quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:11 schreef Plompzakker het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, maar pvda'ers hebben wel de neiging het bloed onder je nagels vandaan te halen
Ik zeg broodje aap, daar wil toch niemand aanzitten.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:14 schreef NoXia het volgende:
Zo, die vent is wel blind geweest zo te zien. Gadverdamme.
Er komt eerst een toneelstuk.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:14 schreef Chai het volgende:
Ze had er een boek over moeten schrijven en dan dit verhaal vertellen in de media. Maar er is nog niet eens een boek?!
Inderdaad. Mocht ze willen!quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:16 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik zeg broodje aap, daar wil toch niemand aanzitten.
Niet dat ik het goedpraat, maar pvda'ers hebben wel de neiging het bloed onder je nagels vandaan te halen
Gvdquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ze die vent wel in elkaar getrapt in plaats andersom.
Kookt het bloed alweer, meid?quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Gelukkig is dit KLB, anders zou ik serieus ingaan op de OP die ik wat triest vind, evenals de reacties.
Idd, anders nog een hele zware slag om te verwerkenquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat erg voor deze vrouw dat ze dit mee heeft moeten maken. Hopelijk is ze niet actief op dit forum.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Gelukkig is dit KLB, anders zou ik serieus ingaan op de OP die ik wat triest vind, evenals de reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |