Klopt. Elk persoon die te dom is om te poepen weet niet hoe hij zijn naaste moet behandelen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je weet dat het niet alleen Arabische mannen zijn die hun vrouw mishandelen?
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe een vrouw een man zou kunnen mishandelen..quote:En dat ook vrouwen hun man kunnen mishandelen?
het gaat niet om domheid.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klopt. Elk persoon die te dom is om te poepen weet niet hoe hij zijn naaste moet behandelen.
Alleen lijkt het vaker voor te komen bij relaties met Arabische mannen.
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe een vrouw een man zou kunnen mishandelen..
Wanneer er bij een felle discussie vanuit de psychische gesteldheid nadruk wordt gelegd om met een fysieke uiting aan te geven dat de ander ongelijk heeft, lijkt toch echt dat degene die de klap uitdeelt, in mindere mate bedeeld is met het aantal hersencellen dat in zijn hoofd bevindt.quote:
Klopt.quote:En toch gebeurt het.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voor de persoon zelf, die mishandeld wordt, niks.
Voor de omgeving bewijst het maar weer eens dat een man met een Arabische achtergrond niet te vertrouwen is in een relatie met een blanke vrouw.
Wat een mooie beredenering. Fijn dat je zoveel tijd hebt gestoken in het kunnen beargumenteren van je reactie.quote:
Maar je weet wel dat ook Arabische mannen dat doen he en statistisch gezien vaker ook he?quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:44 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je weet dat het niet alleen Arabische mannen zijn die hun vrouw mishandelen?
En dat ook vrouwen hun man kunnen mishandelen?
Ja zeg, hoe boud wil je het hebben. Een Arabische man is volgens jou per definitie niet te vertrouwen. Kennelijk in alle gevallen losse handjes. Dat slaat toch nergens op.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat een mooie beredenering. Fijn dat je zoveel tijd hebt gestoken in het kunnen beargumenteren van je reactie.
O, my bad, ik dacht bij domheid aan iq, jij hebt het over sociale omgang.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wanneer er bij een felle discussie vanuit de psychische gesteldheid nadruk wordt gelegd om met een fysieke uiting aan te geven dat de ander ongelijk heeft, lijkt toch echt dat degene die de klap uitdeelt, in mindere mate bedeeld is met het aantal hersencellen dat in zijn hoofd bevindt.
[..]
Klopt.
Ik snap ook niet hoe een 'hit-and-miss'-motor werkt. En toch kan de as op verbranding van brandstof, ronddraaien.
het is nooit iets om trots op te zijn, of is het beter als je gewoon een vuist in iemands gezicht plant, omdat dat minder achterbaks is?quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat ook Arabische mannen dat doen he en statistisch gezien vaker ook he?
Vrouwen mishandelen hun man vaak vies, achter de elle boog, mentaal met vieze spelletjes. Niks om trots op te zijn.
Sociale omgang gelinkt aan iq omdat degene die de klap uitdeelt, niet weet hoe hij zich sociaal moet gedragen in een relatie.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
O, my bad, ik dacht bij domheid aan iq, jij hebt het over sociale omgang.
dat heeft vaak ook voor een (groot) deel te maken met opvoeding. Iemand die het thuis meekrijgt, zal als volwassene eerder gaan slaan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Sociale omgang gelinkt aan iq omdat degene die de klap uitdeelt, niet weet hoe hij zich sociaal moet gedragen in een relatie.
Al die familiedrama's komen uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat je nu niet zegt dat dat allemaal voortkomt uit mishandeling door de vrouw?quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Al die familiedrama's komen uit de lucht vallen..
kijk eens naar vrouwen MMA.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klopt. Elk persoon die te dom is om te poepen weet niet hoe hij zijn naaste moet behandelen.
Alleen lijkt het vaker voor te komen bij relaties met Arabische mannen.
[..]
Vrijwel altijd door mentale mishandeling ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik hoop dat je nu niet zegt dat dat allemaal voortkomt uit mishandeling door de vrouw?
Potje worstelen met Rhonda.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk eens naar vrouwen MMA.
Ik ben niet klein, maar ken wel vrouwen die me tot pulp kunnen meppen.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vrijwel altijd door mentale mishandeling ja, dat zeg ik.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Potje worstelen met Rhonda..
Na, eerst janken dat aangeven dat ze door haar vorige partner is mishandeld en aanval zou zijn alle blanke mannen en daarna zo verder gaan. Treurigheid ten top weer.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:22 schreef KreKkeR het volgende:
Lees ik nu goed dat sommigen uit het niets de conclusie hebben getrokken dat de mishandelaar hoogstwaarschijnlijk een Arabische man moet zijn geweest?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |