Ff ter inleiding:
Alle vaste bewoners van FOK!eiland hebben de mogelijkheid zichzelf in te schrijven in het bevolkingsregister.
Voor inschrijving zijn de volgende gegevens nodig:
* Naam
* beroep / activiteiten
* adres
* geboortedatum / leeftijd
* geslacht
Inschrijven gebeurt via dit topic, inzien van het register kan via http://home.zonnet.nl/breuls/fok/bevolkingsregister.htm.
quote:ff proberen...
Op 24 november 2000 20:08 schreef scarefreak het volgende:
dccggcg werkte niet*idee
probeer dan eens gcggccd !!!!
Nou nog de code omzetten, da's nooit echt mijn sterkste kant helaas....
quote:OK, ff proberen..
Op 25 november 2000 11:41 schreef pluisje het volgende:
Op mijn telefoon is:
1-
2 abc
3 def
4 ghi
5 jkl
6 mno
7 pqrs
8 tuv
9 wxyzNou nog de code omzetten, da's nooit echt mijn sterkste kant helaas....
*klikliklik*
nee, die is het ook niet ...
*zucht*
Je kan je nu op de volgende plekken registreren:
Als je bewoner bent van dit eiland dan kan je je dus hier registreren. Hier wordt je naam, beroep en woonplaats geregistreerd. Klik hier voor de bevolkingsregister site.
Je geschiedenis kan je in het geschiedenis topic plaatsen. Klik hier voor de geschiedenis site.
En in het topografie topic of de topografie site kan je zien waar je gebouw staat.
Tot slot kan je je dus in het kamer van koophandel topic inschrijven als je een bedrijfje/onderneming hebt.
Dan is er ook nog een topic voor je verjaardag. En zullen er nog wel meer topics zijn waar je vanalles kan registreren.
quote:
Op 25 november 2000 11:52 schreef Num het volgende:
DE BUROCRATIE VAN HET FOK!EILAND
quote:het probleem is: er zijn 3 tot 4 letters per cijfer, dus er kan van alles mogelijk zijn.
Op 25 november 2000 11:47 schreef pluisje het volgende:
Poehee, ik snap er niks meer van hoor
quote:OK
Op 25 november 2000 12:01 schreef Num het volgende:
Neem me alsjeblieft niet al te serieus Breuls
quote:* pluisje gaat fijn een middagje puzzelen
Op 25 november 2000 12:01 schreef Breuls het volgende:
het probleem is: er zijn 3 tot 4 letters per cijfer, dus er kan van alles mogelijk zijn.
Misschien is het niet zomaar een combinatie, maar een bestaand woord, iets wat Wati wel zou kunnen onthouden
4=h
3=e
3=e
7=r
7=s
3=e
7=r
* pluisje is erg trots op zichzelf! ![]()
Ok, knuffels, zoentjes en felicitaties zijn welkom
ff proberen...
*klikklik*klik*krrrrr*klik*
JA! ja, dat is 'm!!
pluisje: bedaaaaaaaaaaankt ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OK mensen, ik ga de informatie dit weekend maar 's verwerken!
quote:
Op 25 november 2000 13:45 schreef Wati Gelati het volgende:%$@&%#@
Ik ben blij dat ik het bevolkingsregister deze dienst heb kunnen bewijzen.
Ik zou graag mijn vader en moeder bedanken, en Breuls natuurlijk, en Equilan en Faat en Ali Salami..
Huh?
O, ik krijg geen prijs
quote:Da's ook fijn
Op 26 november 2000 13:13 schreef Breuls het volgende:je krijgt heel veel eer, pluisje
quote:Waarom zou je mij bedanken? Je hebt toch alles zelf gedaan, gefeliciteerd
Op 25 november 2000 23:21 schreef pluisje het volgende:Ik ben blij dat ik het bevolkingsregister deze dienst heb kunnen bewijzen.
Ik zou graag mijn vader en moeder bedanken, en Breuls natuurlijk, en Equilan en Faat en Ali Salami..Huh?
O, ik krijg geen prijs
ik zal deze week de beide registers updaten (dwz het bevolkingsregister updaten en de eerste editie van het handelsregister releasen)
Toegevoegd aan het register:
--Cypher-
-Wilgje
Gewijzigd in het register:
-adres en plaatje van Num
-adres van Jojogirl
-activiteiten van Faat
-Lurky weer in zwarte tekst (ivm terugkomst)
Verzoeken / mededelingen / etc.:
--Cypher-: ik heb twee geboortedata van je gekregen, de één via ICQ, de ander via het forum. Welke klopt? 28-10-1986 of 27/11/1986 ?
-Starlight: waarschuwing: Er zijn bij het bevolkingsregister totaal geen gegevens van je bekend. Bij deze dan ook het vriendelijke verzoek om wat gegevens door te geven. Dit graag vóór de volgende update. Bij geen of te late aanmelding van gegevens word je de eerste die wordt uitgeschreven. ![]()
-superbam: heb je misschien wat meer gegevens?
-Vraagje aan de eilandbewoners: wat doen we met NoNick's inschrijving? Heeft iemand haar nog gezien?
quote:zij heeft laast aangegeven in onzin dat ze niet meer erg vaak zou komen op FOK!
Op 01 december 2000 19:33 schreef Breuls het volgende:
* UPDATE *
-Vraagje aan de eilandbewoners: wat doen we met NoNick's inschrijving? Heeft iemand haar nog gezien?
mooi!!!!!!!!!!!!!
Ik ben er een dierenopvang begonnen. Een soort asiel. Dieren kunnen gebracht worden die verzorging nodig hebben en als de dieren dat zelf willen mogen ze bij andere eilandbewoners gaan wonen.
Mijn krachten om de fauna te genezen zijn uitgebreid. Ik genees nu ook dieren.
Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
quote:*kijkt no difference
Op 02 december 2000 14:05 schreef Ali Salami het volgende:
IK voel me bijna schuldig dat de geschiedenis zover achterligt, maar ik zal er binnenkort weer even mee bezig, heb nu weer wat meer tijd denk ik
quote:Zal er asap mee aan de slag
Op 10 december 2000 12:11 schreef scarefreak het volgende:
*kijkt no difference
achja je bent ook modje geworden en dat neemt wat meer tijd in beslag
En oja: mensen die info hebben doorgegeven: check
zowel bij het bevolkingsregister als de kvk niet
life is bitter, life is sweet and I'm dead!
quote:check betekent dat ik het heb genoteerd en het er bij de volgende update in komt te staan. Updates worden altijd vermeld in dit topic (en de updates van de KvK in het KvK topic).
Op 10 december 2000 16:17 schreef Dynamic het volgende:
Nou, ik heb gechecked. Gedubbelchecked zelfs. Maar ik sta er nog niet inzowel bij het bevolkingsregister als de kvk niet
Nog ff geduld dus
quote:
Op 10 december 2000 16:54 schreef PhalanX het volgende:
Toch fijn om te weten dat in mijn profiel je maar weinig hoeft te schrijven...life is bitter, life is sweet and I'm dead!
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 10-12-2000 23:20]
Naam: Hoekie
Beroep: Koerier (geen postbode)
Adres: Boulevard 16, Dagobert Hotel, Kamer 3
Geboortedatum+leeftijd
16-12-1977/22
Voor jou maak ik wel een speciaal plekje vrij in mijn kamer.
quote:Ik heb een heel sprookjeskasteel voor mijzelf, wat moet ik dan in een kamertje bij jou?
Op 12 december 2000 12:25 schreef Hoekie het volgende:
Ja dat klopt, wil je ook komen?Voor jou maak ik wel een speciaal plekje vrij in mijn kamer.
quote:Heet ook wel Dagotel
Op 12 december 2000 12:18 schreef Hoekie het volgende:Adres: Boulevard 16, Dagobert Hotel, Kamer 3
Hierbij verklaar ik onder ede dat het Boulevard 3 is, zijn we allemaal van het gezeur af
en ik ben straal vergeten om ze op de hoogte te stellen van de wonderbaarlijke belevenis die men Kerk van de Universele Waarheid noemt.
Welkom nieuwe bewoners, wij van de Kerk van de Universele Waarheid staan in het teken van vooruitgang, deze vooruitgang heeft betrekking op de groep maar ook op een persoonlijk vlak.
Zo zal sex voor het huwelijk geen zonde kunnen zijn, door het vele oefenen wordt je nu eenmaal een betere minnaar voor je parthner en leer je je eigen lichaam beter kennen op seksueel gebied. Iedere vorm van lichaamsoefening kan worden aangeboden, aangezien lichamelijke ontwikkeling belangrijk is. Ook de kunsten van verschillende vechtmethodes kunnen worden aangeleerd eenmaal opgenomen in onze hechte gemeenschap.
Maar ook het intelectuele aspect van de menselijke geest willen wij vooruitgang brengen zo beschikt de Kerk van de Universele Waarheid over een groot aantal geschiedenisboeken. Wij geloven dat je kunt leren van het verleden. Lid worden betekent tevens dat je toegang krijgt tot een substantie die het leven verlengt en de geest verruimt, de Specie, Melange. Binnen onze kerk bestaan enkele afscheidingen, zo is er de Bene Gesserit orde, een groep van voornamelijk vrouwen die zich richten op het politiek, sociaal religieus aspect van de bevolking, maar ook de Bene Tleilax, deze houden zich vooral bezig met de kunsten van het gen, is een deel van onze kern.
Voor meer informatie wordt gratis lid van de Kerk van de Universele Waareid, het verrijkt lichaam en geest.
zo goed zelfs dat ik er geen antwoord op kan vinden.
vlgs. mij zit in het verkeerde topic![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yenz op 12-12-2000 23:51]
quote:
Op 12 december 2000 23:09 schreef beelzebub het volgende:
Illegalen registreren niet.Heej, waarom staan die gordijnen in de fik?
quote:ik noteer 't Marlo
Op 12 december 2000 23:03 schreef Marlo het volgende:
He breuls,
de urrel van mijn plaatje is veranderd, het is nu http:/home.zonnet.nl/groenewolt/marlo.gif
quote:genoteerd!
Op 13 december 2000 01:33 schreef LWaS het volgende:
Hmmzz.
<knip>
quote:Welke gordijnen?
Op 12 december 2000 23:09 schreef beelzebub het volgende:
Heej, waarom staan die gordijnen in de fik?
Oh, die in de open haard? Ja, ik had geen hout meer, en ik moest toch nieuwe gordijnen hebben, dus ik heb ze d'r maar ingemikt...
quote:Klopt helemaal, Ik ben sinds gister "actief" in het forum
Op 13 december 2000 09:27 schreef Breuls het volgende:
genoteerd!
LWaS, ik zie je in dit topic geloof ik voor het eerst, dus bij deze: welkom op het eiland!
Heb je al een beetje rondgekeken? Hopelijk bevalt het eiland je een beetje (of heel erg).
Ben ik in ieder geval van de straat
aangenaam kennis te maken. Ik verblijf in het Dagotel. Mocht je nog meer mensen willen leren kennen, dan kan je ook altijd nog even gaan buurten bij de plaatselijke buursuper 'Jojo's supermarkt'.
Veel plezier op het eiland!
Het bevolkingsregister moet LWaS zelf nog doen. Gegevens:
Landarbeiderswoning bij de stallen
Tuinen van Fok
Hoflaan 1
Bosch en Veld
FOK!eiland
Dago' het is toch fijn dat je altijd iemand kan tegenkomen in de Tuinen ook als ik er niet ben?
ik denk dat ik a.s. vrijdag ga proberen een update te doen
Naam: Loerka, Lurky-jr
Adres: Gekraakte Villa Gia
Strandweg 1
Bedrijf: Kraakspreekuur Fok!Eiland
Beroep: voormalig nachtclubdanseres
Leeftijd: 18
Volgens mij wordt 't inderdaad tijd voor een update van het register..
Ik denk dat ik morgen wel tijd heb
Het nieuwe adres is: http://www.geocities.com/jojolanda/fok/blockmulti.gif
quote:dat zei je laatst ook al
Op 14 december 2000 13:20 schreef Ali Salami het volgende:
Dan zal ik ook weer eens beginnen aan de geschiedenis. In de vakantie is er zeker een update
quote:ik zal 't veranderen
Op 14 december 2000 18:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ik weet niet of ik dit ook hier moet melden maar het adres van m'n plaatje is veranderd. De hele dsl gaat nl. verdwijnen dus alles staat nu op geocities.Het nieuwe adres is: http://www.geocities.com/jojolanda/fok/blockmulti.gif
* Breuls, voor al uw ambtenarij
trouwens, Dagobert...
leuke site heb je!
Ik zit er nu ineens over te denken om maar 's een lijstje links te maken naar andere FOK!eiland sites..
ff uit m'n hoofd: wie hebben er allemaal een eigen site mbt FOK!eiland?
-Dagobert
-Scarefreak (fanatasyland, toch?)
-... wie nog meer?
quote:Umm, sowwy
Op 14 december 2000 18:41 schreef scarefreak het volgende:
dat zei je laatst ook al
En Breuls, mijn site is natuurlijk www.alisalami.com
Lara: ik heb niet zoveel gegevens van je...
kun je misschien hier wat neerpennen?
quote:http://www.fantasyland.cc.st
Op 14 december 2000 23:51 schreef Breuls het volgende:
Oki, ik ga het erbij zetten..trouwens, Dagobert...
leuke site heb je!
Ik zit er nu ineens over te denken om maar 's een lijstje links te maken naar andere FOK!eiland sites..
ff uit m'n hoofd: wie hebben er allemaal een eigen site mbt FOK!eiland?
-Dagobert
-Scarefreak (fanatasyland, toch?)
-... wie nog meer?
[Dit bericht is gewijzigd door scarefreak op 15-12-2000 15:05]
kijk dat krijg je ervan als je gaat graven in oude topics...
quote:die hou ik ook ff in m'n achterhoofd, thnx
Op 15 december 2000 18:36 schreef Cairon het volgende:
www.geocities.com/KvdUW/main.htmlkijk dat krijg je ervan als je gaat graven in oude topics...
quote:dat mag je helemaal zelf doen
Op 16 december 2000 22:37 schreef Dagobert het volgende:
Mijn activiteit is nu ook onderhouder van Zwemcomplex "De dolfijn"
Kan je mij ook als nieuwe eigenaar bij de KvK inschrijven?
de rest volgt morgen (eindelijk / hoop ik)
quote:Ja, maar die is nog el bewoner, want die komt wel weer eens terug denk ik
Op 16 december 2000 23:10 schreef Dagobert het volgende:
-the Flex is al weg
quote:Dat stond hier al in m'n aantekeningen, dus: check
Op 16 december 2000 23:10 schreef Dagobert het volgende:
mn adres is Boulevard 3, en niet16 zoals in het register staat.
quote:dat had ik er nog niet bijgezet, net als een aantal andere plaatjes (tis zo'n gedoe om al die URLs te achterhalen)
-Waar is wilgjes plaatje?
quote:hmmm... voorgoed? nee toch?
-the Flex is al weg
quote:ff noteren...
Op 17 december 2000 13:09 schreef -B.M.G- het volgende:
Update!directeur FokAds bv.
Fockema Andrealaan 1
3730AB FOK!eiland
* Breuls gaat zometeen de wijzigingen doorvoeren
-Dynamic
-Marlo
-LWaS
-Lurky-jr
-Lara44
Verwijderd uit het register:
-Starlight, ivm geen teken van leven op het eiland meer te bekennen...
Wijzigingen in het register:
-NoNick's inschrijving staat "op grijs".
quote:De volgende stap is uitschrijving...
door scarefreak - vrijdag 1 december 2000 20:09
zij heeft laast aangegeven in onzin dat ze niet meer erg vaak zou komen op FOK!
met andere woorden helemaal niet meer op het eiland, dus ik denk ook maar grijse tekst danmaar
*Verzoeken / mededelingen / etc.:
-herhaald verzoek: -Cypher-: wil je nog even je geboortedatum controleren?
-herhaald verzoek: Superbam: heb je wat meer gegevens?
-Nog niet van iedereen zijn de plaatjes toegevoegd. Dat hoop ik eigenlijk deze week wel ergens te doen... dan doe ik alleen een plaatjes-update. Klopt bij iedereen het plaatje?
-Ben je na je inschrijving jarig geweest? Dan kan je leeftijd verkeerd vermeld staan in het register. Als je ziet dat het niet klopt, geef 't ff door aub ![]()
-heeft iemand Gia nog gezien?
-Lurky-jr: je woont in de gekraakte Villa Gia. Is dat dus de Strandweg 1?
-* zoals bij de wijzigingen te zien: heeft Broekie het domein fok-eiland.net overgedragen. De mogelijkheid bestaat nu om een eigen mailadres te krijgen, dus á la username@fok-eiland.net. Mail naar dat adres wordt dan automatisch doorgestuurd naar je bestaande adres. Iemand geïnteresseerd?
-wederom: Vraag aan de bewoners:
Sommige bewoners schrijven zich in, posten af en toe iets en komen daarna nooit meer terug. Moeten die na verloop van tijd uitgeschreven worden? Of gewoon laten staan...?
quote:-Geintresseerde nummer 1 meld zich:
Op 17 december 2000 17:36 schreef Breuls het volgende:
-* zoals bij de wijzigingen te zien: heeft Broekie het domein fok-eiland.net overgedragen. De mogelijkheid bestaat nu om een eigen mailadres te krijgen, dus á la username@fok-eiland.net. Mail naar dat adres wordt dan automatisch doorgestuurd naar je bestaande adres. Iemand geïnteresseerd?
-wederom: Vraag aan de bewoners:
Sommige bewoners schrijven zich in, posten af en toe iets en komen daarna nooit meer terug. Moeten die na verloop van tijd uitgeschreven worden? Of gewoon laten staan...?
-Kan je niet eens per kwartaal een aanwezigheids check doen, diegene die zich een maand onaangekondigd niet heeft laten zien wordt uitgeschrevn ofzo
LWaS@fok-eiland.net
Enne wat aanwezigheid betreft sluit ik me bij Dagobert aan...
Als iemand zich een maand onaangekondigd niet laat zien....misschien wel uitschrijven..
Anders misschien eerst nog ff paar keer roepn of tie er echt niet meer is ??
Lijst van mensen die ik nog nooit gezien heb hier of die weg zijn:
Chuckie
Digger
FadeAway
Fok!(niet zeker)
Gia
Kahn
Meneer Tim
No Nick
Robobob
the Flex
yvonne
Ik vind dat als zij zich niet voor 1 februari 2001 laten zien dat ze weg mogen uit het register
1-2-2001 dus
quote:Dat woord kennen wij hier niet in Utrecht, teminste ok bij de nerds misschien, maar niet bij mij. Betekend zeker KejDan
Op 16 december 2000 15:55 schreef Breuls het volgende:
okidoki
Dat was het dan wel
Deze nog niet:
*lwas@fok-eiland.net
LWaS: naar welk bestaand adres moet je FOK!eiland adres verwijzen?
* NOTE
De mailadressen zijn forwarding-adressen. E-mail, gestuurd naar zo'n adres, gaat via de mailservers van Namezero. Klein probleem is dat de servers met enige regelmaat te traag zijn. Zo kan een mailtje er enkele uren tot een dag over doen om aan te komen...
Dit is echter niet altijd het geval: soms komt de mail meteen aan.
Gebruik de adressen dus niet als je bericht haast heeft.
<edit>
jojogirls adres toegevoegd
equilans adres toegevoegd
</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 18-12-2000 10:38]
Zoals in de update vermeld, zijn er een aantal bewoners die zich na inschrijving in principe nooit meer, of nog maar heel even, laten zien.
Hierover is al het volgende gezegd (heb ff een overzichtje gemaakt
)
quote:
Dagobert:
Kan je niet eens per kwartaal een aanwezigheids check doen, diegene die zich een maand onaangekondigd niet heeft laten zien wordt uitgeschrevn ofzo
quote:
LWaS:
Enne wat aanwezigheid betreft sluit ik me bij Dagobert aan...
Als iemand zich een maand onaangekondigd niet laat zien....misschien wel uitschrijven..
Anders misschien eerst nog ff paar keer roepn of tie er echt niet meer is ??
quote:
Marlo:
Ik vind dat als zij zich niet voor 1 februari 2001 laten zien dat ze weg mogen uit het register
quote:Ikzelf ben niet echt vóór uitschrijving. Iedereen is op dit eiland welkom en helemaal verplicht tot niets, dus ook niet verplicht tot regelmatig posten op het eiland. Maar als er teveel mensen ingeschreven staan die hier eigenlijk niet meer komen, geeft het register op den duur een verkeerd beeld van het eiland. Daarom kan het misschien handig zijn eens in de zoveel tijd een schoonmaak van het register te houden.
Lurky-jr:
Ook ben ik ertegen mensen uit te schrijven als ze zich een paar maanden niet melden op het Eiland. Ze lopen alleen het risico dat hun gebouw wordt gekraakt.
Dit beslis ik natuurlijk niet in m'n eentje, en daarom vraag ik het jullie:
Nog meer mensen met ideeën / meningen hoe we dit kunnen oplossen?
quote:genoteerd!
Op 18 december 2000 10:08 schreef nummer9 het volgende:
Naam: nummer9
Geslacht: nee, nog niet geslacht(m)
straat: park 3
beroep: Student aan Fok University
studierichting: De dialecten op Fok-eiland
Burgerlijke staat: heeft vriendin
geboortedatum: 10-03-1980
(en de M van Marlo ook
)
Maar van alle users is toch een email-adres bekend?? We zouden ze eventueel een maitlje kunne sturen met de vraag of ze nog eilandbewoner willen blijven.....
Alhoewel, is wel erg lagere school gehalte he??
Misschien dat je eeen onderscheid kunt maken tussen actieve bewoners en stille bewoners??
En een stille bewoner na een jaar van geen activiteit uitschrijven??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 18-12-2000 10:33]
jojogirl@fok-eiland.net moet dan naar jolanda_langelaar@hotmail.com
Dus bij deze, ik meld me ook aan!!
De mijne mag verwijzen naar equilan_elf@hotmail.com
voor Breuls!!
Ik stem voor
Zoek 't maar uit.
Bij deze wil ik me wel even graag als 'regelmatige' eilandbewoner registreren:
Naam: Yenz
Activiteiten: gastheer van het inloophuis/gastenverblijf
Boswal 5, de Tuinen van Fok
Male 1975
quote:check...
Op 19 december 2000 20:07 schreef Yenz het volgende:
Hoi Breuls...Bij deze wil ik me wel even graag als 'regelmatige' eilandbewoner registreren:
Naam: Yenz
Activiteiten: gastheer van het inloophuis/gastenverblijf
Boswal 5, de Tuinen van Fok
Male 1975
enne.. blijf je male? ![]()
quote:
Op 19 december 2000 20:13 schreef Yenz het volgende:
quote:
Op 19 december 2000 20:07 schreef Yenz het volgende:
quote:
Mooi he...?
mooie he?
quote:Wij beiden vinden het eiland leuk...
enne blijf je male...
PS: [offtopic] 2 usernames op 1 email kan toch niet?
quote:euh.. niet als ze allebei dezelfde mail in het profiel hebben staan. Open voor deze account nog een adres (hotmail ofzo), of neem een fok-eiland adres
Op 21 december 2000 19:49 schreef Yenz het volgende:
PS: [offtopic] 2 usernames op 1 email kan toch niet?
quote:en dat bedoelde ik dus
Op 21 december 2000 16:02 schreef otaku-san het volgende:
je kan maar één user op een mail adres hebben.
dus dat nieuwe profieltje* gaat ook niet lukken, tenzij je het mail adres van je huidige user verandert naar een ander adres, bv hotmail.
* een nieuwe username dus
Als iemand drie maanden niet op het eiland is geweest kan dat verschillende oorzaken hebben. Ik denk dat we iedereen moeten laten staan, tenzij je zeker weet dat "men" naar elders is vertrokken en geen tijd of kans meer heeft om op FOK als geheel te komen.
Ook de termijn van een maand vind ik veel te kort. Kijk naar mij. Ben ook bijna een maand weggeweest, maar wil nog niet zeggen dat ik niet meer op het Eiland komt.
En sommigen zijn een beetje Eilandmoe, maar wat geeft dat nou. Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo fanatiek op eiland aanwezig, puur omdat het mij allemaal te warrig wordt. Ik lees mee en kijk het aan. En daar waar ik wil reageren komt wat te staan. Is toch simpel?
Ik vind het een beetje overdreven om ineens stemmen uit te brengen of iemand al dan niet ingeschreven mag blijven staan. ![]()
*Twiet wordt daar heel verdrietig van ![]()
Dit is misschien een vaag verhaal, maar ik ben ook niet in een al te beste bui. Misschien vandaag een beetje jullie pech.
En jou halen we nooit uit het registertje, als Breuls dat in zijn botte hersentjes haalt, geef ik hem persoonlijk een dreun
Chandler en ik hebben ook een huis, vlak bij het strand.
quote:Dat wil ik zie dat je Breuls een dreun verkoopt
Op 21 december 2000 20:46 schreef pluisje het volgende:
Twiet, ik sluit me bij je aan, maar ik denk dat de meeste mensen hier het vooral hadden over de figuren die 1 of 2 keer een berichtje op het eiland hebben gezet en daarna met de noorderzon vertrokken zijn.En jou halen we nooit uit het registertje, als Breuls dat in zijn botte hersentjes haalt, geef ik hem persoonlijk een dreun
Laat ik het iets botter stellen. Ik vond de intonatie van sommige posts niet zo aangenaam en was treurig verrast dat er ineens een stemming gehouden moet worden wie er wel en niet ingeschreven mag blijven staan. Niemand heeft het recht daar een uitspraak over te doen. Maar misschien heb ik ook mijn dag niet om hier op te reageren, ben een beetje te fel, hou me nog in hier.
Maar ![]()
![]()
voor jou hoor Pluis.
tot zover, voor ff
Lijst van mensen die ik nog nooit gezien heb hier of die weg zijn:
Chuckie (komt af en toe
Digger (is errug druk)
FadeAway (geen idee)
Fok!(niet zeker)
Gia (ken ik niet)
Kahn (geen idee)
Meneer Tim (komt nu weer zo af en toe)
No Nick (heeft vaste logeerplaats bij mij)
Robobob (geen idee)
the Flex (is tijdelijk weg)
yvonne (organiseert eilandmeeting)
1-2-2001 dus
[/quote]
*deze bedoelde ik dus en dat vind ik eigenlijk een beetje [ulxmode aan]newbie gezeur[/ulxmode uit]
Zelf komen ze net op het Eiland, tenzij het een zoveelste kloon is van .........
Sowwy hoor, maar vandaag schiet het erg in mijn verkeerde keelgat.
Hieronder (voor zover ik ze weet van Broekie (en voor zover ik kan aflezen aan de klassenlijst)) de info:
NickName: Broekie
IRLName: Ronald Broekhuizen
Beroep / Activiteit: Mede-eigenaar DynamicMedia
Adres: Dagotel, afdeling 7/8, Boulevard 3, FOK!eiland
Geboortedatum / Leeftijd: 27 april 1983 dus 17
geslacht: ja en dat weet ik nou dus niet ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dynamic op 21-12-2000 21:54]
Ik hoop dat ik snel een huisje krijg, of misschien wel mijn eigen huis mag bouwen...
alvast bedankt,
Ridder_FOK
waarom die behoefte om alles zonodig te gaan registreren en als mensen niet "actief" genoeg zijn weer te unregistreren?? Het kan natuurlijk aan mijn intepretatie liggen maar ik vind het nogal dwingend overkomen, zoiets als: als je je niet registreerd dan accepteren we je niet. Imo zijn er al genoeg wetten en regeltjes in ons irl leven, een beetje vrijheid tijdens het fantaseren/rollenspelen lijkt me dan wel een bevrijding. De enige goeie reden waarom je een register zou openen voor mij zou zijn dat je dan een overzicht hebt van wie er allemaal aanwezig zijn , MAAAAAAAAARRRRRRR..... dat is imo ook nergens voor nodig. daar kom je vanzelf wel achter door te lezen wie er actief/prominent aanwezig zijn en wie er wat meer op de achtergrond staan. En bovendien, als je het vergelijkt met irl: Als je in een nieuwe stad komt te wonen, bijvoorbeeld nadat je bent verhuisd voor je werk of zo, ga je dan ook eerst langs het gemeentehuis om het hele bevolkingsregister door te spitten en uit je hoofd te leren?? nee dus. Je verbouwd je huis/flat whatever, en je gaat je sociale contacten langzaamaan opbouwen, doordat je vanzelf mensen tegenkomt in de supermarkt, de bioscoop, het cafe, je werk whatever. Zie hier al die plekken als de topics waar je in post en de parallel is wat mij betreft getrokken. Ik zal mezelf dus never ever nooit niet inschrijven (valt trouwens ook wel buiten m`n "rol" als criminele buiten de wet staande maffiabaas ook, alsmede al m`n kloontjes (voor degenen die het nog niet doorhadden, crackmonkey, redrum, eversor en nog eentje die in het belang van "mijn" verhaallijn(voorzover er een verhaallijn is, ik improviseer me oha een slag in de rondt)ff niet geneoemd blijft).
zow dat waren my 2 cents
mag ik ze nu terug?(ja je bent afperser of je bent het niet
)
greetz
speedcrackredeverscoremonkeyrumor
Eilandbewoners kunnen zich laten registeren. Maar dit is niet verplicht!!
Die registratie hebben we gemaakt zodat je een mooi overzicht hebt wie er allemaal op het eiland wonen en leven en wat ze doen.
Maar als iemand in het register staat die ooit eens wat heeft gepost en vervolgens nooit meer komt (bijvoorbeeld een jaar ofzo...) dan kan die persoon er toch gewoon uitgehaald worden??
Dat wil dus niet zeggen dat die persoon niet meer welkom is op het eiland, alleen de meerwaarde van het register dat je een mooi overzicht hebt gaat dan verloren...namelijk, het overzicht klopt niet.
Volgens mij wordt momenteel dat hele registratie gebeuren nogal zwaar overschat, dat is voor de leukigheid maar zegt verder niets. Toch??
quote:Ja, zoiets!! Kijk, je kan natuurlijk de kaart even bekijken, waar alwat gebouwd staat enzo, en dan een mooi plekje zoeken waar jij je huisje neerplant.
Op 22 december 2000 08:57 schreef Ridder_FOK het volgende:
oke dus ik heb schijt aan de buren, plant een huis neer, zak lekker onderuit bestel een pizza, etc etc en klaar?kwel... wat een eiland!
Als je wil, maar hoeft dus niet, kan je je laten registeren. Dan kom je in allemaal leuke lijstjes en kunnen andere gebruikers makkelijk zien waar jij woont en wie je bent op het eiland.
Als je nou een leuk plekje hebt geonden en een huisje bouwt, open dan je eigen topic waarin je jezelf een beetje voorstelt en waar je je huis omschrijft bijvoorbeeld.
Andere users die jou zoeken komen dan gewoon naar jouw topic toe.
Kijk maar eens naar de mijne. Heb je een beetje een idee. ![]()
Welkom trouwens op het eiland!! ![]()
Ik ben Equilan, de elfengodin en woon met mn drie draken in mn toren (zie url)
Kom gerust eens langs voor een kopje thee of als je behoefte hebt aan magie van welke soort dan ook.
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 22-12-2000 09:54]
kreeg al jeuk bij de gedachte aan een herhaling van het begin van dit eiland, toen er zonder pardon topics werden verwijderd, gesloten en gecensureerd, omdat ze niet binnen de "regeltjes" zouden vallen
quote:Je wordt geregistreerd bij de eerste update nadat je je ingeschreven hebt..
Op 21 december 2000 20:47 schreef Amber7 het volgende:
Lieve Breuls, wanneer word ik geregistreerd?
En wat moet ik er voor doen?
quote:ik ruik geld
Op 22 december 2000 10:43 schreef killer tweety het volgende:
Hier Speedy, je twee centen terug, en 1 extra voor de rente
quote:absoluut niets is hier verplicht. Klopt dus
Op 22 december 2000 09:48 schreef equilan het volgende:
Volgens mij zit het zo:Eilandbewoners kunnen zich laten registeren. Maar dit is niet verplicht!!
quote:overzicht ja.
Die registratie hebben we gemaakt zodat je een mooi overzicht hebt wie er allemaal op het eiland wonen en leven en wat ze doen.
quote:hm. daar wordt dus nog ff over gediscussieerd
Maar als iemand in het register staat die ooit eens wat heeft gepost en vervolgens nooit meer komt (bijvoorbeeld een jaar ofzo...) dan kan die persoon er toch gewoon uitgehaald worden??
quote:pcies!
Dat wil dus niet zeggen dat die persoon niet meer welkom is op het eiland, alleen de meerwaarde van het register dat je een mooi overzicht hebt gaat dan verloren...namelijk, het overzicht klopt niet.
quote:inderdaad!
Volgens mij wordt momenteel dat hele registratie gebeuren nogal zwaar overschat, dat is voor de leukigheid maar zegt verder niets. Toch??
Ik had natuurijk een hele post kunnen gaan zitten schijven, maar equilan heeft het allemaal al gezegd
speedcore, wacht tot mn inboedel komt, als je dan even op de koffie komt kunnen we misschien 'zaken' doen...
quote:Geen regels op FOK!eiland, alleen respect voor je medebewoners.
Op 22 december 2000 09:55 schreef speedcore het volgende:
ah kijk dat is heel wat beter dan wat mijn indruk was.kreeg al jeuk bij de gedachte aan een herhaling van het begin van dit eiland, toen er zonder pardon topics werden verwijderd, gesloten en gecensureerd, omdat ze niet binnen de "regeltjes" zouden vallen
Dus laat die jeuk maar zitten
quote:nee hoor, kijk even in het register (hier) en zie wat de anderen als gegevens hebben opgegeven. Als je die ff in dit topic post, zet ik je er bij de eerstvolgende update bij.
Op 22 december 2000 11:01 schreef Ridder_FOK het volgende:
beste breuls, kerel, moeten de registratie gegevens naar jou gemaild ofzo ?
het leven is zo simpel
* Naam: the-russian.
* beroep/activiteiten: programmeur.
* adres:
* geboortedatum/leeftijd: 18-01-1978
* geslacht: man
In andere topic al min of meer aangegeven dat ik mij aan de kust van de baai vestig. (de baai onder punt 21 op de kaart van num)
Hier is nog geen weg aangelegd, daarom is het adres nog niet bekend.
1ste kerstdag hoop ik de fundering te kunnen storten.
Naam: SkyMaster
Beroep: Mafioso
Adres: VixensKasteel
Geboortedatum: 15-09-1984
Geslacht: Nee, gelukkig leef ik nog!
quote:Nou, geslacht is dus man
Op 21 december 2000 21:52 schreef Dynamic het volgende:
Nu Broekie hier weer terug is, komt hij natuurlijk ook weer in het register te staan he?Hieronder (voor zover ik ze weet van Broekie (en voor zover ik kan aflezen aan de klassenlijst)) de info:
IRLName: Ronald Broekhuizen
Beroep / Activiteit: Mede-eigenaar DynamicMedia
Adres: Dagotel, afdeling 7/8, Boulevard 3, FOK!eiland
Geboortedatum / Leeftijd: 27 april 1983 dus 17
geslacht: ja en dat weet ik nou dus niet
Ennuh, het adres is dus veranderd nu. Het adres voor mij en voor Dynamic (en dus ook voor DynamicMedia) is nu:
Broekie's Hoekie
Fok!Eiland
count me in
naam: Mon Cherie
beroep: eeehm BonBons verkoper en bioscoophouder
adres: ?
geboortedatum : 28 09 82
geslacht: maannnnnnneke
kan ik mij niet inschrijven om een grote bioscoop te openen met bij bijbehorende bonbonswinkel????????/
In de bioscoop worden dan films gedraaid die door de fokkers zelf bepaald worden, ik heb alleen dan de directie over die bioscoop en regel dat de films op het eiland komen enz, btw kan ik ook een huisje kopen , lijkt me namlelijk wel handig
[Dit bericht is gewijzigd door moncherie op 24-12-2000 18:19]
quote:
en je adres volgt nog wel, neem ik aan?
Het adres is geworden:
TacovskiLaan 1
quote:ik noteer je voor het register.
Op 24 december 2000 18:08 schreef moncherie het volgende:
lijkt me wel leuk op zon eiland wonencount me in
naam: Mon Cherie
beroep: eeehm BonBons verkoper en bioscoophouder
adres: ?
geboortedatum : 28 09 82
geslacht: maannnnnnneke
kan ik mij niet inschrijven om een grote bioscoop te openen met bij bijbehorende bonbonswinkel????????/
In de bioscoop worden dan films gedraaid die door de fokkers zelf bepaald worden, ik heb alleen dan de directie over die bioscoop en regel dat de films op het eiland komen enz, btw kan ik ook een huisje kopen , lijkt me namlelijk wel handig
maar natuurlijk kun je zelf ook aan het bouwen slaan... kijk anders in het topic van the-russian, die is ook aan het bouwen, geloof ik ![]()
owja, en misschien ook wel handig om je bedrijf bij de Kamer van Koophandel in te schrijven...
quote:da's Ali's taak
Op 24 december 2000 19:38 schreef scarefreak het volgende:
en nogsteeds is de geschiedenis nog niet bijgewerkt
3001
Beroep:
Verkoper bij FOK! record shop
(nog niet geregistreerd bij KvK
)
Activiteiten:
Op zoek naar 'n degelijk onderkomen,
en wachten op opening van mijn winkel.
Adres:
Voorlopig logeer ik bij
1e OPVANG VOOR VERDWAALDE GASTEN & NIEUWKOMERS
geboortedatum / leeftijd:
17-02-1986
Geslacht:
euh.. man ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door webfreak op 28-12-2000 18:35]
quote:Noteer maar weer opnieuw dan
Op 28 december 2000 18:20 schreef Breuls het volgende:
OK
check
Wordt Genoteerd
etc..
quote:het geheimpje van de smid verklapt: dit topic is mijn notitieblokje
Op 28 december 2000 18:36 schreef webfreak het volgende:
Noteer maar weer opnieuw dan
(net bijgewerkt)
Ik woon per vandaag in de dienstwoning van LWas in de Tuinen.
mijn optrekje in de tuinen heet vanaf nu
Huis om het Hoekie. Kan dat?
Bedankt
* Breuls hoopt trouwens morgen een update te kunnen doen
Keep an eye on this topic
-nummer9
-Yenz
-Legolas (Ridder_FOK)
-the-russian
-moncherie
-webfreak
-Marlo: geslacht - man, activiteit toegevoegd
-Lara: activiteit toegevoegd
-Hoekies adres
Overige opmerkingen / verzoeken / mededelingen / etc.:
* Herhaald algemeen verzoek aan ALLE bewoners:
* Zou iedereen ff willen kijken of alle gegevens kloppen?
Denk aan: adres (er zijn nogal wat verhuizingen geweest), activiteiten, leeftijd (ben je in de tussentijd jarig geweest? dan klopt het waarschijnlijk niet meer...).
Als er iets niet (meer) klopt, kun je het doorgeven in dit topic. ![]()
* Het "vraagstuk" (oei wat een serieus woord
) over de "inactievelingen" heb ik maar ff gelaten voor wat het was. Alle inschrijvingen blijven staan, in zwarte tekst, zonder onderscheid.
* Plaatjes:
ik heb nog niet bij iedereen het plaatje erbij gezet, of gewijzigd. Zodra de nieuwe FOK!layout er is, en het register daarop wordt aangepast, komen ze er weer allemaal netjes bij. ![]()
E-mail adressen:
resumé
Voor de volgende bewoners zijn momenteel e-mail adressen ingesteld:
dagobert@fok-eiland.net
alisalami@fok-eiland.net
jojogirl@fok-eiland.net
equilan@fok-eiland.net
breuls@fok-eiland.net
LWaS wilde ook een adres (dacht ik?), maar ik weet nog niet waarheen die moet verwijzen.
Andere bewoners die graag een @fok-eiland.net adres willen: geef je huidge adres door, en ik stel er 1tje voor je in. ![]()
Pffff.... dat was het weer
quote:Uhm...
Op 05 januari 2001 22:04 schreef Breuls het volgende:Voor de volgende bewoners zijn momenteel e-mail adressen ingesteld:
dagobert@fok-eiland.net
alisalami@fok-eiland.net
jojogirl@fok-eiland.net
equilan@fok-eiland.net
breuls@fok-eiland.netLWaS wilde ook een adres (dacht ik?), maar ik weet nog niet waarheen die moet verwijzen.
Andere bewoners die graag een @fok-eiland.net adres willen: geef je huidge adres door, en ik stel er 1tje voor je in.Pffff.... dat was het weer
http://www.fokforum.nl/showtopic/29139
B.e.e.r
* naam: beer
* beroep: knuffelbeer
* adres: Schelpen pad (46
)
* leeftijd: 20
* geslacht: man
Samenwonend met:
galadriel
* naam: galadriel
* beroep:
* adres: woont samen met Beer
* leeftijd: 16
* geslacht: vrouw
http://www.fokforum.nl/profile.fok?id=8515
[Dit bericht is gewijzigd door B.e.e.r op 06-01-2001 16:02]
ik wil ook wel een email adres
nu: hoekstramenno@hotmail.com
alvast bedankt ![]()
Hoekie
Naam: Edsel
Adres: Villa Faat
Grote Berg 1
Beroep: dd-tje en hitman op oproepbasis
Leeftijd: 35
Geb.datum: 10 mei 1965
Ik geloof dat dit alles is wat je wilde weten, Breuls?
Voor eventuele vragen of aanvullingen moet je maar even naar Faat wandelen,
ben zelf niet zovaak aanwezig op het eiland wegens werkzaamheden op het vasteland 8)
als je hem dan overwrite scheelt dat voor breuls een hoop werk
quote:Aan de plaatjes is al gedacht:
Op 09 januari 2001 19:50 schreef scarefreak het volgende:
valt me op dat veel usericons niet echt kloppen/er niet staan/niet update zijn...
misschien iets voor de volgende update
quote:
Op 05 januari 2001 22:04 schreef Breuls het volgende:
* Plaatjes:
ik heb nog niet bij iedereen het plaatje erbij gezet, of gewijzigd. Zodra de nieuwe FOK!layout er is, en het register daarop wordt aangepast, komen ze er weer allemaal netjes bij.
quote:Hoi Edsel!
Op 09 januari 2001 17:29 schreef Edsel het volgende:
Mijn lieve vriendin Faat vertelde mij onlangs dat ik helemaal geen geregistreerde eilandbewoner ben.
Kijk dat kan natuurlijk niet hè. Edsel hoort ook bij het eilandNaam: Edsel
Adres: Villa Faat
Grote Berg 1
Beroep: dd-tje en hitman op oproepbasis
Leeftijd: 35
Geb.datum: 10 mei 1965Ik geloof dat dit alles is wat je wilde weten, Breuls?
Voor eventuele vragen of aanvullingen moet je maar even naar Faat wandelen,
ben zelf niet zovaak aanwezig op het eiland wegens werkzaamheden op het vasteland 8)
quote:check Hoekie!
Op 08 januari 2001 09:58 schreef Hoekie het volgende:
He Breuls,ik wil ook wel een email adres
nu: hoekstramenno@hotmail.com
alvast bedankt
Hoekie
quote:geen slecht idee!
Op 09 januari 2001 19:53 schreef Dagobert het volgende:
Misschien dat iedereen een vaste plek kan nemen voor zn user icoon, dus een bestand dat telkens dezelfde naam heeft. (iets van .../fok.gifals je hem dan overwrite scheelt dat voor breuls een hoop werk
Ook wat betreft de plaatjes: als je vóór de nieuwe layout de URL van je plaatje doorgeeft, komt-ie er goed bij te staan (en dat scheelt mij weer researchwerk
)
quote:mijne is al wel goed maar hier heb je hem, je weet maar nooit
Op 11 januari 2001 15:35 schreef Breuls het volgende:
geen slecht idee!Ook wat betreft de plaatjes: als je vóór de nieuwe layout de URL van je plaatje doorgeeft, komt-ie er goed bij te staan (en dat scheelt mij weer researchwerk
)
quote:Zet dan ook even de nieuwe URL van je plaatje erbij ...
Op 11 januari 2001 15:49 schreef Hoekie het volgende:
Bedankt Breuls!!! Goed werk
naam: djjumbo
beroep: (wannebe)DJ
leeftijdt: 16
bedrijf: hoopt dat ie binenkort op FOK!eiland een discothhek mag openen... ![]()
nou hallo alemaal!
willie meer van me weten:
homepage
Verder wil ik nog zeggen dat je bij Jojo's inschrijving hebt staan dat ze bij Ali woont,
maar ook dat klopt niet, want ze woont bij mij
Adres klopt trouwens wel!
Tnx for all and keep up the good work!
ben hier net aan aangespoeld en heb het plan opgevat de eerste goede nederlandse actie film op te nemen samen met de eiland bewoners.........
suggesties zijn welkom
welkom op het eiland, als je plannen hebt voor die film. Zet je dat dan even in een nieuw topic?
Ik zeg voorlopig: volgende week vrijdag (na m'n tentamens)
En mn icoonadres is eenmalig gewijzigd naar:
http://home.wanadoo.nl/b.groenewolt/fok.gif
voor marlo:
http://home.wanadoo.nl/b.groenewolt/marlo.gif
en voor lara:
http://home.wanadoo.nl/b.groenewolt/lara.gif
Wil je dat veranderen? bvd
quote:hi Khadger, welkom op het eiland
Op 28 januari 2001 14:18 schreef Khadgar het volgende:
Goedemiddag, ik geloof dat ik me hier moet melden? Ik heet Khadgar en ik ben vrijdag aangekomen. Momenteel overnacht ik in het Dagotel, maar ik wil me op een gegeven moment natuurlijk vestigen en een bedrijfje opzetten. Ik ben opgeleid tot reporter en zoek ook werk in die sector. Bestaat de Eiland-Nieuwsdienst nog?
Aanstaande vrijdag zal ik het register weer gaan updaten, dus als je vóór vrijdag die gegevens hebt doorgegeven, schrijf ik je meteen in. ![]()
Of de Eiland-Nieuwsdienst nog bestaat, weet ik niet. We hebben wel ergens een krant (kijk daarvoor ff in de topiclijst).
quote:yes, doe ik
Op 28 januari 2001 16:34 schreef Dagobert het volgende:
Ik ben nu 17En mn icoonadres is eenmalig gewijzigd naar:
http://home.wanadoo.nl/b.groenewolt/fok.gif
voor marlo:
http://home.wanadoo.nl/b.groenewolt/marlo.gifen voor lara:
http://home.wanadoo.nl/b.groenewolt/lara.gifWil je dat veranderen? bvd
Zo niet.....bij Jojogirl in de linkervleugel van Villa Faat..
Naam: Khadgar
Leeftijd: 19
Huisadres: Dagotel, kamer 9
Ik ben Freelance Reporter, en (gekraakt!) eigenaar van het Shoarma-Paleis aan het plein. Kom allemaal kijken hoe mooi het is geworden! (eehm, hoe maak ik een hyperlink?)
Zie mijn topic maar!
(waarschijnlijk 's avonds)
* Breuls was gisteren ff het einde van de tentamens aan het vieren..
dus ik begin een dag later aan de update.
Ik heb de gegevens verzameld. Verwacht in de loop van de dag een update
-B.e.er
-Galadriel
-Edsel
-djjumbo
-Yvetje
-mokiyoki
--Gandalf-
-Heidekneidje
-Khadgar
-Faat's activiteiten
-Jojogirl's adres
-enkele leeftijden zijn aangepast (bij de eilanders die na hun inschijving jarig zijn geweest - scarefreak gefeliciteerd
)
-Dagoberts icoon
-Marlo's icoon
-Lara's icoon
Verwijderd uit het register:
-Dynamic (op verzoek)
--Cypher- (op verzoek, gewijzigd in -Gandalf-)
* Opmerkingen en Mededelingen *
-Complete gegevens missen soms. Niet iedereen heeft alle gegevens doorgegeven (adres, geboortedatum, geslacht). Wil je dat die er wel bij komen te staan, geef dat dan even door. ![]()
-Bij één van de volgende updates komen bij de ingeschreven bewoners ook de homepage-adressen te staan. Heb jij een eigen site of homepage, dan kun je die alvast doorgeven, voor zover je dat wilt.
Ik wil meteen van de gelegenhgeid gebruik maken om de kinderen van Wilgje en mij aan te melden.
Pisca en hermes![]()
*Ben op zoek naar een baantje
m'n gegevens staan ergens eerder in dit topic, pagina 5 of 6 ofzo (zit nu met een erg brakke verbinding dus ik kan het niet zelf ff voor je opzoeken
)
Meer weten?
quote:ja, heb je een iets preciezer adres?
Op 15 februari 2001 09:38 schreef Broekie het volgende:
Beroep / Activiteit: Momenteel geen
Adres: Broekie's Stekkie
Geboortedatum / Leeftijd: 27 april 1983 dus 17 (bijna 18)
geslacht: manMeer weten?
quote:crosspost!!!!
Op 19 februari 2001 21:46 schreef Marlo het volgende:
HIJS![]()
![]()
![]()
* Vork
* Politieagent, Ordebewaker, Rechter en ook verantwoordelijk voor de veerdiensten op en van het eiland.
* Isla Mozzarella 1 (is maar een gebouw)
* irl 15-11-1981, op het eiland nogal onbekend.
* M
Naam:
random
beroep / activiteiten:
Verkoper / onderdirecteur Wieltje de Voorste B.V
adres:
Dagotel Hotel
geboortedatum / leeftijd
20-06-'81 / 19
geslacht
Nog niet (M dus)
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 02-03-2001 12:52]
quote:dit gaan we even bijwerken
beroep / activiteiten:
-projectontwikkelaar / architect
-medewerker makelaardij
adres:
Maison des Merles
Rue de TARAraboemdijee 1 t/m 5
FOK!eiland
Daarbij zijn we onlangs verhuist
ons nieuwe adres:
Palais des Merles
des Merlesplein (Place des Merles) 1 t/m 9
FOK!eiland
ow en Breuls, repareer de icoontjes, sommige staan nog naar geocities gelinkt
Ik was deze week een update van plan, maar dat is er niet van gekomen.
Ik hoop dit weekend een gaatje te hebben, anders wordt 't woensdag. ![]()
* Breuls pakt een briefje
*krabbel krabbel
* Breuls leest: Bevolkingsregister updaten.
Zo. Kan ik het niet vergeten
Meteen ff een mededeling doen:
Ik ben van plan om vóór de nieuw eilandsite nog een update te doen van het huidige register.
Inschrijven en wijzigingen doorgeven kun je dus nog even doen, als je dat wilt
quote:Had ik al in een ander topic gedaan (extra voor Num en Breuls) pak je die er ook bij alsjeblieft
Op woensdag 27 juni 2001 00:20 schreef Breuls het volgende:
Inschrijven en wijzigingen doorgeven kun je dus nog even doen, als je dat wilt
ik woon niet meer in mijn huisje want dat is afgebrand....
Ik heb nu tijdelijk geen vase woonplaats en ben ook geen koerier meer
Kun je de wijzigingen doorvoeren? Bedankt! Hoekie.
Faat: Xtra topicje voor Num (t.d.) & Breuls (k.v.k.)
*erbij gepakt*
quote:Tnx
Op woensdag 27 juni 2001 10:11 schreef Breuls het volgende:
oei, wat een hoop wijzigingen weerFaat: Xtra topicje voor Num (t.d.) & Breuls (k.v.k.)
*erbij gepakt*
quote:Ja.
Op woensdag 27 juni 2001 10:52 schreef LWaS het volgende:
Is dat nieuwe topic er al ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |