon met duwen en trekken van die spits van nac.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door een terechte pingel te geven?
Lijkt mij niet. Zeer domme actie van Kanon.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Begon met duwen en trekken van die spits van nac.
Hij had al geel.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Sowieso raar om daar direct rood voor te geven.
Kijk het maar terug.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Zeer domme actie van Kanon.
Was een scoringskans.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Daar wordt tegenwoordig geen rood meer voor gegeven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was een scoringskans.
Terechte beslissing
Sorry je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb geen tweede geel gezien.
Alleen niet als er gepoogd wordt de bal te spelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wordt tegenwoordig geen rood meer voor gegeven.
Met Zwinkels op doel is dat geen scoringskans, zeker niet vanuit die hoek.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
Een directe scoringskans ontnemen is gewoon rood hoor, niks mis met die beslissing.
Hyballa willen ze. Die gaan er dus uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
Wie staat er nou eigenlijk als Willem 2 coach, de assistent trainer neem ik aan? Gaan ze überhaupt nog naar iemand zoeken voor het eind van het seizoen?
Reinier Robbemond, al bakte hij er als zelfstandig coach geen moer van in de Juup.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
Wie staat er nou eigenlijk als Willem 2 coach, de assistent trainer neem ik aan? Gaan ze überhaupt nog naar iemand zoeken voor het eind van het seizoen?
Dat maakte PSV in voorgaande wedstrijden al weinig uit, alles voor de puntjes he?quote:
Ik ook niet, maar ik merk het wel op.quote:
Definieer beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik merk het wel op.
Oud AZ-speler?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reinier Robbemond, al bakte hij er als zelfstandig coach geen moer van in de Juup.
met meer dreiging en flair aan het voetballenquote:
En Utrecht.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oud AZ-speler?
Ik ga het nu zelf opzoeken.
Hoezo? Plek 8 is gewoon een play-offticket.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
Maar goed het seizoen zit er op, we spelen nergens meer om na vandaag.
Gezien de rest van het seizoen heb ik daar weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Plek 8 is gewoon een play-offticket.
Raar, want Heracles en Heerenveen overtuigen ook allerminst.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezien de rest van het seizoen heb ik daar weinig vertrouwen in.
Als je niet wint van Sparta en nac heb je daar niks te zoeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want Heracles en Heerenveen overtuigen ook allerminst.
Die van dit jaar heb ik gewoon nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tijd dat ik VI-seizoensgidsen uit mijn hoofd leerde
Heracles laatste 5 wedstrijden 4 keer gewonnen, lijken nu juist weer een beetje terug te krabbelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want Heracles en Heerenveen overtuigen ook allerminst.
Ik ook al 8 jaar niet. Hij werd dunner, dunner en steeds minder autistische cijfertjes. Ja laat dan maar.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van dit jaar heb ik gewoon niet
Vitesse, Heerenveen, Ajax, AZ in de volgende wedstrijden plus dat het elftal grotendeels drijft op Brandley Kuwas, Reuven Niemeijer en de werken van Bram Castro.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heracles laatste 5 wedstrijden 4 keer gewonnen, lijken nu juist weer een beetje terug te krabbelen.
Oei, dat schema wist ik niet. Kan dan nog knap lastig worden idd. Sowieso geloof ik niet dat ze de playoffs zouden halen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse, Heerenveen, Ajax, AZ in de volgende wedstrijden plus dat het elftal grotendeels drijft op Brandley Kuwas, Reuven Niemeijer en de werken van Bram Castro.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit niet lekker op mijn zetel.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit niet lekker op mijn zetel.
Iedereen tot plek 12 doet momenteel mee, maar pas rond speelronde 30 kun je daar serieus naar kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oei, dat schema wist ik niet. Kan dan nog knap lastig worden idd. Sowieso geloof ik niet dat ze de playoffs zouden halen.
Das ook weer zo, vooral bij zulke onvoorspelbare rommel als in de eredivisie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen tot plek 12 doet momenteel mee, maar pas rond speelronde 30 kun je daar serieus naar kijken.
als ze er kampioen mee worden word ik er niet bang vanquote:
Nee tuurlijk, snap ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze er kampioen mee worden word ik er niet bang van
Een dagje feestvieren en dan weer over tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze er kampioen mee worden word ik er niet bang van
we zijn gewoon weer eens genaaid jaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Daarom, als je eenmaal kampioen bent is de echte druk er niet meer zo om te presteren.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Huh, vorige week was toch de kampioenswedstrijd? Iedereen feliciteerde ons.
Denk het ook wel, hoewel Willem II leuk speelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey een goal van Willem II, terecht.
Dit gaat PSV zo nog wel omdraaien trouwens.
Was je maar niet naar de WC gegaan dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:08 schreef MTheBassman het volgende:
Tuurlijk zat ik op de plee tijdens de 1-0... wel verdiend overigens
Altijd een inside joke bij mij en mijn vader: als mijn vader in de keuken zit wordt er gescoord en als ik op de pot zit wordt er gescoord. Het is iets te vaak gebeurd om het maar af te rekenen als toevalquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was je maar niet naar de WC gegaan dus.
En zelfs als dit een gelijkspelletje wordt heb je er nog geen klote aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk het ook wel, hoewel Willem II leuk speelt.
we kunnen t nu lijen ja maar voor de zekerheid is de winst leukquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs als dit een gelijkspelletje wordt heb je er nog geen klote aan.
Ga even Chinees eten dan, misschien krijg je diarreequote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Altijd een inside joke bij mij en mijn vader: als mijn vader in de keuken zit wordt er gescoord en als ik op de pot zit wordt er gescoord. Het is iets te vaak gebeurd om het maar af te rekenen als toeval
tegen psv spelen ze altijd hun beste wedstrijdenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Willem 2 is zo'n beetje de makkelijkste wedstrijd voor Fey Aja PSV
Da's vooral in het Philips stadion,quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tegen psv spelen ze altijd hun beste wedstrijden
Jij had AZ verdiender gevonden ja?quote:
Oooh, vandaarquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tegen psv spelen ze altijd hun beste wedstrijden
helemaal niemand, de eredivisie is doodquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had AZ verdiender gevonden ja?
Niet eens van dromen en gewoon blij met Dick zijn als hij van die laatste plek afkomt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:14 schreef richolio het volgende:
Als PSV wint kan Sparta straks inlopen op Willem II
En dan is Dickgod de held
wordt mooie pot jaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga in de tweede helft toch zappen naar de DEGRADATIEKRAKER denk ik.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga in de tweede helft toch zappen naar de DEGRADATIEKRAKER denk ik.
Ga je schamen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry maatje ken niet alle emoticons uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |