bek houwe tegen Totoquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Toto zegt wel meer, bijvoorbeeld dat hij niet dik is.
Dat kunnen ze helemaal niet.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:03 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het niet tijd dat Juventus een keer gaat aanvallen?
United haalt het wel, Chelsea niet nee.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die gaan het toch ni halen
hoop ik
En worden toch waarschijnlijk weer kampioenquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Lichtsteiner erin, wat een treurige club.
Ik hoop dat liverpool het goed gaat doenquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United haalt het wel, Chelsea niet nee.
Lijkt NL wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En worden toch waarschijnlijk weer kampioen
Ze spelen echt schandalig slecht vandaag.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
....
Zeer sterke aanval maar nee zouden ze niet kunnen. Spelen normaal ook aanvallend.
Ik ook, maar die zullen wel weer Real Madrid loten en er dan afgaan.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat liverpool het goed gaat doen
Sané, Mané of Kane mag de CL winnen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef KingRoland het volgende:
City mag ook wel omdat ik van Sané hou
quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Schande dat je het als Juve zijnde lastig hebt tegen Tottenham.
Daar moet je gwn zonder teveel moeite over heen lopen als je zoveel meer kwaliteit hebt.
1 of andere manier weet Tottenham dat tegen te werken.
lolquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Schande dat je het als Juve zijnde lastig hebt tegen Tottenham.
Daar moet je gwn zonder teveel moeite over heen lopen als je zoveel meer kwaliteit hebt.
1 of andere manier weet Tottenham dat tegen te werken.
Ze bakken er vandaag niks van, beste bianconeri.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
....
Zeer sterke aanval maar nee zouden ze niet kunnen. Spelen normaal ook aanvallend.
Kanéquote:Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sané, Mané of Kane mag de CL winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |