De rondetijden worden in je beeld geprojecteerd, en je ziet de blauwe lijn!quote:
Ik begreep het vooral als prestaties waar hij het over had, en wat olympische prestaties betreft sta je met individueel goud op vier achtereenvolgende Spelen gewoon bij de allergrootstenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Oow, ik oordeel ook niet over de sportieve waarde van die atleten horen. Maar de commentator had het ook wel over bekendheid.
Erikje zei dat heel de wereld wil weten wie deze grootheid is, zo groot als Phelps en Lewisquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik begreep het vooral als prestaties waar hij het over had, en wat olympische prestaties betreft sta je met individueel goud op vier achtereenvolgende Spelen gewoon bij de allergrootsten
Qua bekendheid staat ze uiteraard niet op het niveau van Phelps, Bolt etc(zoals bijna niemand, zeker niet op de Winterspelen)
Rijdt in een wak zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:38 schreef Columbiafan het volgende:
Hopelijk gaat Takagi wel lekker zodat we een mooie strijd krijgen.
quote:
30 pufjes Salbutamol.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:39 schreef danos het volgende:
Erik begint wel erg chanant te worden. Wat heeft die man geslikt?
Ben jij een drankspel aan het spelen om dit leuk te houden ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Pechstein rijdt net zo hard als die kerels op het Museumplein in 1893
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |