abonnement Unibet Coolblue
pi_177715836
Ik heb weet ik al wat voor gevoelig breekbaar spul in koffer meegenomen, ik weet niet waarom mensen zich zo druk maken over dat ''smijten'' in het vliegtuig.
Ze gooien er niet bijzonder ver mee en keihard. Laptop nooit problemen mee gehad.
pi_177715945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:49 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb weet ik al wat voor gevoelig breekbaar spul in koffer meegenomen, ik weet niet waarom mensen zich zo druk maken over dat ''smijten'' in het vliegtuig.
Ze gooien er niet bijzonder ver mee en keihard. Laptop nooit problemen mee gehad.
Kijk voor de grap eens als ze met zo'n lopende band koffers staan uit/in te laden. In sommige koffers heb je dan liever geen breekbaar spul zitten.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177716350
In een stevige koffer kan dat prima. Gewoon goed beschermen rondom zodat het apparaat niet kan verschuiven en er geen kleppen open gaan, dus aftapen is optioneel. Kleding oid erom wikkelen kan ook. Die spelconsoles zijn ook wel stevig gebouwd en kunnen tegen een stootje, anders hadden ze om de week wel grote aantallen retourzendingen bij Sony. Bovendien wordt er wel delicatere apparatuur vervoert. Denk aan de apparatuur van filmcrews e.d. ook die verpakken het gewoon goed.
pi_177716403
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:55 schreef ITrade het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens als ze met zo'n lopende band koffers staan uit/in te laden. In sommige koffers heb je dan liever geen breekbaar spul zitten.
Reis al 10 jaar regelmatig, waaronder ook heel wat vluchten met breekbaar spul, er is bij mijn weten niets wat zo breekbaar is dat het niet vervoert kan worden. Als je 90% van de koffer leeg laat en niets vastbindt aan de bodem dan gaat alles schuiven, maar je zult 'm wel vullen en dan kun je zelfs het meest breekbare er gewoon ergens tussenwroeten. Ik was nooit zo zuinig op wat ik meenam en het kwam altijd perfect aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Beathoven op 10-03-2018 00:26:53 ]
pi_177718539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:55 schreef ITrade het volgende:

Kijk voor de grap eens als ze met zo'n lopende band koffers staan uit/in te laden. In sommige koffers heb je dan liever geen breekbaar spul zitten.
Kijk ik altijd naar als ik dat kan zien.
Sowieso vanuit de terminal al vaak genoeg gezien, zo extreem is dat niet hoor. Als je gewoon normale koffer hebt en in die koffer niet alleen een glas dan overleeft het dat wel hoor.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:18 schreef Beathoven het volgende:
In een stevige koffer kan dat prima. Gewoon goed beschermen rondom zodat het apparaat niet kan verschuiven en er geen kleppen open gaan, dus aftapen is optioneel. Kleding oid erom wikkelen kan ook. Die spelconsoles zijn ook wel stevig gebouwd en kunnen tegen een stootje, anders hadden ze om de week wel grote aantallen retourzendingen bij Sony. Bovendien wordt er wel delicatere apparatuur vervoert. Denk aan de apparatuur van filmcrews e.d. ook die verpakken het gewoon goed.
Precies.
Je zult altijd dingen om je PS4 heen hebben zitten, die zit echt niet alleen in een tas waardoor het heen en weer kan slingeren. En dat gooien is even een tik op de band of het karretje, zo ernstig is dat niet.
pi_177720047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Kijk ik altijd naar als ik dat kan zien.
Sowieso vanuit de terminal al vaak genoeg gezien, zo extreem is dat niet hoor. Als je gewoon normale koffer hebt en in die koffer niet alleen een glas dan overleeft het dat wel hoor.

[..]

Precies.
Je zult altijd dingen om je PS4 heen hebben zitten, die zit echt niet alleen in een tas waardoor het heen en weer kan slingeren. En dat gooien is even een tik op de band of het karretje, zo ernstig is dat niet.
klopt. Koffers en tassen zijn daarnaast ook te zwaar om echt mee te gooien. Als er al ooit koffers met inhoud beschadigt aankomen dan is er ergens geouwehoert door medewerkers dan krijgt de maatschappij negatieve kritieken en vallen er ontslagen. Bij kleinere prutsmaatschappijen kun je misschien zoiets verwachten, maar dan hebben we het waarschijnlijk over veel minder dan een 1%.

Wat wel vaker voor schijnt te komen is dat maatschappijen baggage verliezen, Virgin schijnt er een handje van te hebben.
pi_177720101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:12 schreef Aiciu het volgende:
Ik denk dat ik hem gewoon in de koffer doe en bij het afgeven aangeven dat er een gameconsole in zit.

Niet dat ik ergens in een hokje beland _O-
Gewoon goed inpakken en in de ruimbagage. Ik sleep al jaren een gamelaptop meende wereld over. Heeft de reis altijd overleefd.
Whatever...
pi_177720864
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Gewoon goed inpakken en in de ruimbagage. Ik sleep al jaren een gamelaptop meende wereld over. Heeft de reis altijd overleefd.
Al eens een Nintendo console voor iemand meegenomen in een niet al te geweldige zak. Ging prima.

Het is met de laatste techniek vaak dat men denkt dat ze NASA spul thuis hebben maar na een aantal jaren wordt men er vanzelf ruiger mee, ook in gebruik.
pi_177722079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:16 schreef bianconeri het volgende:
Kijk ik altijd naar als ik dat kan zien.
Sowieso vanuit de terminal al vaak genoeg gezien, zo extreem is dat niet hoor. Als je gewoon normale koffer hebt en in die koffer niet alleen een glas dan overleeft het dat wel hoor.

Het gooien en vallen is genoeg voor mij om er niet mijn laptop in te doen in ieder geval.

Dat iets niet per se direct kapot gaat betekend nog niet dat het allemaal wel mee valt overigens.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177722101
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Gewoon goed inpakken en in de ruimbagage. Ik sleep al jaren een gamelaptop meende wereld over. Heeft de reis altijd overleefd.
Een laptop is natuurlijk wel gemaakt om mee te reizen. Maar goed de console overleefd het ook wel.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177722978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:15 schreef ITrade het volgende:

Het gooien en vallen is genoeg voor mij om er niet mijn laptop in te doen in ieder geval.

Dat iets niet per se direct kapot gaat betekend nog niet dat het allemaal wel mee valt overigens.
Ze gooien er geen 10 meter mee en niet tegen een stuk beton :s)
En zoals al gezegd zul je ongetwijfeld meer spul er in hebben waardoor iets wat wellicht kapot kan gaan ook wat ingepakt is (hoeft niet eens speciaal) ook niet zo maar heen en weer beweegt.
Ze letten niet speciaal op dingen bij de bagage afdeling, maar het is ook niet zo erg.

Ik heb al weet ik het hoeveel keer mijn laptop erin gehad (o.a.), ik pak het ook niet speciaal in.
Er zit standaard wat kleding in natuurlijk maar ach. Nog nooit iets mee gehad van al die keren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

klopt. Koffers en tassen zijn daarnaast ook te zwaar om echt mee te gooien. Als er al ooit koffers met inhoud beschadigt aankomen dan is er ergens geouwehoert door medewerkers dan krijgt de maatschappij negatieve kritieken en vallen er ontslagen. Bij kleinere prutsmaatschappijen kun je misschien zoiets verwachten, maar dan hebben we het waarschijnlijk over veel minder dan een 1%.

Wat wel vaker voor schijnt te komen is dat maatschappijen baggage verliezen, Virgin schijnt er een handje van te hebben.
Ja inderdaad. Zijn koffers van rond de 10kg en andere rond de 20kg.
Als je ze onderaan het vliegtuig ook ziet dan is het echt niet dat ze even met een vingertje optillen en meters weg smijten.
Is altijd maar een heel klein stukje optillen en een heel klein stukje laten vallen (moet natuurlijk wat snelheid bij het inladen/uitladen zitten).
Inderdaad willen ze ook geen problemen krijgen, dus niet al teveel zorgen maken daarover.

Verliezen is een groter risico, nog nooit gehad gelukkig. Maar dat schijnt wat meer te gebeuren.
Hoe dat kan gebeuren geen idee, maar schijnt geregeld te gebeuren.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 15:37:54 #38
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177724489
wat een onzin komen er toch uit sommige figuren hier zeg.
nee die gasten zijn gewoon hartstikke ruw met de koffers, duh!! dat weet iedereen toch onderhand wel. :') hoe vaak heeft familie van mij wel niet gehad dat er spullen waren gebroken zoals wijnflessen andere drank flessen en zelfs fotocameras die stuk waren .... en al die andere shit.
dus nee, ze zijn helemaal niet voorzichtig! ze smijten die dingen gewoon in het vliegtuig hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177724650
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:37 schreef Samuel24 het volgende:
wat een onzin komen er toch uit sommige figuren hier zeg.
nee die gasten zijn gewoon hartstikke ruw met de koffers, duh!! dat weet iedereen toch onderhand wel. :') hoe vaak heeft familie van mij wel niet gehad dat er spullen waren gebroken zoals wijnflessen andere drank flessen en zelfs fotocameras die stuk waren .... en al die andere shit.
dus nee, ze zijn helemaal niet voorzichtig! ze smijten die dingen gewoon in het vliegtuig hoor.
Koop een fatsoenlijke koffer dan. Nooit ergens last van gehad.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 15:54:07 #40
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177724710
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:48 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Koop een fatsoenlijke koffer dan. Nooit ergens last van gehad.
wil je soms zeggen dat ik geen fatsoenlijke koffers koop? :') als die gasten zo voorzichtig waren met de koffers he....waarom breken dan steeds mijn spullen als ik weer eens met het vliegtuig ben geweest? toeval?

maar goed...dit is dus de reden dat ik niet meer met het vliegtuig ga reizen. veel te veel gedoe. en steeds thuis komen met kapotte spullen. bah! en het is te duur. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177724841
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:54 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

wil je soms zeggen dat ik geen fatsoenlijke koffers koop? :') als die gasten zo voorzichtig waren met de koffers he....waarom breken dan steeds mijn spullen als ik weer eens met het vliegtuig ben geweest? toeval?

maar goed...dit is dus de reden dat ik niet meer met het vliegtuig ga reizen. veel te veel gedoe. en steeds thuis komen met kapotte spullen. bah! en het is te duur. :')
Geen pauper koffer gebruiken
pi_177724914
Weet niet of je getint bent maar je hebt wel kans dat je opgehouden word omdat er misschien iets in zit wat niet mag :')

Ik zou er anders ook van die luchtkussentjes en bubbeltjesplastic doen, die vangen de klap op mocht het zover komen, maar wat ik al zeg je hebt kans dat je t helemala mag uitpakken omdat ze het als verdacht ervaren
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:13:32 #43
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177724990
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Geen pauper koffer gebruiken
pardon? wil jij soms insinueren dat ik een pauper koffier gebruik? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177725240
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:13 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

pardon? wil jij soms insinueren dat ik een pauper koffier gebruik? :')
Ja
Bij mij is er nog nooit iets stuk gegaan in de koffer na een vlucht
Ook heb ik het nog nooit van andere mensen gehoord
pi_177727841
Hij leeft nog _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177729585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
Hij leeft nog _O_
Dat denk ik iedere ochtend bij het zien van mn huisdier.

Wie is hij?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:49:10 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177729732
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat denk ik iedere ochtend bij het zien van mn huisdier.

Wie is hij?
Wat moet ie dan zeggen, "het leeft nog"? :')
pi_177730123
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat moet ie dan zeggen, "het leeft nog"? :')
Prima

Mijn toestemming heeft ie.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:17:06 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177732881
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Prima

Mijn toestemming heeft ie.
Mijne niet. Klinkt belachelijk.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:29:16 #50
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177733270
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
Hij leeft nog _O_
Je console een hij noemen, hommo. :').
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')