abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:08:00 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177680806
Het zijn broers en zussen van je ouders. Alleen al om hen te steunen, zou ik gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:09:27 #27
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177680836
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:43 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hahaha, voor al die keren dat jouw ooms en tantes tegen jou zeiden: 'En nou jij nog he!', doelend op je single-status ~O>
Die grap had niemand uitleg bij nodig hoor...
And so is the past
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:20:03 #28
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177681047
Wat een achterlijke TS is deze toch. waarschijnlijk geef je meer om de hond van je buren als die overlijdt dan je bloedeigen familie :r
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177682171
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Die grap had niemand uitleg bij nodig hoor...
Ik zie nu pas dat ik het tweede deel van de zin heb gemist. Het stond er inderdaad al.
Somebody that I used to know
pi_177685477
In de basis zijn er 2 redenen om naar een begrafenis te gaan:
1. Om afscheid te nemen van een dierbare of hem/haar een laatste eer te bewijzen.
2. Om een nabestaande te ondersteunen bij het afscheid van een dierbare.

Als je iemand al 15 jaar niet hebt gezien is er van de eerste reden waarschijnlijk geen sprake. Een reden om wel te gaan zou dan kunnen zijn om jouw vader te ondersteunen bij het afscheid van zijn zus. Het is aan jou om te bepalen of hij dat op prijs zou stellen en of je dat jouw tijd/moeite waard vindt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2018 @ 15:31:52 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_177686551
Vraag je ouders of ze het op prijs stellen dat je meegaat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 00:49:50 #32
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_177698187
Doet mij een beetje denken aan de tijd waarin wij leven...
Hello!
pi_177698232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 00:49 schreef Nemmarith het volgende:
Doet mij een beetje denken aan de tijd waarin wij leven...
Het individualisme viert hoogtij. Dat gaat tevens onze ondergang beteken. Ik zou overigens wel gaan als het de zus van mn vader was.

Bij de zus van mn moeder ben ik niet geweest omdat ik simpelweg niet kon vanwege medische zorg voor een huisdier die ik niet over kon dragen aan iemand anders.
Toen heb ik wel via mn moeder de rest van de familie gecondoleerd en me verontschuldigd dat ik niet kon komen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177698245
Anders gezegd, het was kiezen, of naar die begrafenis en thuis komen bij een dood huisdier of niet naar die begrafenis en mn plicht vervullen om zo goed als ik kan en met alles wat in mn macht ligt te zorgen voor mn huisdier. Ik koos voor het laatste. Hij heeft daarna nog zo een jaar in betrekkelijk goede gezondheid kunnen leven dankzij de zorg die mijn vriendin en ik hem dagelijks gaven. En die tante was toch al dood. Dat klinkt cru-er (is dat een woord? :') ) dan ik bedoel. Heel vervelend natuurlijk en alles, maar dan hoeft mijn vriendje nog niet ook dood te gaan omdat ik kosten wat kost bij een crematie/begrafenis moet zijn.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')