IndyCar en Nascar zijn al begonnenquote:
Ja, 😀 vrijdag om 22:30 op ziggoquote:Op maandag 12 maart 2018 10:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb begrepen dat Olav Mol een uitgebreid interview met Max heeft gehad. Wordt vrijdag uitgezonden geloof ik.
jupquote:
Indycar ook pas over een maand weer verder toch?quote:Op maandag 12 maart 2018 17:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
IndyCar en Nascar zijn al begonnen
Interview of 'interview'?quote:Op maandag 12 maart 2018 10:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb begrepen dat Olav Mol een uitgebreid interview met Max heeft gehad. Wordt vrijdag uitgezonden geloof ik.
Yep!quote:Op maandag 12 maart 2018 18:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Indycar ook pas over een maand weer verder toch?
Via de officiële site?quote:Op maandag 12 maart 2018 20:54 schreef SnowOokami het volgende:
Ga al eerder op vakantie dus niet zo heel handig dit... Zijn er andere goede opties waar ik tickets kan kopen?
Nee alleen tickets is goed genoeg.quote:Op maandag 12 maart 2018 21:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Via de officiële site?
https://tickets.formula1.com/en/3293-italy-fom/
Of wil je perse een georganiseerde reis?
Volgens mij is dat altijd zo. Bij sportstadion, tickettravel, etcquote:Op maandag 12 maart 2018 20:54 schreef SnowOokami het volgende:
Wil net de kaarten kopen bij Tickettravel echter...
>> Afhandelingskosten (U ontvangt uiterlijk 7 tot 10 werkdagen voor het evenement van ons uw
trackingscode waarmee u kunt zien wanneer uw zending wordt afgeleverd. - PostNL)
Krijg ik pas 7 tot 10 dagen van te voren de tickets voor de F1?Geeneens digitale tickets?
Ga al eerder op vakantie dus niet zo heel handig dit...Zijn er andere goede opties waar ik tickets kan kopen?
Ik heb nog nooit digitale tickets gehad voor een F1 race. Bel die lui ff en leg je situatie uit, zijn aardige lui, die regelen wel wat.quote:Op maandag 12 maart 2018 20:54 schreef SnowOokami het volgende:
Wil net de kaarten kopen bij Tickettravel echter...
>> Afhandelingskosten (U ontvangt uiterlijk 7 tot 10 werkdagen voor het evenement van ons uw
trackingscode waarmee u kunt zien wanneer uw zending wordt afgeleverd. - PostNL)
Krijg ik pas 7 tot 10 dagen van te voren de tickets voor de F1?Geeneens digitale tickets?
Ga al eerder op vakantie dus niet zo heel handig dit...Zijn er andere goede opties waar ik tickets kan kopen?
Zijn die sites zoveel goedkoper en/of handiger, dat men het niet gewoon via https://tickets.formula1.com/ haalt?quote:Op maandag 12 maart 2018 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd zo. Bij sportstadion, tickettravel, etc
quote:Op maandag 12 maart 2018 21:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit digitale tickets gehad voor een F1 race. Bel die lui ff en leg je situatie uit, zijn aardige lui, die regelen wel wat.
Scheelt 40 euro per ticket zo te zien.quote:Op maandag 12 maart 2018 21:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zijn die sites zoveel goedkoper en/of handiger, dat men het niet gewoon via https://tickets.formula1.com/ haalt?
Fixed; geen dank.quote:Op maandag 12 maart 2018 23:30 schreef danusz1986 het volgende:
Daarnaast hebben ze ook nog Max en Ricciardo achter het stuur.
Ik pas het artikel aan, meer niet.quote:Op maandag 12 maart 2018 23:56 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik neem het artikel over, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |