Wmb is niemand hier welkom.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
jawel, fok is open voor iedereen op elke dag
Ik presenteer doorgaans mijn mening zijnde feiten. Dat gezegd hebbende is jouw mening zo irrelevant als die van mij, of nou ja, van elke andere willekeurige user.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
herkansing
[ afbeelding ]
Als je zegt dat wat jouw betreft niemand welkom is op fok, is dat dan niet gewoon een feit en mening tegelijk? Feit dat het wat jouw betreft, en mening omdat het wat jouw betreft?quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik presenteer doorgaans mijn mening zijnde feiten. Dat gezegd hebbende is jouw mening zo irrelevant als die van mij, of nou ja, van elke andere willekeurige user.
Als je altijd van het slechtste uitgaat kan het allemaal alleen maar meevallen. De optimist wordt teleurgesteld.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik zeg trouwens liever zo relevant i.p.v. irrelevant, beide zijn net zo nauwkeurig, weet niet waarom je de pessimist wil uithangen
Nee, is gewoon een feit.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Als je zegt dat wat jouw betreft niemand welkom is op fok, is dat dan niet gewoon een feit en mening tegelijk? Feit dat het wat jouw betreft, en mening omdat het wat jouw betreft?
Maar je presenteert je mening graag als feit, moet ik nu gaan twijfelen of het gewoon accepteren als feit?quote:
De optimist wordt gemiddeld gesproken ongeveer (denk ik) net zovaak teleurgesteld als de pessimist bevestigd wordt in zijn pessimisme. Heb het gevoel dat die 2 zichzelf opheffen naar neutraliteit en je dus net zo goed een optimist kan zijnquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je altijd van het slechtste uitgaat kan het allemaal alleen maar meevallen. De optimist wordt teleurgesteld.
Sowieso.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
De optimist wordt gemiddeld gesproken ongeveer (denk ik) net zovaak teleurgesteld als de pessimist bevestigd wordt in zijn pessimisme. Heb het gevoel dat die 2 zichzelf opheffen naar neutraliteit en je dus net zo goed een optimist kan zijn
Wie?quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Hehe ja nou ja Marla is de uitzondering dan maar oke
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
? Marla Singer, je UI
De laatste keer dat ik 'm zag was toen in de bioscoop. Binnenkort weer eens kijken, dan is 'ie als nieuwquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Vond dat trouwens een erg mooie film, nu op uitgekeken omdat ik er toen tientallen keren naar gekeken heb
Jajaja brad pitt speelt erin, briljante film, ho di daquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik 'm zag was toen in de bioscoop. Binnenkort weer eens kijken, dan is 'ie als nieuw![]()
Maar briljantje film, dat weet ik nog wel
Een gedeelte ja.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hoe je je eerder gedroeg vond ik erg jammer. Je voelde je aangevallen door één comment die niet op jou gericht was, je koos er vervolgens zelf voor om de positieve berichten volledig te negeren en te focussen op iemand waar je gedoe mee had/hebt/hebt gehad en vervolgens ging je daar nog een aantal posts over door.
Er ligt echt wel een gedeelte bij jezelf hoor.
Maar het ga je goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |