Als de meningen verdeeld zijn tussen mensen die wel toegang hebben tot data en mensen die dat niet hebben dan ga ik af op de eerste. Waar baseren die andere mensen hun inschatting op? En hebben ze daarbij de aerodynamische voordeel van het chassis meegerekend?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert.
twitter:karunchandhok twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:47:15Ricciardo able to use a tighter line turning into turn 3. Impressive front end to stay flat from that tighter angle allowing him to carry more speed out of turn 2. https://t.co/odUiQDyYC4 reageer retweet
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte.
ze hebben iig die optie alleen moeten ze wel in mei beslissenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef KingRadler het volgende:
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor.
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef KingRadler het volgende:
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor.
Dit idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben.
Ja in dat opzicht is het misschien niet zo handig geweest om te switchen naar Renault. bewijs nu maar een beter chassis te hebben dan de Red Bull.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zie net pas dat er weer een Mclaren stil stond.![]()
Wat zijn die afgezakt, als ze dit seizoen niet minimaal 4e worden achter de top 3 is het een zwaar faal seizoen en moeten koppen gaan rollen, vooral als je al 3 jaar oppert het beste chassis te hebben.
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:11 schreef KingRadler het volgende:
Mclaren had gewoon Honda moeten aanhouden
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeldquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de manager
Maar ben het eens met wat bedachtzaam zegt:quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeft
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Gelukkig voor Honda deden ze dat niet.
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeld
Zeker de eerste jaren was het een onsportieve lul ja, nu vind ik het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda.
... Karma.twitter:PHortonF1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:15:11"Engine... Five laps", said Alonso as he returned to McLaren's hospitality... reageer retweet
Canada in ieder geval, mogelijk ook Monaco.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Monaco de eerste kans is.
Vamiddag..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:25 schreef SnowOokami het volgende:
... Karma.twitter:PHortonF1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:15:11"Engine... Five laps", said Alonso as he returned to McLaren's hospitality... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |