quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Virtuoszo op 07-03-2018 16:41:16 ]
Wat een smerigheid zeg moet gelijk douchen na het horen van deze tracks van InsideInfo hahaquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:47 schreef DanOam het volgende:
[..]
Wat een smerigheid zeg moet gelijk douchen na het horen van deze tracks van InsideInfo haha![]()
Dikkk! Ik vind de neurofunk van vandaag wel allemaal erg op Audio lijken ofzo, bijna iedereen gebruikt nu distorted cymbalsquote:
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:59 schreef DanOam het volgende:
[..]
Dikkk! Ik vind de neurofunk van vandaag wel allemaal erg op Audio lijken ofzo, bijna iedereen gebruikt nu distorted cymbals
Same, die tunes zijn tijdloosquote:Op donderdag 8 maart 2018 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ookJammer wel, daarom luister ik ook het liefst naar de wat meer 'oldskool' D&B
quote:
quote:
Weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het een beetje onorigineel om een nummer zowat 1 op 1 na te zingen in de tijd die je gegund wordt op de radio.quote:
Doe dan gelijk de clip erbij.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:22 schreef heracles het volgende:
Weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het een beetje onorigineel om een nummer zowat 1 op 1 na te zingen in de tijd die je gegund wordt op de radio.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:22 schreef heracles het volgende:
[..]
Weet niet wat ik er van moet vinden. Vind het een beetje onorigineel om een nummer zowat 1 op 1 na te zingen in de tijd die je gegund wordt op de radio.
't is gewoon een leuk liedjequote:Op donderdag 8 maart 2018 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe dan gelijk de clip erbij.
Ben het trouwens met je eens, vind het geen geweldige cover van Jett.
Verder goed liedje en goed nagedaan hoorquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaat jullie geen reet aan welk en waarom ik een lied aan Hovenier opdraag![]()
Ik ben ook fan van Suzy. Deze vind ik lekker. Fuck the mothers, kills the othersquote:
Zeg het maar eerlijk hoor Kimmie. Heb je gedronkenquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Springen jullie ook zo lenig op een piano?
Tuurlijk. Nuchter kom ik hier niet. Is dat erg?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:35 schreef heracles het volgende:
[..]
Zeg het maar eerlijk hoor Kimmie. Heb je gedronken
3:10quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Springen jullie ook zo lenig op een piano?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nuchter kom ik hier niet. Is dat erg?
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik las dat de zoon van Tommy een oplawaai had gegeven aan z'n pa..lol![]()
[ afbeelding ]
Lieve jongen is datquote:
quote:
quote:
Het is lekker gezellie en druk hier vandaag. Vind ik leuk . Ja tocht Puzz?quote:
Ik vind het idd altijd erg leuk als er meer mensen hier postenquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:24 schreef heracles het volgende:
[..]
Het is lekker gezellie en druk hier vandaag. Vind ik leuk . Ja tocht Puzz?
quote:
Heel herkenbaar. Heb ook iets van 3000 favorieten in mijn lijst. Als ik iets nieuws zoek ga ik vaak zoeken in andere lijsten op youtube. Zo heb ik zojuist deze gevonden. Klinkt lekker.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een nummer wat ik ooit heb opgeslagen in van mijn lijsten , maar helaas nog steeds niet terug heb kunnen vinden![]()
![]()
![]()
Dan het konijn maar![]()
Gevonden !!quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:45 schreef heracles het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Heb ook iets van 3000 favorieten in mijn lijst. Als ik iets nieuws zoek ga ik vaak zoeken in andere lijsten op youtube. Zo heb ik zojuist deze gevonden. Klinkt lekker.
Hoe zal ik dit eens interpreteren. Het is interresant. Kunst. Het heeft iets sinisters.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gevonden !!![]()
![]()
![]()
Gewoon alleen al de video is geweldig vind ik![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:55 schreef heracles het volgende:
[..]
Hoe zal ik dit eens interpreteren. Het is interresant. Kunst. Het heeft iets sinisters.
quote:
Ja dat bevalt mequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:08 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja dat bevalt me![]()
Die kant ga ik ook op.
deze ga ik ff luisterenquote:
Trustenquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:36 schreef heracles het volgende:
Het hele album. Goeie afsluiter voor het slapen gaan. Deze plaat is goed![]()
![]()
Puur vuur.
Welterusten allen en Puzz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |