SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Haagse en co ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef devzero het volgende:
Ik dacht eerst aan "onsportief clubje" als TT, maar dat zal niet door iedereen worden gewaardeerd
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen kun je deze sport doen terwijl je op de bank ligt
quote:
Ja maar ik wil geen diabetesquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen kun je deze sport doen terwijl je op de bank ligt
Je ziet wel dat haagse een prof is he? Die gaat gewoon door op de achtergrond in zn grijze leggingquote:
Goed plan. We gaan aftellen ipv optellen in het 'tel tot 1 miljoen' topicquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik stel een rel in MEN voor om Haags af te leiden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. We gaan aftellen ipv optellen in het 'tel tot 1 miljoen' topic
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik stel een rel in MEN voor om Haags af te leiden.
Maar waarom zou je diabetes krijgen van af en toe op de bank liggen?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:01 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Tja zonder rechterbeen kun je ook punten scoren maar liever niet
Dat kan wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan doe je het tijdens je yogalesjes.
Niet af en toe natuurlijk, wel als je dat jaren doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waarom zou je diabetes krijgen van af en toe op de bank liggen?
Dan heb je het wel over dodetopicspel fanatisme wat maar weinigen in dit topic bezitten. Flip had het en die loopt nu bij het UWV langs, maar de meeste hier zijn wel goed terecht gekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:04 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Niet af en toe natuurlijk, wel als je dat jaren doet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over dodetopicspel fanatisme wat maar weinigen in dit topic bezitten. Flip had het en die loopt nu bij het UWV langs, maar de meeste hier zijn wel goed terecht gekomen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
haags is een kloowntje
[..]
Populaire smiley
Met een tekenprogramma. Er zullen vast wel online apps zijn. Die laatste 2 waren niet van mij overigens.quote:
IK ga er ook een makenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een tekenprogramma. Er zullen vast wel online apps zijn. Die laatste 2 waren niet van mij overigens.
Daar worden ze dus gejatquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
En er zijn zat websites met "fok" smileys, bv http://www.forumsmileys.nl/smileys_18.php
Komen die van FOK! ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze site heeft er heel erg veel
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=1
Gezien de naam (van de originele) site: Gathering of Smilies, denk ik dat er iemand van (Gathering of) tweakers achter zit die ook op Fok komt/kwam. Verder gok ik ook maarquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:28 schreef devzero het volgende:
Een hoop "officiele" smileys op Fok! zijn ook gemaakt door users.
Aha maar geen copyright ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezien de naam (van de originele) site: Gathering of Smilies, denk ik dat er iemand van (Gathering of) tweakers achter zit die ook op Fok komt/kwam. Verder gok ik ook maar
Geen idee hoe lastig is het om copyright te krijgen op een 16x16 pixels smiley die vaak is afgeleid van andere 'publieke' smileys.quote:
Lastigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe lastig is het om copyright te krijgen op een 16x16 pixels smiley die vaak is afgeleid van andere 'publieke' smileys.
We zullen je missen en hopelijk kom je af en toe nog eens langs.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef Homijn het volgende:
Ik ga stoppen met dit spel. Ik heb een keertje bovenaan gestaan, dus is mijn doel bereikt. Ik wens jullie verder veel plezier en alle goeds.
bedankt was lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef Homijn het volgende:
Ik ga stoppen met dit spel. Ik heb een keertje bovenaan gestaan, dus is mijn doel bereikt. Ik wens jullie verder veel plezier en alle goeds.
Die zijn wel leuk ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:37 schreef -sabine- het volgende:
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/honger.gif
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/darkX_aaioverdebol.gif
Deze twee mis ik op FOK!
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:37 schreef -sabine- het volgende:
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/honger.gif
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/darkX_aaioverdebol.gif
Deze twee mis ik op FOK!
quote:
quote:
Niet doenquote:
Mongol mongol mongolquote:
Ik doe niks.quote:
quote:
.quote:
quote:
Als we allemaal normaal spelen dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouwja laten we het wel gezellig houden
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouwja laten we het wel gezellig houden
Jij wint toch wel staat nog steeds bovenaanquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat nu toch niet meer lukken.
Zit jij nog nog steeds kinderachtig alleen mij te blokken omdat die andere kerel je ui heeft gejat?quote:
opzich vind ik het idee van teams die tegen elkaar strijden wel leukquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij wint toch wel staat nog steeds bovenaan
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit jij nog nog steeds kinderachtig alleen mij te blokken omdat die andere kerel je ui heeft gejat?
Vind nog al gemeen dat ik slachtoffer ben van ruzie tussen twee anderen.
Express iemand zijn punten blokken doen wij niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
opzich vind ik het idee van teams die tegen elkaar strijden wel leuk
Laat ze maar zeiken op mijquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan zeiken op dev maar als Rob het spel komt verneuken staan ze te lachen.
het maakt allemaal niet uit, idee blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Express iemand zijn punten blokken doen wij niet.
Dan moet je de nachtploeg met de dagploeg mengen. Wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elkaar een beetje dollen enzo, dat is wel tof
haha...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Express iemand zijn punten blokken doen wij niet.
Ik ga jouw een kerel op je bek willen rammelenquote:
ja precies.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je de nachtploeg met de dagploeg mengen. Wel een leuk idee.
Win je niet..quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga jouw een kerel op je bek willen rammelen
Ik heb flip al gevraagd weer te komen.quote:
Coolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb flip al gevraagd weer te komen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga jouw een kerel op je bek willen rammelen
Zeker maar die vent is gekquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar beetje gezonde concurrentie is niet weg, toch Mikey?
Maar kan jij wel tegen concurrentie ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar beetje gezonde concurrentie is niet weg, toch Mikey?
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar kan jij wel tegen concurrentie ?
Serieus gast flikker opquote:
Absoluut. Maar wie het spel anders gaat spelen kan dat ook terug verwachten. Soort actie reactie.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar kan jij wel tegen concurrentie ?
Ik kom een beetje in de buurt en gelijk die gekke aap erbij halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut. Maar wie het spel anders gaat spelen kan dat ook terug verwachten. Soort actie reactie.
Flikkerstraal opquote:
ja, dat geloof ik helemaal...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom een beetje in de buurt en gelijk die gekke aap erbij halen.
Waarom boeit het je eigenlijk je staat nog steeds dol op een.
Ik heb trouwens niemand wat gevraagd was eigen initiatief.
Op je muil mafkeesquote:
Haha denk je dat echt ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik helemaal...
Dit blijft een welles nietus discussie.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha denk je dat echt ?
Mensen willen gewoon een keer dat je het wat minder makkelijk hebt.
Winnen doe ik toch wel. Ongeacht wat men probeert.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha denk je dat echt ?
Mensen willen gewoon een keer dat je het wat minder makkelijk hebt.
Ja jouw complot theorieën kennen we nou wel met je ik ben night dinges.quote:
Zal ik jou helpen ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja jouw complot theorieën kennen we nou wel met je ik ben night dinges.
Wat is dan het probleem.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Winnen doe ik toch wel. Ongeacht wat men probeert.
Moet je tussen 7 en 10 Haagse blokkenquote:
Weet je dat zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij mij gaat plagen
Okéquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:22 schreef Dexter1 het volgende:
Het belangrijkste nieuws van de dag gaat zo weer beginnen.
niks mis mee maatje. Dat in teams concurreren zie ik zelfs de lol nog wel van in. Zou best leuk kunnen zijn alleen hoe ga je zoiets vormgeven?quote:
Owww zo heftig ? Daar hou ik wel van, kom maar opquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
De vorige die ik ging plagen werd er geestelijk niet beter van
huhquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja, dat gezeur over sokken breien was wel dodelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht hem niet dus dat gaat nooit zo heftig wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Owww zo heftig ? Daar hou ik wel van, kom maar op
Daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:30 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht hem niet dus dat gaat nooit zo heftig worden
Ik zou je op zijn minst kunnen kietelen
Sokken breien?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat gezeur over sokken breien was wel dodelijk
Is goedkoop hé.quote:
Heb je een broodbuik?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:34 schreef -sabine- het volgende:
Hier zat tonijn door de pasta. Ik eet brood.
Dat buikt ook heerlijk uit.
Lus je geen tonijn ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:34 schreef -sabine- het volgende:
Hier zat tonijn door de pasta. Ik eet brood.
Dat buikt ook heerlijk uit.
quote:
quote:
Sterktequote:
ja hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
nog een beetje gezellig hier/?? ik ren me de hele dag al rot geen tijd voor FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |