abonnement Unibet Coolblue
pi_177706037
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb wel zin in een fapje. Nog steeds geen linkje? -O-
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat als je daar naar die sauna gaat nog steeds iedere dag naakte mensen te bewonderen zijn. En dan gewoon live in plaats van slechte camerabeelden.
pi_177708247
Kan iemand mij alstublieft een linkje sturen. Ik kan de beelden niet vinden.
Elitair
pi_177708558
Zielig al die wanhopige kerels die zo kansloos vragen om de beelden.
pi_177709709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Zielig al die wanhopige kerels die zo kansloos vragen om de beelden.
Zou je braindead doen?
pi_177709750
Schandalig zeg! Heeft iemand een linkje?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 18:14:02 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177710412
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 18:16:16 #133
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_177710466
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ben het voor het grootste deel wel met je eens. Maar die kluisjes in sauna's en zembaden heb je vrij gemakkelijk open. Dus in die zin snap ik dat er een camera hangt, puur om een gezicht bij de diefstal te hebben, om vervolgens bij de camera op het parkeerterrein te zien in welke auto de dader stapt.

Maar inderdaad wat je zegt: Je moet die dingen ook goed beveiligen. Als je het standaard laat dan is de kans vele malen groter dat mensen die camera's ook kunnen bekijken.
Voor dat er internet bestond waren er ook bewakingscamera's.
Ja je snapt het niet maar die werkten met kabels. Die techniek is waarschijnlijk ergens verloren gegaan want tegenwoordig moet alles blijkbaar aan de wifi hangen
Wie dit leest is gek
pi_177710573
quote:
_O-
pi_177710907
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 10:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ben het voor het grootste deel wel met je eens. Maar die kluisjes in sauna's en zembaden heb je vrij gemakkelijk open. Dus in die zin snap ik dat er een camera hangt, puur om een gezicht bij de diefstal te hebben, om vervolgens bij de camera op het parkeerterrein te zien in welke auto de dader stapt.

Maar inderdaad wat je zegt: Je moet die dingen ook goed beveiligen. Als je het standaard laat dan is de kans vele malen groter dat mensen die camera's ook kunnen bekijken.
Je kan die kluisjes natuurlijk ook in een andere ruimte dan de kleedkamer plaatsen en met een camera beveiligen
  vrijdag 9 maart 2018 @ 18:49:00 #136
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_177710926
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:47 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Je kan die kluisjes natuurlijk ook in een andere ruimte dan de kleedkamer plaatsen en met een camera beveiligen
Dan moet je er nog altijd naakt (of in je badjas) naartoe om je kleren er in te stoppen.

Je kan ook gewoon je camera's fatsoenlijk beveiligen :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177710985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan moet je er nog altijd naakt (of in je badjas) naartoe om je kleren er in te stoppen.

Je kan ook gewoon je camera's fatsoenlijk beveiligen :')
Ok, ik ging er vanuit dat je enkel je waardevolle spullen in het kluisje stopt. Dat kan je vooraf doen voor je je uitkleedt.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 22:53:07 #138
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177714962
Zo te zien is het een wijdverbreid probleem:

https://nos.nl/artikel/22(...)voor-de-voyeurs.html

Ik snap werkelijk niet de lol om plassende mensen te bekijken op het toilet, maar wat het meest schockerende is is dat er zelfs beveiligingscamera's in hotelkamers zijn. Het wordt eens dringend tijd dat er wat aan de privacy wetten wordt gedaan.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 23:11:07 #139
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177715276
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Voor dat er internet bestond waren er ook bewakingscamera's.
Ja je snapt het niet maar die werkten met kabels. Die techniek is waarschijnlijk ergens verloren gegaan want tegenwoordig moet alles blijkbaar aan de wifi hangen
Dat klopt, draadloos is makkelijker te hacken dan met de kabels. Waar de camera's draadloos zijn aangesloten op wifi internet, is het gevaarlijker om gehackt te worden door mensen die heel goed in ICT zijn. Maar ik vind het niet handig als eigenaar van de saunabedrijf zo'n draadloos bewakingscamera's willen hebben om op afstand via wifi alles in gaten te houden vooral diefstal of vernielingen in het bedrijfspand. Want camera's in de kleedkamers vind ik echt inbreuk van privacy van gasten die gebruik van maken. Vele mensen kleden ook wel eens uit in de kleedkamer voor om te zwemmen, sporten, sauna of zonnebaden in een zonnebank, die willen echt niet gezien worden door een ander op een afstand via de camera.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177715584
:') Was te wachten op vergelijkbaar nieuws, nu alleen belangrijk natuurlijk omdat het bekendere Nederlanders betreft maar het internet is bezaaid met onbeveiligde camera's je hoeft alleen maar te googlen.

https://www.insecam.org/en/view/496498/
pi_177715681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:11 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat klopt, draadloos is makkelijker te hacken dan met de kabels. Waar de camera's draadloos zijn aangesloten op wifi internet, is het gevaarlijker om gehackt te worden door mensen die heel goed in ICT zijn. Maar ik vind het niet handig als eigenaar van de saunabedrijf zo'n draadloos bewakingscamera's willen hebben om op afstand via wifi alles in gaten te houden vooral diefstal of vernielingen in het bedrijfspand. Want camera's in de kleedkamers vind ik echt inbreuk van privacy van gasten die gebruik van maken. Vele mensen kleden ook wel eens uit in de kleedkamer voor om te zwemmen, sporten, sauna of zonnebaden in een zonnebank, die willen echt niet gezien worden door een ander op een afstand via de camera.


Niet voor niets staat de cc van cctv systemen voor closed circuit, en dat zijn geen goedkope systemen juist omdat er diverse beveiligingsprotocollen voor gelden. Maar deze gierige sauna eigenaar heeft waarschijnlijk wat goedkope ip camera's gekocht en de inlog op default laten staan gebruikersnaam: admin, wachtwoord: 1234.

Hopelijk gaan ze die eigenaar ook vervolgen voor grove nalatigheid.

Verder erg sneu voor de bezoekers.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 00:36:39 #142
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177716635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 23:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet voor niets staat de cc van cctv systemen voor closed circuit, en dat zijn geen goedkope systemen juist omdat er diverse beveiligingsprotocollen voor gelden. Maar deze gierige sauna eigenaar heeft waarschijnlijk wat goedkope ip camera's gekocht en de inlog op default laten staan gebruikersnaam: admin, wachtwoord: 1234.

Hopelijk gaan ze die eigenaar ook vervolgen voor grove nalatigheid.

Verder erg sneu voor de bezoekers.
Mee eens ja, wat goedkope ip camera's hebben duidelijk veel slechtere beveiligingsprotocollen waar het makkelijk te traceren is via ip, echter is het ook ernstige fout van een systeembeheerder of ICT'er niet aan gedacht om gebruikersnaam en wachtwoord te veranderen in een goed beveiligde wachtwoord en gebruikersnaam. Een goed beveiligde gebruikersnaam en wachtwoorden zijn veel moeilijker te traceren of achterhalen wat het is.

Wat je ook zegt over gierige sauna eigenaar klopt, maar nog erger is dat hij vanaf zijn computer of tablet thuis naar naakte vrouwen ziet in de kleedkamer van zijn bedrijf! Dus het kan zijn dat hij erg geil van wordt om vaak naakte vrouwen te zien in kleedkamer! Alles kan. Dit kan leiden tot huwelijks of relatieproblemen van de eigenaar met zijn vrouw/vriendin, waarmee hij vaak stiekem doet. Dus eigenaar is niet goed bij hoofd wat hij gedaan heeft.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177717596
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 00:36 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Mee eens ja, wat goedkope ip camera's hebben duidelijk veel slechtere beveiligingsprotocollen waar het makkelijk te traceren is via ip, echter is het ook ernstige fout van een systeembeheerder of ICT'er niet aan gedacht om gebruikersnaam en wachtwoord te veranderen in een goed beveiligde wachtwoord en gebruikersnaam. Een goed beveiligde gebruikersnaam en wachtwoorden zijn veel moeilijker te traceren of achterhalen wat het is.

Wat je ook zegt over gierige sauna eigenaar klopt, maar nog erger is dat hij vanaf zijn computer of tablet thuis naar naakte vrouwen ziet in de kleedkamer van zijn bedrijf! Dus het kan zijn dat hij erg geil van wordt om vaak naakte vrouwen te zien in kleedkamer! Alles kan. Dit kan leiden tot huwelijks of relatieproblemen van de eigenaar met zijn vrouw/vriendin, waarmee hij vaak stiekem doet. Dus eigenaar is niet goed bij hoofd wat hij gedaan heeft.
Hoe vaak neemt een eigenaar niet eens de moeite om de standaard gebruikersnaam en wachtwoord (admin, admin) te veranderen.. Dan zou je amper van 'hacken' kunnen spreken.
pi_177722431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:14 schreef elitair het volgende:
Kan iemand mij alstublieft een linkje sturen. Ik kan de beelden niet vinden.
Beter zoeken, 15 seconden zoekwerk :Y

*nee, geen link naar de NSFW, ook niet in DM. Fappers mogen aan hun eigen zoek skills werken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2018 13:43:04 ]
pi_177722625
Wie kan een linkje DMen?
pi_177722702
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:41 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beter zoeken, 15 seconden zoekwerk :Y
[ afbeelding ]
*nee, geen link naar de NSFW, ook niet in DM. Fappers mogen aan hun eigen zoek skills werken
Nog niet eens hahahaha, maar wat je ziet is gewoon kansloos :D
pi_177722743
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:55 schreef fotostarter het volgende:
maar wat je ziet is gewoon kansloos :D
:Y
Dit wel ja. Wat vrouwen die zich omkleden, nou, jippie :') Nog ergere domper dan die homevideo van Barbie.
pi_177723558
Let wel, één uur geleden geplaatst:

NEDERHASSELT - Bij een doorzoeking in de Sauna & Beauty Oase in Nederasselt heeft de politie een verborgen camera en het bijbehorende computersysteem in beslag genomen. De camera was op dat moment nog in werking. „Verder onderzoek moet uitwijzen of er nieuwe aanknopingspunten zijn om wellicht alsnog een aanhouding te verrichten”, laat de politie weten aan De Telegraaf.
Sauna-eigenaar Erik van Ingen Schenau wil desgevraagd niet op de zaak in gaan. „Ik heb geen commentaar”, laat hij weten. Hij heeft vrijdag opnieuw aangifte gedaan van hacking. Hij deed in februari ook al aangifte dat zijn camerasysteem was gehackt.

Sauna-eigenaar Erik van Ingen Schenau wil desgevraagd niet op de zaak in gaan. „Ik heb geen commentaar”, laat hij weten. Hij heeft vrijdag opnieuw aangifte gedaan van hacking. Hij deed in februari ook al aangifte dat zijn camerasysteem was gehackt.

Volgens de politie Gelderland is er gisteren één camera in beslag genomen en vandaag nog drie. „Van die vier was één camera verborgen opgesteld.” De politie heeft vooralsnog niemand aangehouden.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-sauna-nederasselt

De eigenaar met de rode blosjes op de wangen staat hier gewoon keihard te liegen:
https://nos.nl/artikel/22(...)ezoekers-online.html

En ook elders:
https://www.ad.nl/video/v(...)eschool-gent~vp30178

[ Bericht 2% gewijzigd door Loekie1 op 10-03-2018 15:02:18 ]
pi_177739535
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:47 schreef Loekie1 het volgende:

verborgen camera en het bijbehorende computersysteem in beslag genomen.
Mysterie opgelost.
pi_177776021
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:50 schreef Bolasie het volgende:
Wie kan een linkje DMen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')