Bij I hebben we die 15 maanden wel gehaald (zij zat er lang daarna ook nog in), maar Y is nu met nog geen 10 maanden al ruim 76 cm, ze liggen dan met hun lange beentjes op een gegeven moment niet fijn meer. Ik denk dus dat wij dit keer ook sneller overstappen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:02 schreef Sylver_ het volgende:
Ik denk dat veel kinderen de 15 maanden wel halen voordat ze echt over moeten stappen.
Ze mogen er veel langer in dan veel mensen denken.
Hmm daar heb je wel een punt, ik zou ook denken dat ze al veel eerder dan dit over moeten! Maar wat Franny zegt: dan zitten ze toch met hun knieën in hun nek?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:02 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel kinderen de 15 maanden wel halen voordat ze echt over moeten stappen.
Ze mogen er veel langer in dan veel mensen denken.
Plaatje van maxi-cosi.nl:
[ afbeelding ]
Overigens is het voor alle kinderen onder de 4 het veiligst om achteruit te rijden. Dus wellicht nog een idee om over na te denken bij het kopen van een vervolgstoel.
NIET!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:07 schreef Cygne het volgende:
Ik heb ook (nog een week!) een baby.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
NIET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door littledrummergirl op 07-03-2018 15:56:45 ]In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja, ik weet ook niet hoe ze dat voor zich zien met lange peuterbenen 🤔quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hmm daar heb je wel een punt, ik zou ook denken dat ze al veel eerder dan dit over moeten! Maar wat Franny zegt: dan zitten ze toch met hun knieën in hun nek?Zeker als je een stoel koopt waarin ze met 2+ nog achteruit zouden kunnen?
Ik ben echt benieuwd naar de stats van jouw baby joh! Dat moet echt een babysaurus zijn!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Onze zesmaander komt nu al met zn bolletje tegen t bovenste randje van de maxi cosibinnenkort maar eens op zoek naar een vervolgstoel die achterstevoren in onze miniauto past
morgen naar het cb voor nieuwe statsquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar de stats van jouw baby joh! Dat moet echt een babysaurus zijn!
Lou kon met ruim een jaar en maat 86 oid nog in de maxi cosi. Ze ging met 15 maanden naar een groep 1 stoel en zat toen precies op de gemiddelde lijn![]()
Stats van Cas bij het cb vandaag: 69,7 cm en 8160 gram
bedenk me trouwens net dat we wel nog n soort voetenzak/slaapzak erin hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar de stats van jouw baby joh! Dat moet echt een babysaurus zijn!
Lou kon met ruim een jaar en maat 86 oid nog in de maxi cosi. Ze ging met 15 maanden naar een groep 1 stoel en zat toen precies op de gemiddelde lijn![]()
Stats van Cas bij het cb vandaag: 69,7 cm en 8160 gram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij doen mee aan de cb-week en gaan morgen voor de bonus 8,5e maandcheck.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
BFD alertHij valt soms wat moeizaam in slaap, maar alsie dan slaapt
Noh, die blosjes en dat haar! Wat een mooi joch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |