SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noëmie.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:53 schreef Tinos85 het volgende:
Hebben die ouders haar naam niet gewoon verneukt met de aangifte? Noami ipv Naomi?
noëmie toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:53 schreef Tinos85 het volgende:
Hebben die ouders haar naam niet gewoon verneukt met de aangifte? Noami ipv Naomi?
Ik ken ook Noemi's en Noami'squote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:53 schreef Tinos85 het volgende:
bleef maar barfenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sta je in de kroeg met haar
"So your name is Amy?"
"Noëmie"
Ah dat had ik gemist. Ik hoorde haar naam alleen een paar keer. Niet gezien wat de schrijfwijze was.quote:
Zij is er voor de balans.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Lucille heeft toch niks te doen? Ze krijgt toch zat begeleiding in dat huis?
Amsterdam arenaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:58 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Tamara heeft de kroeg af zien branden.
Of het zalencentrum...
Die had iedereen toch bij zn geboorte?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik ook bij m'n geboortepaste tot een jaar of twaalf geleden ook nog
Ik ook, maar vind het toch tokkiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik ook bij m'n geboortepaste tot een jaar of twaalf geleden ook nog
Had er ook eenquote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Alles loopt ook gewoon.
Dat is geen leuke opmerking waar Lucille bij is.
Zilver toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n gouden armbandje met een naamplaatje? Nee.
Zilver.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n gouden armbandje met een naamplaatje? Nee.
Ja die snap ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:00 schreef Leandra het volgende:
Waarom 100 ml aanbieden als hij maar 70 ml mag drinken?
Het leven kan soms raar lopen.quote:
Dat werd aan het begin ook gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Lees nu op wiki dat Lucille een kindje van vier heeft geadopteerd. Ze heeft zelf dus geen ervaring met een baby.
Die was in het begin in de uitzending inderdaad ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Lees nu op wiki dat Lucille een kindje van vier heeft geadopteerd. Ze heeft zelf dus geen ervaring met een baby.
Dat zagen we op tv ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Maakt in dit geval ook niet uit. Ze kan prima voor een baby zorgen, alleen niet voor zichzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet je je dan gewoon stil houden als de grote mensen praten.quote:
Oh van dat geadopteerde kind? Schijnt ook op wikipedia te staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat aan het begin werd verteld over Lucille.
paarden die niet meer geschikt zijn voor de sport of om op te eten, kun je zo inzetten voor therapiequote:
Oh zal best, is alleen niet wat ik verwachttequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een zelfvertrouwen issue is dan kan dat prima.
*bedoening.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:05 schreef Mariposas het volgende:
Wat een laffe bedoeling weer, BNN is wel heel politiek correct geworden... Niet meer tokkie moeders kunnen bashen.ook dat undatebles the datebles heet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Deze mensen komen over een paar jaar nog eens voorbij in Ik Vertrek waar ze een paardentherapieboerderij beginnen in Hongarije.
MaAr HeT iS eEn EdEl DiErquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou bij mij hoeven ze echt niet met paarden aan te komen kakken. Gatver 😂
Zuurvlees van maken. Daar zijn ze goed voor!quote:
HEYquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Kutbeest. Ik had hem een klap verkocht. Ik vetrouw paarden voor geen meter.
Auch good.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zuurvlees van maken. Daar zijn ze goed voor!
Haha echt dit he! En paardenmensen, meuren altijd ook zo. Huuu.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:09 schreef Alieda-R het volgende:
Nu
[..]
Ik heb er ook niks mee, ben er niet bang voor maar verdraag de geur van een paard niet
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een hamster in zo'n bal doen en dan lekker voetballen, dat is pas therapie.
Vriendin is een pre-op transgender.quote:
relatie op pauze en toen op een pik gaan zittenquote:
Ja, dat heb ik ook. Dinsdag is te veel op tvquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet kiezen wat ik nu wil kijken.
Leonie is bae.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:15 schreef Alieda-R het volgende:
Volgende week toch de laatste aflevering?
Ashley & Leonie ter Braak
Di 13 mrt 20:25 o BNNVARA o 45 min
Ashley, achttien jaar oud, woont nog thuis bij haar moeder en is onbedoeld zwanger geworden. De vader van de baby is ook niet meer in beeld. Ashley zal er dus alleen voor komen te staan. Net als haar eigen moeder die haar grote voorbeeld is. Maar het gezin heeft veel zorgen. Door een huurschuld hangt er een huisuitzetting boven hun hoofd. Vandaar dat Ashley nu op de wachtlijst staat voor een jong moeder huis. Iets wat ze eigenlijk niet willen want Ashley blijft het allerliefst bij haar moeder. Maar tot haar verhuizing moet het huis wel babyproof gemaakt worden. En dat is een uitdaging met stevige rokers in huis en last but not least ook nog eens acht honden die centraal staan in dit huishouden. Leonie doet haar best er zoveel mogelijk voor Ashley te zijn.
Klinkt als een droom 💓quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:15 schreef Alieda-R het volgende:
Ashley, achttien jaar oud, woont nog thuis bij haar moeder en is onbedoeld zwanger geworden. De vader van de baby is ook niet meer in beeld. Ashley zal er dus alleen voor komen te staan. Net als haar eigen moeder die haar grote voorbeeld is. Maar het gezin heeft veel zorgen. Door een huurschuld hangt er een huisuitzetting boven hun hoofd. Vandaar dat Ashley nu op de wachtlijst staat voor een jong moeder huis. Iets wat ze eigenlijk niet willen want Ashley blijft het allerliefst bij haar moeder. Maar tot haar verhuizing moet het huis wel babyproof gemaakt worden. En dat is een uitdaging met stevige rokers in huis en last but not least ook nog eens acht honden die centraal staan in dit huishouden. Leonie doet haar best er zoveel mogelijk voor Ashley te zijn.
Thnxquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:14 schreef yosander het volgende:
[..]
relatie op pauze en toen op een pik gaan zitten
Had nu al opsporing verzocht opgeofferd.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Dinsdag is te veel op tv
Jup en ook een beetje de slechtste chauffeurquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had nu al opsporing verzocht opgeofferd.
Ik ben de hele week bezig met terugkijken van de dinsdag.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup en ook een beetje de slechtste chauffeur
I know the feels.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben de hele week bezig met terugkijken van de dinsdag.
Heb ik ook. Waarbij ik zaterdag tegenwoordig helemaal oversla.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben de hele week bezig met terugkijken van de dinsdag.
Ha, dat klinkt als de afleveringen waar het allemaal om te doen is. Wordt een fijne Bingo avond.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:15 schreef Alieda-R het volgende:
Ze is al geknaldquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
ik zou die begeleidster wel keihard knallen
Dylano.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet 5 euro op "Jocelynne" voor een meisje of "Dilano" voor een jongen.
Je bent zelf perfectquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:28 schreef Mani89 het volgende:
De premise van deze uitzending is PERFECT.
Jij bent nooit voor 8 uur wakker?quote:
Jawel, maar dan kijk ik meestal geen tv als je dat bedoeltquote:
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:31 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Jouw Nick is de naam van 1 van de baby’s van dit seizoen
Minder dan 1%. Zou m wel niet optijd gehaald hebben.quote:
En als het wel zo is dan zou je dus nadat iemand er tien keer overheen is geweest dus al een kind mogen verwachtenquote:
0.3 las ik net.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:34 schreef Alieda-R het volgende:
Ze zal die prikpil wel veel te laat gekregen hebben. Als je om de 12 weken netjes de prik laat zetten is de kans op zwangerschap nihil.
Zelfs bij een week te laat is de kans op zwangerschap nog nihil met de prikpil. Daarom raden ze vrouwen die op termijn zwanger willen raken ook af de prikpil te gebruiken omdat het heel lang kan duren tot de vruchtbaarheid terug is.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te laat naar de huisarts gegaan voor een nieuwe injectie
Taglianoquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:38 schreef Protoplanet het volgende:
Benieuwd wat voor naam ze heeft bedacht
Nico als het een jongen is, Tine voor een meisje.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:38 schreef Protoplanet het volgende:
Benieuwd wat voor naam ze heeft bedacht
Niet alleen het voorhoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:42 schreef Protoplanet het volgende:
Er loopt een rare lijn over het voorhoofd van toekomstig oma
Ja, ik zag m ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:42 schreef Protoplanet het volgende:
Er loopt een rare lijn over het voorhoofd van toekomstig oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |