Als je een prima lokale partij hebt zou ik daar op stemmen. Weg met landelijke belangen bij lokale problemen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FNP. Frieske nationalistische partij en dat klinkt niet zo eng als het is.
Waarom zou je iemand die hier niet vandaan komt een huis toewijzenquote:Op donderdag 8 maart 2018 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb al 10x gezegd dat ze die voorrang krijgen omdat ze geen huis hebben, niet puur omdat ze vluchteling zijn.
Zou van mij wel mogenquote:Op woensdag 7 maart 2018 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prima lijsttrekker deze man. Zou Pechtold moeten vervangen.
MAAR IK BEN HOMO DUS IK MAG DIT ZEGGE NEN IK SPREEK VOOR ALLE HOMOS!!!111!quote:Op donderdag 8 maart 2018 00:03 schreef richolio het volgende:
Lennard van Mill is echt een naar persoon
Je wil gezinnen op straat laten slapen? Het zijn geen villa’s wat ze krijgen hè, maar kleine sociale woningenquote:Op donderdag 8 maart 2018 00:04 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die hier niet vandaan komt een huis toewijzen![]()
Wat is dat voor waanzin.
Als ze niet genoeg financiele middelen hebben om een koopwoning of particuliere huur te betalen, waarom zijn ze dan uberhaupt binnengelaten ?
Ja was het wel met veel dingen eens, en ze komen op voor de 'kleinere dorpen' die nu net samengaan met Leeuwarden in één gemeente. En ken een aantal mensen op de lijst, dat zijn kundige mensen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je een prima lokale partij hebt zou ik daar op stemmen. Weg met landelijke belangen bij lokale problemen.
Mag wat mij betreft sowieso wel even een dikke bezem door landelijk D66, Boris van der Ham en wat andere JD goden die het overnemen. Krijg met de dag een naarder gevoel bij D66.quote:Op donderdag 8 maart 2018 00:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Zou van mij wel mogen
Vijf keer liever deze man dan pechtold. Minder schreeuwerig, bijna een verademing
Ik heb kleiner en duurder als de meest goedkope sociale woningquote:Op donderdag 8 maart 2018 00:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Je wil gezinnen op straat laten slapen? Het zijn geen villa’s wat ze krijgen hè, maar kleine sociale woningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |