SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik heb geen hardlopershart, dat zit al vol met ijshockey.quote:Kun je over discussieren natuurlijk, ik snap dat het pijn doet in je hardlopershart maar er zit toch een kern van waarheid in als je het aan mij vraagt. Ik denk dat vechtsport veel meer karakter bouwt dan hardlopen.
Die lossen het in ieder geval nog met de vuisten op, Pistorius greep direct naar een vuurwapenquote:Op woensdag 7 maart 2018 07:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb geen hardlopershart, dat zit al vol met ijshockey.
Maar ik heb jaren krav maga gedaan en werd er niet echt beter van in leven. En ik kan iemand als Badr ook niet echt 'goed in leven' noemen. Of Tuur. Of Tyson.
quote:Lijstje voor vandaag:
O:havermout met walnoten en rode druiven1 plak roggebrood + kaas
T: zelfgemaakt bananen brood + mandarijntjes
L:sla,komkommer,tomaat, sperziebonen, tonijn iets uit de kantine
T: grapefruit + komkommer
S:yoga![]()
D:pasta met gerookte forel
Het is ook van die Actionbordenfilosofie natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2018 07:12 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb geen hardlopershart, dat zit al vol met ijshockey.
Maar ik heb jaren krav maga gedaan en werd er niet echt beter van in leven. En ik kan iemand als Badr ook niet echt 'goed in leven' noemen. Of Tuur. Of Tyson.
Zo'n duidelijke lijn omlaag is ook wel eens leuk, lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2018 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt me ideaal om op die manier af te vallen
We gaan in golfjes naar beneden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n duidelijke lijn omlaag is ook wel eens leuk, lijkt me
Kijk, lijkt me geweldigquote:
Ik doe met je meequote:Op woensdag 7 maart 2018 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, lijkt me geweldigIk zit alweer een tijdje in horizontale lijn te golven en regelmatig omhoog. Wat niet logisch is. Ook niet als je denkt aan 'vocht vasthouden door soep' of 'te veel gegeten'. Allemaal geen sprake van.
Heb je zelf ook gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
8 kilo in 2 maanden, netjes!! Welkom!
Oh wouw! Kilo kwijt per week. Dat klinkt heel erg lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:16 schreef Missladybug het volgende:
HoiMag ik meedoen?
Sinds begin januari de eeuwige strijd ook weer opgepakt.
Inmiddels 8 kilo kwijt.
Eetlijstje van gister:
O: Magere yoghurt met muesli bosbessen en honing
T: Appel
L: 4 crackers met kip ei en komkommer
T: Banaan ei pannekoek met bosbessen en honing
D: Stoommaaltijd kip rozemarijn van de Appie, Tip uit het vorige topic. Bedankt nog, was lekker.
SQ ik vind hardlopen ook een bitch hoor. Het is gewoon ook saai.
Sinds een maandje ben ik bodypumper, twee a drie keer in de week. Daar heb ik echt plezier in!
Doei kiloquote:Op woensdag 7 maart 2018 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
En ik flush idd ook, isa. Zo was er vanmorgen ineens een kilo af t.o.v. gisteren
quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
dat was toch ook netjes van me.
7 trouwens. Niet overdrijven.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:35 schreef Missladybug het volgende:
Thanks voor de welkoms!
Ik doe trouwens het weightwatchersdieet. Ik hou wel apart mijn calorieën bij in fatsecret om te zorgen dat ik niet te weinig binnen krijg.
En nog even een fijn succesje delen: ik heb een trui gekocht bij Only. Niet eens in de grootste maat en ik pas hem gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |