Houd op met dat seksistische gedoe. Dit hoeft niet negatief te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:12 schreef Komakie het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/70299
Kennedy is bezig om Star Wars te verneuken door misplaatst feministisch gezeur.
Als een vrouw met een goed verhaal komt, ben ik helemaal voor, maar niet omdat het een vrouw is.
Dit is zegmaar de reden waarom fanfiction over het algemeen een slechte naam heeft: het laat precies zien wat sommige fans willen en kent daardoor nauwelijks verrassing. Maar je zit nog genoeg vast in "Rey is een nobody" om dat niet te kunnen zien gok ik. (Rey was vanaf het begin al een Palpatine en als je de trilogie even terugkijkt valt er een hoop op zijn plaats, al denk ik dat het oorspronkelijke plan wel een clone was gezien de spiegelscene in TLJ).quote:Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef Komakie het volgende:
Dit kwam ik nog tegen en had ik wel een mooi verhaal gevonden in plaats van wat we nu voorgeschoteld hebben gekregen.
[..]
Niet dat de huidige films alleen maar slecht zijn ofzo, maar het had wel een mooie evolutie geweest t.o.v. de voorlopende films.
Graag een bron voor jouw stelling dat de verhaallijn veel verder gepland was dan velen denken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is zegmaar de reden waarom fanfiction over het algemeen een slechte naam heeft: het laat precies zien wat sommige fans willen en kent daardoor nauwelijks verrassing. Maar je zit nog genoeg vast in "Rey is een nobody" om dat niet te kunnen zien gok ik. (Rey was vanaf het begin al een Palpatine en als je de trilogie even terugkijkt valt er een hoop op zijn plaats, al denk ik dat het oorspronkelijke plan wel een clone was gezien de spiegelscene in TLJ).
Had er meer in gezeten en had de hele trilogie meer de diepte in gekund zonder de casual fans weg te jagen? Jawel. Is het een perfecte film? Nope. Moet dat het zijn? Nee.
Ik hoop wel dat ze met de volgende reeks eerst de verhaallijn afwerken voor ze beginnen, maar ook deze trilogie was veel verder gepland dan velen denken.
3 films met vanaf de eerste breadcrumbs. Anyway, wordt de film toch niet beter of slechter van.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Graag een bron voor jouw stelling dat de verhaallijn veel verder gepland was dan velen denken.
Graag een bron dat het niet zo was?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Graag een bron voor jouw stelling dat de verhaallijn veel verder gepland was dan velen denken.
De tofste afleveringen van The Mandalorian zijn door een vrouw geregisseerd en zij gaat ook de Obi-Wan serie doen. Maar FilmTotaal werkt graag met clickbait.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:12 schreef Komakie het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/70299
Kennedy is bezig om Star Wars te verneuken door misplaatst feministisch gezeur.
Als een vrouw met een goed verhaal komt, ben ik helemaal voor, maar niet omdat het een vrouw is.
welke breadcrums? die heb ik gemist..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
3 films met vanaf de eerste breadcrumbs. Anyway, wordt de film toch niet beter of slechter van.
FilmTotaal is echt flink afgetakeld de laatste jaren. Met als schoolvoorbeeld de clickbait artikelen over Star Warsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De tofste afleveringen van The Mandalorian zijn door een vrouw geregisseerd en zij gaat ook de Obi-Wan serie doen. Maar FilmTotaal werkt graag met clickbait.
Bril opzetten en kijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
welke breadcrums? die heb ik gemist..
Eindelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Bijna het laatste seizoen Clone Wars jongens
Oh jee, moeite doen... dat lijkt echt bevolkingsallergie nummer 1 te wordenquote:
was gewoon een vraag, wat bedoel je? krijg ik zo'n kut antwoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oh jee, moeite doen... dat lijkt echt bevolkingsallergie nummer 1 te worden
"Pfff ok"quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
was gewoon een vraag, wat bedoel je? krijg ik zo'n kut antwoord.
als je geen zin hebt om ergens over te praten, prima hoor, dan niet.
Seksistisch????quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Houd op met dat seksistische gedoe. Dit hoeft niet negatief te zijn.
Misschien kun je ook gewoon antwoord geven op zijn vraag?quote:
Prima toch? Als ze maar om hun kwaliteiten worden gekozen en niet omdat ze vrouw zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De tofste afleveringen van The Mandalorian zijn door een vrouw geregisseerd en zij gaat ook de Obi-Wan serie doen. Maar FilmTotaal werkt graag met clickbait.
Het ging mij er meer om dat ik het stukje dat ik aandroeg een mooiere voortborduring op de eerdere films dan de films zoals we ze nu gezien hebben. Dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is zegmaar de reden waarom fanfiction over het algemeen een slechte naam heeft: het laat precies zien wat sommige fans willen en kent daardoor nauwelijks verrassing. Maar je zit nog genoeg vast in "Rey is een nobody" om dat niet te kunnen zien gok ik. (Rey was vanaf het begin al een Palpatine en als je de trilogie even terugkijkt valt er een hoop op zijn plaats, al denk ik dat het oorspronkelijke plan wel een clone was gezien de spiegelscene in TLJ).
Had er meer in gezeten en had de hele trilogie meer de diepte in gekund zonder de casual fans weg te jagen? Jawel. Is het een perfecte film? Nope. Moet dat het zijn? Nee.
Ik hoop wel dat ze met de volgende reeks eerst de verhaallijn afwerken voor ze beginnen, maar ook deze trilogie was veel verder gepland dan velen denken.
Dat was niet echt de vibe die je afgaf met je eerste zin.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Prima toch? Als ze maar om hun kwaliteiten worden gekozen en niet omdat ze vrouw zijn.
Wel als je terug ben kan je de foto delen hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef CoExist het volgende:
Ik ben nu Star Wars: Galaxy’s Edge in Disney World Florida.
Maar Jezus wat hebben ze dat mooi gemaakt.
Mirror mirror on the wall...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:01 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast begint je arrogantie en denigerende toontje een beetje vervelend te worden zo langzamerhand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |